MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / GamesMeter.nl

zoeken in:
Phoenix schreef:

8. Wacky Wheels. Was ik bij vriendjes, dan speelden we Mario Kart. Waren ze bij mij, dan speelden we Wacky Wheels. Elkaar met egels overhoop schieten, what's not to like?

Dat spel was echt geniaal

Wacky Wheels! Dat had ik

Wacky Wheels ligt hier ook nog ergens in de kast, inderdaad altijd met veel plezier gespeeld

ik denk dat game meter hartstikke leuk is!!
voor verschillende consoles en pc games enzo!
voor meningen uitwisselen

Ik denk ook nog steeds dat het een supercoole site zou worden, lekker discussieren over Metal Slug 2 enzo.. woh, ik kijk er nog steeds naar uit. Wil niemand even flink wat centen neerleggen voor Jordy's concept en framework??

Relax
Jordy schreef:
(quote)

Als de site net zo groot wordt als MovieMeter een eurootje of duizend per jaar.

Daammn, jij hebt veel over voor ons (ik heb het dus over Moviemeter en waarschijnlijk ook Musicmeter).

neo
Dus wacht. Het kost Jordy 1000 euro per jaar ongeveer om de site online te kunnen houden indien ie er zou zijn. Simpel we verzamelen 20000 euro en hij doet het graag

neo schreef:
Het kost Jordy...

ehm zie je die blauwe linkjes rechts? Je denkt toch niet dat ik tienduizenden euro's per jaar uit eigen zak ga betalen om wat sites in de lucht te houden...

Jordy schreef:
(quote)

ehm zie je die blauwe linkjes rechts? Je denkt toch niet dat ik tienduizenden euro's per jaar uit eigen zak ga betalen om wat sites in de lucht te houden...

Dat doet me er aan denken dat ik ze weer eens aanklik

Mojo Pin
Gay-meter, zo klinkt het dus echt. En dat lijkt me geen goed idee.

neo
Wat is het password?

JordyRules

neo
Bescheiden!

tovenaar schreef:
Metal Slug 2

Toch altijd weer dezelfde mensen waarmee je overeenkomt

Mojo Pin
Gamesmeter klinkt beter!

Magical Drop III toevallig ook OH?

De hele Neo-Geo catalogus . Met als absolute favoriet toch wel de King of Fighters serie .

Twinkle Star Sprites was m'n favoriet actie/puzzle game. Geweldig concept.

Mojo Pin
Hebben jullie ook Nightmare Creatures gespeeld?

Onderhond schreef:
De hele Neo-Geo catalogus
Amen!

Komt de Gamesmeter Jordy

Fantastisch Jordy. Ik speel de laatste tijd minder games dan vroeger, maar misschien komt daar door gamesmeter wel verandering in.

Exfrozen schreef:
Komt de Gamesmeter

Nee, waarschijnlijk niet

Jordy schreef:
(quote)

Nee, waarschijnlijk niet

Hmm, waarschijnlijk niet... dat is al een hele verbetering over wat het eerst was

Mojo Pin
Geweldig initiatief, ik heb al gelijk een top 10 in mijn hoofd!

sxesven

Wel al een jaar geleden geregistreerd. Dan moet je er toch iets mee van plan zijn

Al een jaar geleden geregisteerd, als ik er iets mee had willen doen had ik dat inmiddels wel gedaan

Kom op, zet dit idee voort! Magnefiek concept mijngedacht!

Mojo Pin
Petitie houwe!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:37 uur

geplaatst: vandaag om 02:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.