De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2019, 08:32 uur
Harry Muskee - The Legend (1983)
is een heruitgave van
Muskee Gang - The Legend (1983)
bij de tracklist van Muskee Gang ontbreekt track 5 : The Zoo ( tijdsduur 03:48 )
zie ook : Muskee Gang - The Legend | Releases | Discogs
is een heruitgave van
Muskee Gang - The Legend (1983)
bij de tracklist van Muskee Gang ontbreekt track 5 : The Zoo ( tijdsduur 03:48 )
zie ook : Muskee Gang - The Legend | Releases | Discogs
0
geplaatst: 24 december 2019, 23:20 uur
Deze twee lijken mij hetzelfde maar ik weet niet welke de goede titel, tracklist en hoes heeft:
Kevin Coyne - Rough (1985) - MusicMeter.nl
Kevin Coyne - Live Rough and More (1985) - MusicMeter.nl
Kevin Coyne - Rough (1985) - MusicMeter.nl
Kevin Coyne - Live Rough and More (1985) - MusicMeter.nl
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 december 2019, 08:14 uur
Hacker
Muskee Gang - The Legend (1983) - MusicMeter.nl: nummer vijf The Zoo toegevoegd in tracklijst.
Harry Muskee - The Legend (1983) verwijderd, geen stemmen, twee berichten over de hoes en de reeds bestaande versie.
Muskee Gang - The Legend (1983) - MusicMeter.nl: nummer vijf The Zoo toegevoegd in tracklijst.
Harry Muskee - The Legend (1983) verwijderd, geen stemmen, twee berichten over de hoes en de reeds bestaande versie.
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 december 2019, 08:40 uur
Njal
Het was efkes zoeken, uitpluizen, het hoofd breken:
- versie 1 met 10 nummers: Kevin Coyne - Rough (1985, Vinyl) | Discogs
- versie 2 met 12 nummers: Kevin Coyne - Rough (1985, Vinyl) | Discogs
- versie 3 met 14 nummers: Kevin Coyne - Live ROUGH And More (1997, CD) | Discogs
Kevin Coyne - Rough (1985): deze blijft staan. Alternatieve titel Live Rough and More toegevoegd.
Kevin Coyne - Live Rough and More (1985) is een heruitgave hiervan, zie de derde Discogs link. Deze wordt verwijderd: geen berichten, wel twee stemmen van Tonio (4) en indana (3,50).
Het was efkes zoeken, uitpluizen, het hoofd breken:
- versie 1 met 10 nummers: Kevin Coyne - Rough (1985, Vinyl) | Discogs
- versie 2 met 12 nummers: Kevin Coyne - Rough (1985, Vinyl) | Discogs
- versie 3 met 14 nummers: Kevin Coyne - Live ROUGH And More (1997, CD) | Discogs
Kevin Coyne - Rough (1985): deze blijft staan. Alternatieve titel Live Rough and More toegevoegd.
Kevin Coyne - Live Rough and More (1985) is een heruitgave hiervan, zie de derde Discogs link. Deze wordt verwijderd: geen berichten, wel twee stemmen van Tonio (4) en indana (3,50).
0
geplaatst: 26 december 2019, 10:09 uur
Mausie schreef:
Dubbeling gevonden:
Oh No & Madlib - The Professionals (2020) - MusicMeter.nl
The Professionals - The Professionals (2020) - MusicMeter.nl
Dubbeling gevonden:
Oh No & Madlib - The Professionals (2020) - MusicMeter.nl
The Professionals - The Professionals (2020) - MusicMeter.nl
Op rym staat het zo: The Professionals by The Professionals (Album, West Coast Hip Hop): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
In interviews worden ze ook als The Professionals genoemd: Madlib & Oh No Announce Debut Album As The Professionals - Stereogum
0
geplaatst: 30 december 2019, 00:06 uur
Deze twee artiesten zijn dezelfde:
Hush (II) - MusicMeter.nl
Hush. - MusicMeter.nl
Hun album Untitled I staat er twee keer op
Hush (II) - MusicMeter.nl
Hush. - MusicMeter.nl
Hun album Untitled I staat er twee keer op
0
geplaatst: 1 januari 2020, 16:19 uur
Dubbel:
George Bellas - Turn of the Millenium (1997)
+
(die laatste heeft wel een betere en grotere cover, tracklists zijn ook anders...)
+
(die laatste heeft wel een betere en grotere cover, tracklists zijn ook anders...)
0
Mssr Renard
geplaatst: 7 januari 2020, 12:13 uur
Ik heb zojuist twee platen van Echo Park toegevoegd.
Maar ik zie nu ineens dat ze al als Echopark erop staan. Het moet echter Echo Park zijn.
Hoe passen we dit aan?
Echo Park (I) - MusicMeter.nl
Echopark - MusicMeter.nl
bron: Echo Park | Discography | Discogs
Maar ik zie nu ineens dat ze al als Echopark erop staan. Het moet echter Echo Park zijn.
Hoe passen we dit aan?
Echo Park (I) - MusicMeter.nl
Echopark - MusicMeter.nl
bron: Echo Park | Discography | Discogs
0
Mssr Renard
geplaatst: 7 januari 2020, 12:27 uur
CHIEP schreef:
aangepast
aangepast
Erg bedankt, maar nu mist de 1995-plaat van Echo Park die ik had toegevoegd. Waar is die gebleven?
