De Site / Algemeen / splitsen albumtype "verzamel / live"
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2011, 19:21 uur
831 nog. Het wordt inderdaad wat lastiger nu, maar we komen er wel. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 mei 2011, 20:40 uur
freakey schreef:
De laatste loodjes dus...
Ik kom steeds vaker albums tegen die niet goed zijn dwz geen live en geen verzamel maar gewoon regulier album....
Ik biedt deze dus maar aan via de gewone correctie manier (duurt wel veel langer....)
Ben ik de enige die hier last van heeft?
De laatste loodjes dus...
Ik kom steeds vaker albums tegen die niet goed zijn dwz geen live en geen verzamel maar gewoon regulier album....
Ik biedt deze dus maar aan via de gewone correctie manier (duurt wel veel langer....)
Ben ik de enige die hier last van heeft?
freakey, ik heb ook al dergelijke twijfelgevallen gezien...
0
Aquila
geplaatst: 21 mei 2011, 16:22 uur
Net ook weer een bijdrage willen doen. Van de 10 suggesties bleken er maar liefst 7 reguliere studio albums en niet verzamel en/of live. En die optie is er niet. Kwam dat de laatste tijd vaker tegen. Weet niet hoe jullie dat hebben opgelost dat het toch zo is afgenomen. Als die optie nog kan worden toegevoegd wordt de foutmarge in deze laatste restjes wel aanmerkelijk lager.
0
geplaatst: 21 mei 2011, 16:52 uur
Ik ben het ook een paar keer tegengekomen en ik heb toen gewoon een correctie doorgevoerd. Dat kost wat meer werk (een crewlid moet het tenslotte "goedkeuren") maar dan klopt het wel weer. op 1 of andere manier was het vaak bij coveralbums.
0
geplaatst: 21 mei 2011, 18:49 uur
vigil schreef:
Ik ben het ook een paar keer tegengekomen en ik heb toen gewoon een correctie doorgevoerd. Dat kost wat meer werk (een crewlid moet het tenslotte "goedkeuren") maar dan klopt het wel weer. op 1 of andere manier was het vaak bij coveralbums.
Dat doe ik ook elke keer maar ik merk nu dat ze dan niet uit de lijst verdwijnen....

En idd, cover albums zijn erg vaak als compilatie aangeduid...
0
geplaatst: 21 mei 2011, 18:50 uur
Het zijn er nu nog een dikke 60, als we ff doorknallen is het vandaag gedaan.... 

0
geplaatst: 21 mei 2011, 18:53 uur
freakey schreef:
Dat doe ik ook elke keer maar ik merk nu dat ze dan niet uit de lijst verdwijnen....
(quote)

Wachten tot de correctie geaccepteerd wordt, dan pas verdwijnt hij uit de lijst.
Dus als de crew nog even aan de slag gaat met de correcties die ik nog heb ingediend zijn we dadelijk klaar

0
geplaatst: 21 mei 2011, 19:18 uur
Dit betekent waarschijlijk dat as we speak albums anders worden gecorrigeerd dan we bij de crew hebben ingediend... de corrigeerder ziet immers niet dat die al in de wachtrij staat....
0
geplaatst: 21 mei 2011, 19:33 uur
freakey schreef:
Dit betekent waarschijlijk dat as we speak albums anders worden gecorrigeerd dan we bij de crew hebben ingediend... de corrigeerder ziet immers niet dat die al in de wachtrij staat....
Dat klopt. Ik had er al een aantal gecorrigeerd die jij ook ingediend had ter correctie. Op zich niet erg, maar wel een beetje dubbel werk.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 mei 2011, 20:11 uur
Alleszins een titanenwerk dat een mooi resultaat zal opleveren... Wat wordt de volgende uitdaging? 

0
geplaatst: 21 mei 2011, 20:53 uur
Nog 3 hersenbrekers over.
Özdemir Erdogan - Sahnelerden Canli Kayitlar (2004)
Chavela Vargas - La Llorona (2004)
edit: 2
Özdemir Erdogan - Sahnelerden Canli Kayitlar (2004)
Chavela Vargas - La Llorona (2004)
edit: 2
0
geplaatst: 21 mei 2011, 21:15 uur
Sahnelerden Canli Kayitlar
Volgens Google Translate betekent dit "Live opnames scènes", dus dat lijkt me duidelijk.

Nog 1!
0
geplaatst: 21 mei 2011, 23:04 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 mei 2011, 23:07 uur
Geweldig om te zien op de eerste pagina: "klaar, bedankt".
* denotes required fields.