De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 2 oktober 2008, 06:49 uur
foxhusky schreef:
Wat is dan een verzamelaar met alleen 'nieuwe' tracks, kan iemand me daar een voorbeeld van geven? Ik heb gekeken op de Help (Wiki) pagina, maar daar wordt ik ook niet wijzer van (bij dit onderwerp staat er: To Do aanvullen...).
Wat is dan een verzamelaar met alleen 'nieuwe' tracks, kan iemand me daar een voorbeeld van geven? Ik heb gekeken op de Help (Wiki) pagina, maar daar wordt ik ook niet wijzer van (bij dit onderwerp staat er: To Do aanvullen...).
Interessante vraag. Iemand van de crew?
0
titan (crew)
geplaatst: 2 oktober 2008, 09:17 uur
Osiris Apis heeft het antwoord al gegeven. Een tribute-album is een goed voorbeeld.
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 17:59 uur
In De Site > Algemeen > Verzamelalbums op de site:
Ik ben er tot nu toe altijd vanuit gegaan dat verzamelaars met verschillende artiesten erop niet in de database van MuMe stonden.
Vandaag was ik hier op een pagina van De Dijk aan het kijken en toen zag ik daar een link naar een 2meter sessie album. Dus er staan toch wel degelijk algehele verzamelalbums op MuMe.
Maar hoe kan ik op dit soort verzamelalbums zoeken in de zoekfunctie van MuMe?
Ik ben er tot nu toe altijd vanuit gegaan dat verzamelaars met verschillende artiesten erop niet in de database van MuMe stonden.
Vandaag was ik hier op een pagina van De Dijk aan het kijken en toen zag ik daar een link naar een 2meter sessie album. Dus er staan toch wel degelijk algehele verzamelalbums op MuMe.
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 20:52 uur
ricardo schreef:
Ik heb ook even een vraagje Jordy, ik heb eergisteren 216 albums ingevoegd in een in mijn albums map. ik wilde ze na het invoegen graag openbaar maken, maar dat wil niet. de streepjes met het potloodje aangeklikt om instellingen te wijzigen, maar vervolgens zie ik de functie naam, omschrijving en opties onderelkaar staan met vetgedrukte letters, alleen wat daarachter staat is niet vetgedrukt en geen werkende functie bij mij dus. alleen bij opties kun je in 2 vierkantjes een v tje aanvinken of niet, bij inhoud van deze map is openbaar kan ik niet aanvinken omdat het niet vetgedrukt is, de functie werkt bij mij dus niet. het andere vierkantje met albums die ik toevoeg komen deze map binnen is het enigste wat werkt bij mij, die kan ik dus wel aanvinken of wissen, verder werkt bij instellingen bij mijn albums niets. vind ik wel erg jammer want ik zou mijn 216 albums die ik org in bezit heb toch wel graag openbaar willen maken. kunnen jullie mij verder helpen om dit probleem op te lossen. bij voorbaat vriendelijk bedankt voor de moeite. met luistergroet ricardo.
? geen antwoord gehad nog hierop. ik snap niet waar dit feedback topic voor dient dan. als je geen tijd of zin hebt Jordy stuur mij dan even een pm. weet ik tenminste waar ik aantoe ben.Ik heb ook even een vraagje Jordy, ik heb eergisteren 216 albums ingevoegd in een in mijn albums map. ik wilde ze na het invoegen graag openbaar maken, maar dat wil niet. de streepjes met het potloodje aangeklikt om instellingen te wijzigen, maar vervolgens zie ik de functie naam, omschrijving en opties onderelkaar staan met vetgedrukte letters, alleen wat daarachter staat is niet vetgedrukt en geen werkende functie bij mij dus. alleen bij opties kun je in 2 vierkantjes een v tje aanvinken of niet, bij inhoud van deze map is openbaar kan ik niet aanvinken omdat het niet vetgedrukt is, de functie werkt bij mij dus niet. het andere vierkantje met albums die ik toevoeg komen deze map binnen is het enigste wat werkt bij mij, die kan ik dus wel aanvinken of wissen, verder werkt bij instellingen bij mijn albums niets. vind ik wel erg jammer want ik zou mijn 216 albums die ik org in bezit heb toch wel graag openbaar willen maken. kunnen jullie mij verder helpen om dit probleem op te lossen. bij voorbaat vriendelijk bedankt voor de moeite. met luistergroet ricardo.
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 22:24 uur
Zo'n opmerking na 1 dag? Jij hebt geduld zeg!
Sommigen denken echt dat het hier een musicmeter-kantoor is waar wij allen 24 uur paraat kunnen staan
Sommigen denken echt dat het hier een musicmeter-kantoor is waar wij allen 24 uur paraat kunnen staan

