MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / splitsen albumtype "verzamel / live"

zoeken in:
831 nog. Het wordt inderdaad wat lastiger nu, maar we komen er wel.

herman schreef:
831 nog. Het wordt inderdaad wat lastiger nu, maar we komen er wel.

...Stroop den mouwen op en aan den slag maar weer...

Sir Spamalot (crew)
freakey schreef:
De laatste loodjes dus...
Ik kom steeds vaker albums tegen die niet goed zijn dwz geen live en geen verzamel maar gewoon regulier album....
Ik biedt deze dus maar aan via de gewone correctie manier (duurt wel veel langer....)
Ben ik de enige die hier last van heeft?

freakey, ik heb ook al dergelijke twijfelgevallen gezien...

Nog 666

\m/

Onder de 500

Onder de 400

en ook onder 300 nu....

Sir Spamalot (crew)
Nog 200...

Aquila
Net ook weer een bijdrage willen doen. Van de 10 suggesties bleken er maar liefst 7 reguliere studio albums en niet verzamel en/of live. En die optie is er niet. Kwam dat de laatste tijd vaker tegen. Weet niet hoe jullie dat hebben opgelost dat het toch zo is afgenomen. Als die optie nog kan worden toegevoegd wordt de foutmarge in deze laatste restjes wel aanmerkelijk lager.

Ik ben het ook een paar keer tegengekomen en ik heb toen gewoon een correctie doorgevoerd. Dat kost wat meer werk (een crewlid moet het tenslotte "goedkeuren") maar dan klopt het wel weer. op 1 of andere manier was het vaak bij coveralbums.

De laatste 100, ze zijn wel taai...

nog 70

vigil schreef:
Ik ben het ook een paar keer tegengekomen en ik heb toen gewoon een correctie doorgevoerd. Dat kost wat meer werk (een crewlid moet het tenslotte "goedkeuren") maar dan klopt het wel weer. op 1 of andere manier was het vaak bij coveralbums.

Dat doe ik ook elke keer maar ik merk nu dat ze dan niet uit de lijst verdwijnen....

En idd, cover albums zijn erg vaak als compilatie aangeduid...

Het zijn er nu nog een dikke 60, als we ff doorknallen is het vandaag gedaan....

freakey schreef:
(quote)

Dat doe ik ook elke keer maar ik merk nu dat ze dan niet uit de lijst verdwijnen....

En idd, cover albums zijn erg vaak als compilatie aangeduid...

Wachten tot de correctie geaccepteerd wordt, dan pas verdwijnt hij uit de lijst.
Dus als de crew nog even aan de slag gaat met de correcties die ik nog heb ingediend zijn we dadelijk klaar

Dit betekent waarschijlijk dat as we speak albums anders worden gecorrigeerd dan we bij de crew hebben ingediend... de corrigeerder ziet immers niet dat die al in de wachtrij staat....

Klopt.

freakey schreef:
Dit betekent waarschijlijk dat as we speak albums anders worden gecorrigeerd dan we bij de crew hebben ingediend... de corrigeerder ziet immers niet dat die al in de wachtrij staat....

Dat klopt. Ik had er al een aantal gecorrigeerd die jij ook ingediend had ter correctie. Op zich niet erg, maar wel een beetje dubbel werk.

Sir Spamalot (crew)
Alleszins een titanenwerk dat een mooi resultaat zal opleveren... Wat wordt de volgende uitdaging?

Sahnelerden Canli Kayitlar

Volgens Google Translate betekent dit "Live opnames scènes", dus dat lijkt me duidelijk.

Nog 1!

En Freakey deed net de allerlaatste

Hij zit er op!!

En dat in 21 dagen tijd!

Pluim voor alle medewerkers.

Sir Spamalot (crew)
Inderdaad: .

indana schreef:
En dat in 21 dagen tijd!

Dat zijn er meer dan 1000 per dag!!

Sir Spamalot (crew)
Geweldig om te zien op de eerste pagina: "klaar, bedankt".

Misterfool

Gast
geplaatst: vandaag om 17:31 uur

geplaatst: vandaag om 17:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.