0
Mssr Renard
geplaatst: 7 januari 2020, 13:13 uur
Geweldig. Zo klopt alles weer. Helaas voor mijn toevoeg-score, maar je kan niet alles hebben.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 januari 2020, 11:44 uur
Young Gun Silver Fox - MusicMeter.nl
Dubbele toevoeging van het album Canyons: laatste toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.
Dubbele toevoeging van het album Canyons: laatste toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.
0
geplaatst: 11 januari 2020, 12:30 uur
Sir Spamalot schreef:
Apart bij het indienen kreeg ik geen waarschuwing dat die er al op stond of dat die in de wachtrij stond.
Kan het zijn dat bij het indienen van de andere album er iets niet goed ging / ontbrak / tijdelijk afgekeurd? Kevin91
of werkt de notificatie(s) niet (goed)?
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 januari 2020, 12:50 uur
Grotendeels mijn schuld eigenlijk, de eerste toevoeging was doorgekomen onder albumtitel Canyon, de toevoeger hiervan Kevin91 had me erop gewezen maar ik had dit uit het oog verloren. Mijn strafmaat is nog te bepalen.
0
geplaatst: 11 januari 2020, 14:44 uur
Okay... beetje jammer dat notificaties niet verzonden worden louter op basis van artiest maar altijd in combinatie met een identieke albumtitel.
Is het te overwegen om dit aan te passen? Dat als je de je artiestennaam hebt ingevoerd er meteen een pop-up verschijnt met een melding van wat al in de wachtrij staat? of beter wat er voor die artiest in de afgelopen 24 / 48 uur is ingediend?
Is het te overwegen om dit aan te passen? Dat als je de je artiestennaam hebt ingevoerd er meteen een pop-up verschijnt met een melding van wat al in de wachtrij staat? of beter wat er voor die artiest in de afgelopen 24 / 48 uur is ingediend?
0
geplaatst: 16 januari 2020, 09:56 uur
Vandaag toegevoegd maar staat al op de site:
Classic House Mastercuts Volume 1 (1994) - MusicMeter.nl
Classic House (1994) - MusicMeter.nl
Classic House Mastercuts Volume 1 (1994) - MusicMeter.nl
Classic House (1994) - MusicMeter.nl
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 januari 2020, 22:18 uur
Pineforest Crunch - Panamarenko (2001) - MusicMeter.nl
Pineforest Crunch - Panamarenco (2001) - MusicMeter.nl
dubbel, die tweede is als laatste toegevoegd
Pineforest Crunch - Panamarenco (2001) - MusicMeter.nl
dubbel, die tweede is als laatste toegevoegd
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 januari 2020, 11:27 uur
Deze plaat: Caravan - Access All Areas (2015) - MusicMeter.nl
is in 1993 al verschenen als:
Caravan - Live (1992) - MusicMeter.nl
Bron: Caravan - Live | Releases, Reviews, Credits | Discogs
Ik heb reeds een correctie voor alt. titels en een juiste datering voor de 1993-liveplaat in gediend
Ik heb reeds een correctie voor alt. titels en een juiste datering voor de 1993-liveplaat in gediend
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 januari 2020, 15:58 uur
Rosalía - Fucking Money Man (2019) is op mijn verzoek verwijderd; dit was een single.
0
Mssr Renard
geplaatst: 25 januari 2020, 18:44 uur
Mssr Renard schreef:
Bump
0
geplaatst: 26 januari 2020, 15:57 uur
Zal niet precies het juiste topic zijn, maar weet zo geen betere. Bij de volgende Cynics gaat er wat fout: de 1e heeft de bandleden van Cynic (II) en is mogelijk dezelfde als Cynic (I), maar weet ik niet zeker. Cynic (IIII) lijkt me verder wel in orde, maar zet ik er voor de zekerheid even bij.
Cynic
Cynic (I)
Cynic (II)
Cynic (III)
Cynic
Cynic (I)
Cynic (II)
Cynic (III)
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 27 januari 2020, 05:49 uur
ZAP!,
Het bekende verhaal van de Hiphopper en de Metalhead met dezelfde naam, al bij al was het een betrekkelijk eenvoudige correctie met als resultaten:
- Cynic - MusicMeter.nl, de Metal groep uit de Verenigde Staten
- Cynic (I) - MusicMeter.nl, Hip Hop (misschien verder te splitsen?)
- Cynic (II) - MusicMeter.nl, de Metal groep uit het Verenigd Koninkrijk
Het bekende verhaal van de Hiphopper en de Metalhead met dezelfde naam, al bij al was het een betrekkelijk eenvoudige correctie met als resultaten:
- Cynic - MusicMeter.nl, de Metal groep uit de Verenigde Staten
- Cynic (I) - MusicMeter.nl, Hip Hop (misschien verder te splitsen?)
- Cynic (II) - MusicMeter.nl, de Metal groep uit het Verenigd Koninkrijk
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 27 januari 2020, 06:05 uur
Mssr Renard,
Caravan - Access All Areas (2015) werd hierbij verwijderd, geen berichten, geen stemmen.
Caravan - Access All Areas (2015) werd hierbij verwijderd, geen berichten, geen stemmen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 27 januari 2020, 06:09 uur
Casartelli,
Pineforest Crunch - Panamarenco (2001): laatste toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.
Pineforest Crunch - Panamarenco (2001): laatste toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.
* denotes required fields.