De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 00:02 uur
Ik heb het aanmeldings-mechanisme iets aangescherpt, laten we kijken of dat dit probleem oplost. Aan de moderators het verzoek om de personen die hier genoemd zijn te bannen.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 00:03 uur
ricardo schreef:
ik wilde ze na het invoegen graag openbaar maken, maar dat wil niet.
ik wilde ze na het invoegen graag openbaar maken, maar dat wil niet.
Dat klopt, het bovenste niveau kun je niet openbaar maken. Ik zal een tekstje toevoegen zodat dat wat duidelijker is.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 00:10 uur
Jordy schreef:
Aan de moderators het verzoek om de personen die hier genoemd zijn te bannen.
Bij deze. Was nog eens een dubbele account ook.
0
mathieudc
geplaatst: 4 oktober 2008, 00:15 uur
Die recensies bij de gebruikers: prima! Zéér netjes gedaan.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 00:15 uur
herman schreef:
Jordy schreef:
hmm
voel me toch wat onbehaaglijk bij dit één-tweetje
een doodvonnis en een overijverige beul...

0
geplaatst: 4 oktober 2008, 00:31 uur
mathieudc schreef:
Ik probeer te ontdekken hoe je je (oude) berichten als recensie kunt aanmerken, maar vind er niets over.
Hoe werkt het ?
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 05:13 uur
herman schreef:
Maar je kan altijd op een artiest zoeken en dan staat in het discografie-overzicht wel op welke verzamelaars die artiest te vinden is.
Maar je kan altijd op een artiest zoeken en dan staat in het discografie-overzicht wel op welke verzamelaars die artiest te vinden is.
Nee, dat klopt niet helemaal. Dat is precies het punt wat ik eerder probeerde aan te halen. In de discografie van een artiest staan nu alleen verzamelaars met 'nieuwe' tracks (of verzamelaars die ten onrechte zodanig zijn toegevoegd). Het zou een enorme verrijking van de site zijn als alle verzamelaars (dus ook met 'oude' tracks) zichtbaar zijn in de discografie van een artiest.
Verzamelaars met 'oude' tracks zijn alleen te vinden als je al de titel kent of een deel van de titel. Jammer, want zo zijn deze albums toch moeilijk vindbaar op de site.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 09:31 uur
Bij mij doet de importeer functie het niet als ik een tracklist wil invoegen. Ben ik de enige die dit probleem heeft of?
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 09:54 uur
Ik vind de zoekfunctie sinds deze versie enorm traag, heel vaak duurt het meerdere seconden voordat hij de resultaten laat zien.
Tevens Jordy.. zou je wellicht een mobiele versie van Mume willen maken?
Ik gebruik Mume heel vaak als ik in cdwinkels sta en wil weten wat Mume er ook alweer van vindt. Er handig als naslagwerk tijdens het winkelen.
Ik weet dat het laatste teveel gevraagd zal zijn, maar zou je wellicht de zoekfunctie kunnen aanpassen? Als ik met mijn N95 wil zoeken dan kan het niet, want de zoekfunctie doet het niet en kan nergens -zoals voorheen- op zoeken klikken.
Ik gebruik Mume heel vaak als ik in cdwinkels sta en wil weten wat Mume er ook alweer van vindt. Er handig als naslagwerk tijdens het winkelen. Ik weet dat het laatste teveel gevraagd zal zijn, maar zou je wellicht de zoekfunctie kunnen aanpassen? Als ik met mijn N95 wil zoeken dan kan het niet, want de zoekfunctie doet het niet en kan nergens -zoals voorheen- op zoeken klikken.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 10:01 uur
Kun je niet gewoon op enter drukken in het zoekveld? Of anders naar de normale zoekpagina gaan via het linkje in het menu.
In een tijd waar telefoons steeds beter in staat zijn volwaardige sites te tonen, en waarin mobiele verbindingen steeds sneller worden, vind ik mobiele / lichte versies van de sites helaas zonde van de energie. Heb er in ieder geval sowieso de tijd niet voor.
In een tijd waar telefoons steeds beter in staat zijn volwaardige sites te tonen, en waarin mobiele verbindingen steeds sneller worden, vind ik mobiele / lichte versies van de sites helaas zonde van de energie. Heb er in ieder geval sowieso de tijd niet voor.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 10:03 uur
