MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
musicfriek schreef:
Dat je nu nummers kunt luisteren via dat muzieknootje is super

Bij mij doet dat nootje anders helemaal niks (ook niet als je hem aanklikt ).

Vreemd, hier werkt het gewoon wel. Te maken met soort internet wat je gebruikt? Ik gebruik gewoon IE7.

Ik gebruik gewoon Ziggo. Verder heb ik er niet veel verstand van.

FatBottomedGirl
THEMARSVOLTA schreef:
Is nickname verandering mogelijk? ...

Deze vraag komt eens in de zoveel tijd terug.

Is het wellicht een overweging waard om een jaarlijkse nationale verander-je-nickname-dag in te voeren? Voor een select aantal users en onder een aantal voorwaarden als bv:
- goede argumenten;
- nieuwe nickname moet een afgeleide zijn van de oude;
- avatar mag x maanden niet gewijzigd worden tbv de herkenbaarheid;
- ...

Bovendien kan in een aparte topic ruimschoots aandacht gegeven worden aan de gewijzigde namen.

Ik ken namelijk nog wel iemand die zijn nickname graag gewijzigd wil hebben

Het is niet meer mogelijk om clips toe te voegen? Via corrigeren is die optie verdwenen zie ik nu.

FatBottomedGirl schreef:

Ik ken namelijk nog wel iemand die zijn nickname graag gewijzigd wil hebben

Ik heb mijn nick ook maar in een opwelling gekozen, zou liever FuckmeJesus heten

Jordy schreef:
Het toevoegen en corrigeren van zowel audio en video gaat vanaf nu NIET meer via de crew, maar dit kun je rechtstreeks aanpassen via een nieuwe functionaliteit. Hiervoor klik je, bij een album, eerst op het tabblad "corrigeren", en vervolgens op het tabblad "audio / video".

misschien een stomme opmerking maar ben hier een tijdje weinig tot niet geweest...
wat dat sterretje betekent kan ik zelf wel invullen denk ik maar waarom zijn sommige geel en andere niet, tot nu toe heb ik nog geen logica kunnen ontdekken...?

jellorum schreef:
misschien een stomme opmerking maar ben hier een tijdje weinig tot niet geweest...
wat dat sterretje betekent kan ik zelf wel invullen denk ik maar waarom zijn sommige geel en andere niet, tot nu toe heb ik nog geen logica kunnen ontdekken...?

http://www.musicmeter.nl/forum/1/4767/0

Jordy schreef:
Het toevoegen en corrigeren van zowel audio en video gaat vanaf nu NIET meer via de crew, maar dit kun je rechtstreeks aanpassen via een nieuwe functionaliteit. Hiervoor klik je, bij een album, eerst op het tabblad "corrigeren", en vervolgens op het tabblad "audio / video".

Er wordt overigens leuk gebruik van gemaakt, mooi. Ik heb ook even dat schermpje met suggesties (YouTube zoekresultaten) teruggezet om het nog wat makkelijker te maken.

Jordy schreef:
Er wordt overigens leuk gebruik van gemaakt, mooi. Ik heb ook even dat schermpje met suggesties (YouTube zoekresultaten) teruggezet om het nog wat makkelijker te maken.

Het toevoegen van clips werkt eenvoudig en perfect, al veel gebruikt, bedankt!

Het album Lost and Gone van John Mayall is een heruitgave van Road Show Blues, net als Gold.

Aangezien Road Show Blues niet op de site staat heb ik Gold gecorrigeerd tot Road Show Blues, met als alternatieve titels Gold en Lost and Gone.
Het album Lost and Gone uit 2001 dat hier op de site staat kan dus verwijderd worden.

Casartelli (moderator)
Ik zie bij Blue Öyster Cult geen vergelijkbare artiesten volgens last.fm staan. Verslikt hij zich in de umlaut?

Zou het niet handig zijn moest je nog een bevestigings-pop-up krijgen wanneer je je bericht verwijdert, zoiets in de trend van: "weet u zeker dat u uw bericht wil verwijderen?" Ik heb namelijk al paar keer voorgehad dat ik mij vergis van knop bij het editen en zo mijn hele bericht laat verdwijnen.