0
geplaatst: 2 oktober 2008, 22:26 uur
Het relativeert dat 'bij voorbaat vriendelijk bedankt' ook enigszins 

0
geplaatst: 2 oktober 2008, 22:30 uur
Ik ben het met ricardo eens. Op deze manier kunnen ze net zo goed het musicmeter-kantoor waar de crew 24 uur per dag paraat kan staan sluiten.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 3 oktober 2008, 00:29 uur
Simon Smith schreef:
Nog een mooi voorbeeld: de twee Help-cd's van Warchild (quote)
.Iets anders: deze staat intussen op de site
.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 06:40 uur
Ik zie in de landenlijst tussen Botswana en Brazilie een land staan waar ik nu eens nog nooit van gehoord heb, nl. Bouvet. Welke geniale ziel heeft dit mogelijk gemaakt? 

0
geplaatst: 3 oktober 2008, 10:26 uur
aERodynamIC schreef:
Zo'n opmerking na 1 dag? Jij hebt geduld zeg!
Om berichten te verwijderen zijn jullie er anders altijd als de kippen bij en vaak wel 24 uur paraat. om een probleem op te lossen is blijkbaar minder interessant voor jullie. tis maar net waar de prioriteit ligt. tis net de normale politie, bekeuringen uitschrijven om het leven, maar als er een probleem opgelost moet worden een inbraak of diefstal ofzo, dan komen ze ook pas over 2 of 3 week. moet ik over 2 of 3 week maar eens weer in dit topic kijken. gezien de vele reacties na mijn quote word het wel even weer onder de aandacht gebracht, zodat het niet vergeten word, dat was ook mijn bedoeling ervan.Zo'n opmerking na 1 dag? Jij hebt geduld zeg!

0
geplaatst: 3 oktober 2008, 10:42 uur
Misschien omdat een bericht verwijderen iets makkelijker is dan het beantwoorden van jouw vraag, wat uitzoekwerk met zich meebrengt?
De dingen wel in verhouding bekijken, zeg.
Grieven over het functioneren van de politie kunnen overigens hier worden geuit.
De dingen wel in verhouding bekijken, zeg.
ricardo schreef:
tis net de normale politie, bekeuringen blablabla
tis net de normale politie, bekeuringen blablabla
Grieven over het functioneren van de politie kunnen overigens hier worden geuit.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 12:14 uur
Wat is er waar van het gerucht dat het MuMe-kantoor ernstig last heeft gehad van de bouwwerkzaamheden rond de Noord-Zuid verbinding? Dat Job Cohen persoonlijk MuMe Enterprises beterschap heeft beloofd?
(Voor onze Belgische muziekvrinden; dit betreftde Noord-Zuid verbinding in onze hoofdstad; jullie waren daar veel eerder mee).
(Voor onze Belgische muziekvrinden; dit betreftde Noord-Zuid verbinding in onze hoofdstad; jullie waren daar veel eerder mee).
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 15:18 uur
Ik heb het idee dat dit berichtje in de lopende discussie er een beetje tussendoor geschoten is.
Weet iemand het antwoord op onderstaande vraag?
Weet iemand het antwoord op onderstaande vraag?
0
Louredine
geplaatst: 3 oktober 2008, 15:28 uur
Ik heb de indruk dat je de titel van het verzamelalbum moet invoeren als zoekopdracht. Of een deel ervan.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 16:07 uur
ricardo schreef:
Om berichten te verwijderen zijn jullie er anders altijd als de kippen bij en vaak wel 24 uur paraat. om een probleem op te lossen is blijkbaar minder interessant voor jullie. tis maar net waar de prioriteit ligt.
Om berichten te verwijderen zijn jullie er anders altijd als de kippen bij en vaak wel 24 uur paraat. om een probleem op te lossen is blijkbaar minder interessant voor jullie. tis maar net waar de prioriteit ligt.
Jordy is hier niet dag en nacht, die loopt af en toe het topic na en dan komt ie je vraag vanzelf wel tegen. Vergeet niet dat de crewleden niet heel de dag thuis zitten, maar ook gewoon hun werk hebben.
@Kees-Jan: wat Louredine zegt klopt wel. Maar je kan altijd op een artiest zoeken en dan staat in het discografie-overzicht wel op welke verzamelaars die artiest te vinden is.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 16:16 uur
Ok herman bedankt voor jouw antwoord, ik heb echt wel geduld hoor maar vind het gewoon vervelend om in het ongewisse te zijn. ik wil graag weten waar ik aantoe ben. bij deze is het nu goed verklaard door jou. ik wacht het nu rustig af. excuus dat ik wat drammerig overkom hier, maar ik heb het nou eenmaal graag dat ik weet hoe het nu verder gaat. nogmaals dank. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 oktober 2008, 16:17 uur
Misschien er jullie broodwinning van maken en een betalende website van maken, dan pas zal Ricardo de lucht ingaan 
Grapje, geduld is een deugd en laten we elkaar de nodige tijd en ruimte geven. Wat is één of meerdere dagen nu in een mensenleven?