foxhusky schreef:
Het zou een enorme verrijking van de site zijn als alle verzamelaars (dus ook met 'oude' tracks) zichtbaar zijn in de discografie van een artiest.
Het zou een enorme verrijking van de site zijn als alle verzamelaars (dus ook met 'oude' tracks) zichtbaar zijn in de discografie van een artiest.
Ik vind persoonlijk dat dit deze hele toevoeging juist waardeloos zou maken. Als ik me door 23 Hitzones en andere TMF-verzamelaars moet worstelen voor ik die ene track op een "nieuwe" verzamelaar tegenkom word ik niet blij.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 10:13 uur
Van bepaalde verzamelaars moet je maar weten hoe ze te vinden. Een tribute album aan een bepaalde artiest bijv. staat niet bij die artiest en wordt ook niet zichtbaar in het zoekraam als je de naam van die artiest invult, maar je moet maar net weten wat de titel is van het album of hopen dat het begint met 'a tribute to' en dat opzoeken.
Kunnen tribute albums misschien bij de artiest staan aan wie de tribute is opgedragen? Lijkt me heel mooi om al die tributes aan een artiest bij die artiest te kunnen vinden.
Kunnen tribute albums misschien bij de artiest staan aan wie de tribute is opgedragen? Lijkt me heel mooi om al die tributes aan een artiest bij die artiest te kunnen vinden.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 10:49 uur
Kan het kloppern dat het tracks importeren (bij album toevoegen) momenteel niet werkt? Bij mij in elk geval niet. Na 4 x opnieuw heb ik het opgegeven. Links onderin mijn explorer krijg ik op de grijze rand de meldling 'fout op de pagina' steeds weer nadat ik de track heb geprobeerd te importeren en de tracks verschijnen niet in de tracklist.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 11:43 uur
HiLL schreef:
...
Ik gebruik Mume heel vaak als ik in cdwinkels sta en wil weten wat Mume er ook alweer van vindt. Er handig als naslagwerk tijdens het winkelen.
Ik weet dat het laatste teveel gevraagd zal zijn, maar zou je wellicht de zoekfunctie kunnen aanpassen? Als ik met mijn N95 wil zoeken dan kan het niet, want de zoekfunctie doet het niet en kan nergens -zoals voorheen- op zoeken klikken.
...
Ik gebruik Mume heel vaak als ik in cdwinkels sta en wil weten wat Mume er ook alweer van vindt. Er handig als naslagwerk tijdens het winkelen. Ik weet dat het laatste teveel gevraagd zal zijn, maar zou je wellicht de zoekfunctie kunnen aanpassen? Als ik met mijn N95 wil zoeken dan kan het niet, want de zoekfunctie doet het niet en kan nergens -zoals voorheen- op zoeken klikken.
Op mijn HTC Touch Dual kan ik pima alles volgen - moet soms wel lang scrollen door menu's heen - vanwege de schermbreedte. Zoeken gebruik ik niet zoveel - maar als ik kijk naar behoud van functionaliteit op mijn HTC zou dat niet zo'n berenwerk moeten zijn. Willen jullie er eens naar kijken - thanx guys!
Welk leuk id Hill om 'em zo te benutten. Doe je dat ook met de IMDB - bij de videotheek of in de mediamarkt?
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 11:45 uur
Thanks Jordy inderdaad beetje niet snugger van mij, ik zal de zoek (link) kunnen gebruiken.. duh!
HiLL
Mjuman: ja ik gebruik soms ook IMDB of Moviemeter in de videotheek, erg verslavend dat mobiel internet.
HiLLMjuman: ja ik gebruik soms ook IMDB of Moviemeter in de videotheek, erg verslavend dat mobiel internet.

0
geplaatst: 4 oktober 2008, 12:45 uur
Is het geen idee om bij elk album aan te geven hoeveel (en welke) members deze in hun bezit hebben? Discogs heeft zoiets bijvoorbeeld. De toegevoegde waarde kan zijn dat als je ziet dat lid x hem heeft, je dan in zijn collectie kan snuffelen en misschien ideeën op kan doen. Een lijstje met wie dat album nog zoekt is misschien ook wel handig voor als mensen die cd verkopen.
Ik heb geen verstand van webdesign, dus misschien is het wel een enorme klus om zoiets voor elkaar te krijgen
Ik heb geen verstand van webdesign, dus misschien is het wel een enorme klus om zoiets voor elkaar te krijgen

