MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
CHIEP (crew)
10cc - Alive verwijderd wegens heruitgave van deze.
martin bouwman is hierdoor z'n stem kwijt (4).

The Tracklist van Paralyzed Paralyzed 2021 en
Witch album 2008 zijn hetzelfde.

Dit klopt niet.
Paralyzed tracklist moet zijn:

Paralyzed 3:22
Lucifer's Road (My Baby And Me) 5:17
Prophets 7:02
Noise On The River 4:42
Golden Days 4:20
Lowlands 3:41
Green Eyes 3:48
This Woman 5:05
Mother's Only Son 6:31
Parallel 4:21

Sir Spamalot (crew)
Brutus, nu is het in orde: Paralyzed - Paralyzed (2021). Bedankt om dit te melden!

Sir Spamalot (crew)
Hierop gewezen door een collega en na meer onderzoek werd bij Nienke Leon een aantal zaken aangepast, mits een woordje uitleg vooraf.

Op 21 augustus 2025 brengt zij de EP “Precies Waar Ik Moet Zijn” uit met zes nummers op het label Tegendraads. Op 12 september brengt zij de EP “Wegwerpliefde” uit met twee bijkomende nummers (Ik Heb Je Gemist en Wegwerpliefde) in een andere trackvolgorde.
Links:
** Nienke Leone - Precies Waar Ik Moet Zijn
** Nienke Leone - Wegwerpliefde
** ‎Nienke Leone - Precies Waar Ik Moet Zijn
** ‎Nienke Leone - Wegwerpliefde

Beide releases staan momenteel op MusicMeter, dus... we houden de eerste versie aan, “Precies Waar Ik Moet Zijn” aangevuld met de twee tracks en de alternatieve titel “Wegwerpliefde”.

De EP “ Wegwerpliefde” krijgt een gouden handdruk, er waren geen berichten, wel twee stemmen van:
** Etob: 3,50
** Jumpjet: 3,50

Afspraak binnen enkele weken mocht ze beslissen om nog tracks toe te voegen...

Hmm denk niet dat dit de juiste oplossing is. Kijkend naar de aankondingen van de artiest is Precies Waar Ik Moet Zijn gewoon een single waarbij eerdere singles op de B-kant staan (https://www.instagram.com/p/DNnPhJGoq5G/?hl=en&img_index=1), terwijl Wegwerpliefde wel expliciet als EP is uitgebracht (https://www.instagram.com/p/DOghTZ7CCXE/?hl=en). Precies Waar Ik Moet Zijn had dus nooit toegevoegd moeten zijn, omdat zowel haar label of de artiest het nooit een EP heeft genoemd.

Sir Spamalot (crew)
Etob,

Dank u voor uw feedback hierin, ik had een aantal bronnen geraadpleegd (zie mijn vorig bericht) en Instagram heb ik niet. De nodige aanpassingen zijn gedaan: Nienke Leone - Wegwerpliefde (2025).

Het geeft ook weer waarom wij soms te streng worden geacht bij het behandelen van (al dan niet) EP's.

Mijn verontschuldigingen natuurlijk voor dit misverstand (u hebt er enen tegoed van mij), normaal gezien zouden jullie een melding (kunnen) krijgen om jullie favorieten opnieuw aan te duiden vermits de tracklist grondig is gewijzigd (bij een technisch perfect werkende site, sic).

Groeten,
Luc

Bedankt voor de aanpassing Sir Spamalot!

The James Hunter Six - Off the Fence (2026) - MusicMeter.nl

De onderste kan er af. Die was later toegevoegd volgens de credits. Weet niet wie er achter de schermen eerder was met toevoeging indienen uiteraard.

coldwarkids schreef:

De onderste kan er af. Die was later toegevoegd volgens de credits. Weet niet wie er achter de schermen eerder was met toevoeging indienen uiteraard.

Iemand?

CHIEP (crew)
Done. 3dwardVan3 is hierdoor z'n stem kwijt (4).

bone machine (crew)
Immersion with SUSS - Nanocluster, Vol. 3 (2025) dubbele verwijderd, geen stemmers

DjFrankie (moderator)
June Tabor & Oysterband - Ragged Kingdom (2011)
Laatste toevoeging verwijderd, was dubbel Brunniepoo is zijn stem kwijt.

dubbel met foute spelling van artiest (Jospeh=Joseph), dus deze kan weg
Martyn Jospeh - Vegas (2007) - MusicMeter.nl

Kan deze artiestenpagina verwijderd worden? Hij bestaat namelijk al als deze pagina/, met juiste hoofdlettering en gekoppeld aan het enige album van deze samenwerking van groepen.

CHIEP (crew)
Ron Gallo - FOREGROUND MUSIC stond er dubbel op.

WhoAmI (crew)

Afgehandeld, bedankt!

Poll3tj3 schreef:
dubbel met foute spelling van artiest (Jospeh=Joseph), dus deze kan weg
Martyn Jospeh - Vegas (2007) - MusicMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 06:38 uur

geplaatst: vandaag om 06:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.