De Site / Algemeen / splitsen albumtype "verzamel / live"
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 mei 2011, 12:58 uur
Het wordt dan wel lastiger... maar we zijn inmiddels wel onder de 3000.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 19:30 uur
Mooi dat sommige mensen zich ook om de laatste beetjes bekommeren, want de laatste loodjes zijn toch wel wat zwaar.
Ik heb er ook weer 30 gedaan. Als iedereen die in het begin meedeed dat nou ook even doet zijn we morgen klaar.
Ik heb er ook weer 30 gedaan. Als iedereen die in het begin meedeed dat nou ook even doet zijn we morgen klaar.

0
geplaatst: 14 mei 2011, 20:57 uur
herman schreef:
Mooi dat sommige mensen zich ook om de laatste beetjes bekommeren, want de laatste loodjes zijn toch wel wat zwaar.
Morgen lijkt me te strak geplanned, ik ben bang dat de laatste 50 nauwelijks op te lossen zijn...

0
geplaatst: 14 mei 2011, 21:10 uur
Nouja, ik weet niet of er nog steeds mensen zijn die er overslaan? Ik doe ze steeds alle tien, al kost dat soms wel een paar minuten tijd als je even moet Googlen (soms met de term 'live' erbij).
Wel mooi dat er weer een beetje vaart in komt.

0
geplaatst: 14 mei 2011, 21:29 uur
herman schreef:
Nouja, ik weet niet of er nog steeds mensen zijn die er overslaan? Ik doe ze steeds alle tien, al kost dat soms wel een paar minuten tijd als je even moet Googlen (soms met de term 'live' erbij).
In principe niet dus, maar bijvoorbeeld Guðmundur Ingólfsson - Guðmundur Ingólfsson (1994) heb ik zo'n 10 minuten aan gespendeerd... maar kon niks vinden... alleen op ijslandse sites... en mijn ijslands is niet meer wat het geweest is weet je...

0
geplaatst: 14 mei 2011, 21:31 uur
Zelfs Google laat het soms afweten: Chet Baker - Nightbird (1990)
Met de tracklist en hoes zoals hier op MuMe vermeld, alleen op amazon, maar zonder verdere info.
Met de tracklist en hoes zoals hier op MuMe vermeld, alleen op amazon, maar zonder verdere info.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 21:33 uur
Ik snap het... als je na 10 minuten nog niet verder bent dan zou ik ze ook even overslaan. Misschien dat we voor die IJslandse release Njal kunnen vragen.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 21:43 uur
Cabeza Borradora schreef:
@ freaky: niet ff een belletje naar Bjork gedaan?
@ freaky: niet ff een belletje naar Bjork gedaan?
Niet aan gedacht, morgen ff belletje doen....

0
geplaatst: 15 mei 2011, 02:14 uur
herman schreef:
Ik snap het... als je na 10 minuten nog niet verder bent dan zou ik ze ook even overslaan. Misschien dat we voor die IJslandse release Njal kunnen vragen.
Ik had mijn toevoegingen al doorgespit, maar deze blijkbaar gemist. Heb hem aangepast (verzamel).
0
geplaatst: 15 mei 2011, 16:34 uur
0
tangmaster
geplaatst: 17 mei 2011, 16:52 uur
frankholst182 schreef:
nog 1000!!!
nog 1000!!!
Ik denk nog wel meer dan 1000, vergis je niet wat er nog verborgen zit onder de albums.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 17 mei 2011, 19:36 uur
Als ik me niet vergis, komen we van meer dan 28.000. Hoed af voor de deelnemers!
0
tangmaster
geplaatst: 18 mei 2011, 10:28 uur
herman schreef:
Onder de albums zullen ook nog wel verzamelaars zijn beland.
Onder de albums zullen ook nog wel verzamelaars zijn beland.
Nee juist blijven er Livealbums hangen onder de verzamelaars.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 18:23 uur
De laatste loodjes dus...
Ik kom steeds vaker albums tegen die niet goed zijn dwz geen live en geen verzamel maar gewoon regulier album....
Ik biedt deze dus maar aan via de gewone correctie manier (duurt wel veel langer....)
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ik kom steeds vaker albums tegen die niet goed zijn dwz geen live en geen verzamel maar gewoon regulier album....
Ik biedt deze dus maar aan via de gewone correctie manier (duurt wel veel langer....)
Ben ik de enige die hier last van heeft?
0
geplaatst: 18 mei 2011, 18:43 uur
Nee. Ik heb denk ik zo'n 100 mixtapes (misschien meer?) manueel moeten indienen voor een correctie.
* denotes required fields.