Amen. Het is mij nog niet vaak overkomen, maar ik kan het me goed voorstellen. Heb je net een lang bericht getypt, zie je een fout, en is je bericht weg. Bovendien; berichten verwijderen is toch niet iets dat je gigantisch vaak doet, dus dat bericht is niet heel hinderlijk.

aslan (crew)
bij poging om audio te beluisteren krijg ik enkel een wit vlak onder de bewuste tracks... in IE, missende link naar Imeem ofzo? Of ben ik de enige met dat probleem?

aslan schreef:
bij poging om audio te beluisteren krijg ik enkel een wit vlak onder de bewuste tracks... in IE, missende link naar Imeem ofzo? Of ben ik de enige met dat probleem?

Nee, heb ik ook.

Er staan bij 'mijn updates' topics tussen die ik maanden geleden heb verwijderd van mijn updates. Bijvoorbeeld het topic 'Wat luister je nu?'. In dit topic wordt dagelijks gepost, en ik hem tijden niet bij mijn updates zien staan. Dus ik weet zeker dat ik hem heb verwijderd.
Ik heb net wel mijn instellingen van de gebruikersupdates aangepast. Misschien dat de veroorzaker is? Want ik herinner me nog dat toen die functie nieuw was er ook verwijderde topics bij mijn updates tevoorschijn kwamen.

Klopt, komt volgens mij inderdaad ook door iets te veranderen in je instellingen.

Chameleon Day schreef:
(quote)

Nee, heb ik ook.

Jullie gebruiken allebei IE6, misschien ligt het daaraan?

aslan (crew)
dat zou kunnen
met Opera krijg ik al geluid... en is iig dat witte vlak onder de track ingevuld
(het geluid is vnl. gekras en een lokaal radiostation, maar dat ligt dan waarschijnlijk weer aan de wireless koptelefoon)

ondertussen maar weer Novembers Doom verderluisteren

kArIzMa_TuRk
Er is zonder pardon een album, die door mij was toegevoegd, verwijderd.

Graag wil ik weten waarom.

Osiris Apis schreef:

Ik heb net wel mijn instellingen van de gebruikersupdates aangepast. Misschien dat de veroorzaker is? Want ik herinner me nog dat toen die functie nieuw was er ook verwijderde topics bij mijn updates tevoorschijn kwamen.

Je hebt gelijk. Elke keer als je je instellingen opslaat worden weer alle discussies aan het verleden toegevoegd aan je updates. Ik heb dit nu gefixed, bedankt.

Casartelli schreef:
Ik zie bij Blue Öyster Cult geen vergelijkbare artiesten volgens last.fm staan. Verslikt hij zich in de umlaut?

Klopt ook, ik heb het scriptje aangepast. Ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe vaak en wanneer die matches opgezocht worden, maar binnen nu en een paar weken zal het bij deze artiest dus wel weer goed komen.

Mensen die geen tracks kunnen beluisteren moeten denk ik even hun Flash updaten.

kArIzMa_TuRk schreef:
Er is zonder pardon een album, die door mij was toegevoegd, verwijderd.

Graag wil ik weten waarom.

Misschien moet je even erbij zeggen om welk album het gaat. Er worden wel 's albums verwijderd als blijkt dat er achteraf teveel onduidelijkheid bestaat over de juistheid van de tracklisting of de hoes. Wellicht dat dat hier ook het geval was.

Richard Wright (vanaf 1993 t/m 2008)

Dit staat bij Pink Floyd!
Die man verdient meer eer, hij zat er vanaf het begin al bij. Volgens mij kan het beter vanaf 1965 (dit weet ik niet precies) tot 1979 en dan van 1993 tot 1994. Aangezien PF is gestopt sinds 1994.

Klopt, maar het is volgens mij niet mogelijk meerdere tijdperken aan te geven.

Ooh lekker is dat, In het echt krijgt die man al te weinig eer. En nu lijkt het of hij er alleen bij The Division Bell bij was. Kan je mss dan alsnog beter 1965 tot 1979 doen!

Daar zit wat in. Maar goed, ga dan even na af of het echt 1965 was dat ze beginnen en stuur een correctie in...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:12 uur

geplaatst: vandaag om 23:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.