MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Harry Muskee - The Legend (1983)

is een heruitgave van

Muskee Gang - The Legend (1983)

bij de tracklist van Muskee Gang ontbreekt track 5 : The Zoo ( tijdsduur 03:48 )

zie ook : Muskee Gang - The Legend | Releases | Discogs

Deze twee lijken mij hetzelfde maar ik weet niet welke de goede titel, tracklist en hoes heeft:

Kevin Coyne - Rough (1985) - MusicMeter.nl

Kevin Coyne - Live Rough and More (1985) - MusicMeter.nl

Sir Spamalot (crew)
Hacker

Muskee Gang - The Legend (1983) - MusicMeter.nl: nummer vijf The Zoo toegevoegd in tracklijst.

Harry Muskee - The Legend (1983) verwijderd, geen stemmen, twee berichten over de hoes en de reeds bestaande versie.

Sir Spamalot (crew)
Njal

Het was efkes zoeken, uitpluizen, het hoofd breken:
- versie 1 met 10 nummers: Kevin Coyne - Rough (1985, Vinyl) | Discogs
- versie 2 met 12 nummers: Kevin Coyne - Rough (1985, Vinyl) | Discogs
- versie 3 met 14 nummers: Kevin Coyne - Live ROUGH And More (1997, CD) | Discogs

Kevin Coyne - Rough (1985): deze blijft staan. Alternatieve titel Live Rough and More toegevoegd.
Kevin Coyne - Live Rough and More (1985) is een heruitgave hiervan, zie de derde Discogs link. Deze wordt verwijderd: geen berichten, wel twee stemmen van Tonio (4) en indana (3,50).

CHIEP (crew)
aangepast

Deze twee artiesten zijn dezelfde:
Hush (II) - MusicMeter.nl
Hush. - MusicMeter.nl

Hun album Untitled I staat er twee keer op

CHIEP (crew)
done

Dubbel:

George Bellas - Turn of the Millenium (1997)
+
George Bellas - Turn of the Millenium (1997)

(die laatste heeft wel een betere en grotere cover, tracklists zijn ook anders...)

Mssr Renard
Ik heb zojuist twee platen van Echo Park toegevoegd.
Maar ik zie nu ineens dat ze al als Echopark erop staan. Het moet echter Echo Park zijn.
Hoe passen we dit aan?

Echo Park (I) - MusicMeter.nl

Echopark - MusicMeter.nl

bron: Echo Park | Discography | Discogs

CHIEP (crew)
aangepast

Mssr Renard
CHIEP schreef:
aangepast

Erg bedankt, maar nu mist de 1995-plaat van Echo Park die ik had toegevoegd. Waar is die gebleven?

Mssr Renard

Geweldig. Zo klopt alles weer. Helaas voor mijn toevoeg-score, maar je kan niet alles hebben.

Sir Spamalot (crew)
Young Gun Silver Fox - MusicMeter.nl

Dubbele toevoeging van het album Canyons: laatste toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.

Sir Spamalot schreef:
Young Gun Silver Fox - MusicMeter.nl

Dubbele toevoeging van het album Canyons: laatste toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.

Apart bij het indienen kreeg ik geen waarschuwing dat die er al op stond of dat die in de wachtrij stond.

Kan het zijn dat bij het indienen van de andere album er iets niet goed ging / ontbrak / tijdelijk afgekeurd? Kevin91

of werkt de notificatie(s) niet (goed)?

Sir Spamalot (crew)
Grotendeels mijn schuld eigenlijk, de eerste toevoeging was doorgekomen onder albumtitel Canyon, de toevoeger hiervan Kevin91 had me erop gewezen maar ik had dit uit het oog verloren. Mijn strafmaat is nog te bepalen.

Okay... beetje jammer dat notificaties niet verzonden worden louter op basis van artiest maar altijd in combinatie met een identieke albumtitel.

Is het te overwegen om dit aan te passen? Dat als je de je artiestennaam hebt ingevoerd er meteen een pop-up verschijnt met een melding van wat al in de wachtrij staat? of beter wat er voor die artiest in de afgelopen 24 / 48 uur is ingediend?

Mijn schuld.

Mssr Renard
Deze plaat: Caravan - Access All Areas (2015) - MusicMeter.nl

is in 1993 al verschenen als:

Caravan - Live (1992) - MusicMeter.nl

Bron: Caravan - Live | Releases, Reviews, Credits | Discogs

Ik heb reeds een correctie voor alt. titels en een juiste datering voor de 1993-liveplaat in gediend

panjoe (moderator)
Rosalía - Fucking Money Man (2019) is op mijn verzoek verwijderd; dit was een single.

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
Deze plaat: Caravan - Access All Areas (2015) - MusicMeter.nl

is in 1993 al verschenen als:

Caravan - Live (1992) - MusicMeter.nl

Bron: Caravan - Live | Releases, Reviews, Credits | Discogs

Ik heb reeds een correctie voor alt. titels en een juiste datering voor de 1993-liveplaat in gediend

Bump

Zal niet precies het juiste topic zijn, maar weet zo geen betere. Bij de volgende Cynics gaat er wat fout: de 1e heeft de bandleden van Cynic (II) en is mogelijk dezelfde als Cynic (I), maar weet ik niet zeker. Cynic (IIII) lijkt me verder wel in orde, maar zet ik er voor de zekerheid even bij.

Cynic
Cynic (I)
Cynic (II)
Cynic (III)

Sir Spamalot (crew)
ZAP!,

Het bekende verhaal van de Hiphopper en de Metalhead met dezelfde naam, al bij al was het een betrekkelijk eenvoudige correctie met als resultaten:
- Cynic - MusicMeter.nl, de Metal groep uit de Verenigde Staten
- Cynic (I) - MusicMeter.nl, Hip Hop (misschien verder te splitsen?)
- Cynic (II) - MusicMeter.nl, de Metal groep uit het Verenigd Koninkrijk

Sir Spamalot (crew)
Mssr Renard,

Caravan - Access All Areas (2015) werd hierbij verwijderd, geen berichten, geen stemmen.

Sir Spamalot (crew)
Casartelli,

Pineforest Crunch - Panamarenco (2001): laatste toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:25 uur

geplaatst: vandaag om 20:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.