Grapje, geduld is een deugd en laten we elkaar de nodige tijd en ruimte geven. Wat is één of meerdere dagen nu in een mensenleven?
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 16:26 uur
het is inderdaad erg bijzonder dat zo'n complete en goede site als deze gewoon nog gratis is. ik ken er velen van dezelfde omvang waar je voor moet betalen. ook dan blijf ik zeker lid hier van mu.me want ik wil alles hier voor geen goud missen.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 16:27 uur
ricardo schreef:
ik ken er velen van dezelfde omvang waar je voor moet betalen. ook dan blijf ik zeker lid hier van mu.me (...)
ik ken er velen van dezelfde omvang waar je voor moet betalen. ook dan blijf ik zeker lid hier van mu.me (...)
Ja, breng ze op ideeën zeg...
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 16:50 uur
ricardo schreef:
Om berichten te verwijderen zijn jullie er anders altijd als de kippen bij en vaak wel 24 uur paraat.
Om berichten te verwijderen zijn jullie er anders altijd als de kippen bij en vaak wel 24 uur paraat.
Dat is nieuw voor mij.
Maar je vraag was aan Jordy gericht en die is niet elke dag online hier, daarbij vond ik dat je wel heel erg ongeduldig was na 1 dag (!); dat je het na een paar dagen nog eens aanhaalt zou ik anders gevonden hebben (want dingen kunnen over het hoofd worden gezien) en als dit je manier is van iets weer in de picture zetten vind ik dat een erg ongelukkige vorm. Gelukkig zag je zelf ook al in dat het wat drammerig overkwam

edit: ik zie dat herman me al voor is geweest

0
tangmaster
geplaatst: 3 oktober 2008, 20:24 uur
Sir Spamalot schreef:
Geduld is een deugd en laten we elkaar de nodige tijd en ruimte geven. Wat is één of meerdere dagen nu in een mensenleven?
Geduld is een deugd en laten we elkaar de nodige tijd en ruimte geven. Wat is één of meerdere dagen nu in een mensenleven?
En zo is het. Er is wel meer over wachttijd geklaagt, laten we elkaar nou gewoon de kans geven het op te lossen. En dat gaat om alle zaken zo als die voorkomen op deze site.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 21:41 uur
Het mag geen naam hebben, maar deze user heeft er geen. Dat levert dan dit soort posts op.
edit: deze user (met hetzelfde ip-adres) is ook naamloos
edit: deze user (met hetzelfde ip-adres) is ook naamloos
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 22:17 uur
schreef:
Ja, een van die twee kan weg, ik heb het emailadres wat ik in die naam gebruikte nl heel lang niet gebruikt, en wist m'n wachtwoord niet meer. En m'n geheime antwoord had ik gewoon een wirwar van tekst staan (iets van fdauoshlzs, gewoon doelloos op het toetsenbord geramd eigenlijk...)
Waarom ik voor deze naam gekozen heb? Daar is geloof ik een topic voor, maar ik kan het hier ook wel posten: Ik kon niets verzinnen en wist dit truukje toevallig
Ja, een van die twee kan weg, ik heb het emailadres wat ik in die naam gebruikte nl heel lang niet gebruikt, en wist m'n wachtwoord niet meer. En m'n geheime antwoord had ik gewoon een wirwar van tekst staan (iets van fdauoshlzs, gewoon doelloos op het toetsenbord geramd eigenlijk...)
Waarom ik voor deze naam gekozen heb? Daar is geloof ik een topic voor, maar ik kan het hier ook wel posten: Ik kon niets verzinnen en wist dit truukje toevallig
hoe heb je dat gedaan.

Post eens iets bij een album.
Wil zien hoe dat er gaat uit zien

stuur me ook es een PM :
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 22:52 uur
Er is nog een nieuwe gebruiker met een rare naam ... of is ie al geband?
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 23:35 uur
itchy schreef:
Rare naam? Zonder naam!
Rare naam? Zonder naam!
Er was een user met de naam [b ][/b ]
Maar dan de haakjes aan de b.
Volgens mij iemand die onze beste " " wou nadoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.