0
geplaatst: 4 oktober 2008, 14:08 uur
@Jordy:
Omdat ik het leuk vind als een hoes 'clickable' is in het forum wat draai je nu wilde ik een instructie schrijven hoe je dat doet: door een image te 'embedden' in de url.
Ik kan evenwel geen voorbeeldje maken met variabelen (XXX en YYY), waarbij de XXX het albumnr is en YYY het 1000-tal), omdat mijn voorbeeld door de rechte haken als een tag (url) wordt gezien en niet als (meta)tekst. Heb je daar een oplossing voor, zodat ik bij dat forum een instructie kan schrijven hoe je hoezen 'clickable' maakt.
Thanx, mm
Omdat ik het leuk vind als een hoes 'clickable' is in het forum wat draai je nu wilde ik een instructie schrijven hoe je dat doet: door een image te 'embedden' in de url.
Ik kan evenwel geen voorbeeldje maken met variabelen (XXX en YYY), waarbij de XXX het albumnr is en YYY het 1000-tal), omdat mijn voorbeeld door de rechte haken als een tag (url) wordt gezien en niet als (meta)tekst. Heb je daar een oplossing voor, zodat ik bij dat forum een instructie kan schrijven hoe je hoezen 'clickable' maakt.
Thanx, mm
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 oktober 2008, 15:22 uur
Simon Smith schreef:
Welke bedoel je?
Intussen werd hij dus al verwijderd (quote)
Welke bedoel je?
. Het ging om de nieuwe van P!nk.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 16:57 uur
jelmer19 schreef:
Bij mij doet de importeer functie het niet als ik een tracklist wil invoegen. Ben ik de enige die dit probleem heeft of?
Vanmiddag deed de import via freedbase het wel. Maar via MusicBrainz lukt het mij nooit om een album te importeren, terwijl het album wel dan op die site staat.
En handmatig kopieren kan dan ook niet, omdat hij dan de afkorting 'PIUD' meeneemt.
ChieL schreef:
Is het geen idee om bij elk album aan te geven hoeveel (en welke) members deze in hun bezit hebben? Discogs heeft zoiets bijvoorbeeld. De toegevoegde waarde kan zijn dat als je ziet dat lid x hem heeft, je dan in zijn collectie kan snuffelen en misschien ideeën op kan doen. Een lijstje met wie dat album nog zoekt is misschien ook wel handig voor als mensen die cd verkopen.

Dit kun je al zien bij het tabblad 'statistieken' van een album onder het kopje 'lijsten'. Aantallen worden alleen niet weergeven.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 16:59 uur
Bovendien kun je ook al ideeen opdoen door naar de stemlijsten te kijken.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 18:30 uur
Jordy schreef:
Ik vind persoonlijk dat dit deze hele toevoeging juist waardeloos zou maken. Als ik me door 23 Hitzones en andere TMF-verzamelaars moet worstelen voor ik die ene track op een "nieuwe" verzamelaar tegenkom word ik niet blij.
(quote)
Jammer dat je steeds weer die Hitzones noemt als voorbeeld als het gaat om verzamelaars met 'oude' tracks. Zelf vind ik die Hitzones vreselijk, net als alle 'TMF-verzamlaars' e.d.. Toch maken verzamelaars met 'oude' tracks een belangrijk deel uit van mijn muziekcollectie. Er zijn vele verzamelaars te koop die een grote waarde hebben voor muziekliefhebbers en wel degelijk iets toevoegen.
Ik heb de afgelopen periode veel tijd gestoken in het toevoegen van enkele (met name oudere) verzamelaars uit mijn collectie. Echter, deze zijn nu 'onvindbaar', tenzij je toevallig de titel weet...
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 5 oktober 2008, 00:21 uur
Maar ze zijn toch niet méer onvindbaar dan eerst?
0
geplaatst: 5 oktober 2008, 00:54 uur
Simon Smith schreef:
OK, je hebt gelijk... ze waren onvindbaar en zijn nu nog steeds onvindbaar.

0
geplaatst: 5 oktober 2008, 01:46 uur
Leuke grap, maar niet heus. Neem 'onvindbaar' niet te letterlijk, lees eerst de eerdere berichten over dit onderwerp voordat je flauwe grappen probeert te maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.