De Site / Algemeen / GamesMeter.nl
zoeken in:
0
godlydevil7
geplaatst: 29 juli 2006, 21:29 uur
ik niet, zoals al eerder werd gezegd, games zijn niet tijdloos, de helft die op de sega is gekomen kent niemand nu meer, en ik denk niet dat er veel klassiekers zullen komen wat betreft games, waar je met muziek, boeken en films wel over honderd jaar nog is kunt doorlezen/kijken/luisteren zonder dat het je verveelt heb je dat bij games dus duidelijk niet(in mijn ogen)
voorbeeld: als ik over vijftig jaar metallica luister, vind ik het waarschijnlijk nog prachtig, maar als ik dan een game als tomb raider speel zou ik het maar oud gedoe vinden, want er is waarschijnlijk dan al een veel verder "geevolueerd"(kan geen beter woord vinden verbeter het als ik wel iets vind) systeem
voorbeeld: als ik over vijftig jaar metallica luister, vind ik het waarschijnlijk nog prachtig, maar als ik dan een game als tomb raider speel zou ik het maar oud gedoe vinden, want er is waarschijnlijk dan al een veel verder "geevolueerd"(kan geen beter woord vinden verbeter het als ik wel iets vind) systeem
0
geplaatst: 30 juli 2006, 11:10 uur
Daar ben ik het - als gamer zijnde- niet mee eens. Ik ben van mening dat er wel zeker klassiekers zijn op gamegebied. Gameliefhebbend Nederland (en Belgie) kan wel degelijk verhalen vol schrijven over een game van de vorige eeuw, daar ben ik van overtuigd.
Het gaat niet zozeer over het spelen zelf van een game over 50 jaar, wat jij beaamt, maar ook zeker om de ervaring die je beleefd aan zo'n game. Daar raak je gewoon niet over uit gepraat.
Het gaat niet zozeer over het spelen zelf van een game over 50 jaar, wat jij beaamt, maar ook zeker om de ervaring die je beleefd aan zo'n game. Daar raak je gewoon niet over uit gepraat.
0
godlydevil7
geplaatst: 30 juli 2006, 11:58 uur
ja je kan natuurlijk gelijk hebben, ik verdiep me niet zo erg in gamen - meer in muziek - maar er zit wel een punt in wat je zegt, al denk ik dat de tijd van de klassiekers al een beetje voorbij is(bijvoorbeeld: iedereen kent mario bros., daar kan zelfs ik over meepraten, en pacman en dat soort dingen maar bij de playstation denk ik dat het gamegebied al zo uitgebreid is dat het niet veel nieuws meer is om te ontdekken, maar dat is natuurlijk mijn mening, ik heb er niks tegen dat er misschien een gamesmeter komt, ik denk alleen dat ik er niet zoveel gebruik van zal maken, maar als er veel mensen zijn die het wel leuk vinden, zal ik natuurlijk er niks tegen hebben
0
geplaatst: 30 juli 2006, 12:14 uur
Ik zou inderdaad niet uitgepraat kunnen raken over mijn draaischoten bij Sensible Soccer, precisieschoten bij Duck Hunt, flying kicks bij Double Dragon II etc.
0
geplaatst: 30 juli 2006, 12:25 uur
Ik speel elk jaar Doom nog een keer uit
. Natuurlijk wel flink gemod zodat het er beter uitziet, maar toch.
0
geplaatst: 30 juli 2006, 12:35 uur
En ik ben naar aanleiding van Pirates of the Carribean weer volop Monkey Island aan het spelen
nee, ik ben ook niet bang dat er geen klassiekers zijn om over te praten. En daarnaast hebben nu dingen als GTA denk ik net zo'n impact als veel klassiekers uit de jaren 80 en 90 (al zijn dingen als Mario en Pacman natuurlijk extreme voorbeelden)
nee, ik ben ook niet bang dat er geen klassiekers zijn om over te praten. En daarnaast hebben nu dingen als GTA denk ik net zo'n impact als veel klassiekers uit de jaren 80 en 90 (al zijn dingen als Mario en Pacman natuurlijk extreme voorbeelden)
0
geplaatst: 30 juli 2006, 13:14 uur
Klopt inderdaad. Vroeger zat iedereen te wachten op de nieuwe Mario of Sonic, tegenwoordig kijken we met z'n allen uit naar een nieuwe GTA of Metal Gear Solid.
0
Mojo Pin
geplaatst: 30 juli 2006, 14:22 uur
Track 'n Field voor de Gameboy was ook fantastisch. Theelepeltje pakken, en hard dat je gaat 

0
geplaatst: 31 juli 2006, 10:42 uur
obsessed schreef:
Hmm, waarschijnlijk niet... dat is al een hele verbetering over wat het eerst was
Juist! Nog een jaar en Jordy begint er aan (quote)
Hmm, waarschijnlijk niet... dat is al een hele verbetering over wat het eerst was

. 't Moet er ooit van komen toch, enthousiastelingen genoeg. Metal Slug 4, mijn 5 sterren en een top 10 plek zijn voor jou!Ken Sent Me

0
geplaatst: 31 juli 2006, 11:08 uur
BoordAppel schreef:
. Natuurlijk wel flink gemod zodat het er beter uitziet, maar toch.Heb gisteren net de film zitten kijken die je alleen leuk gaat vinden als je het spel ook gespeeld hebt. En dat heb ik...!!!
0
geplaatst: 31 juli 2006, 17:30 uur
Juist Doom fans zullen die film niet goed vinden, aangezien het bijzonder weinig met Doom te maken heeft. Doom = Mars, Space Marines en de hel. Als een van die drie ontbreekt is het Doom gewoon niet meer.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 21:34 uur
BoordAppel schreef:
Juist Doom fans zullen die film niet goed vinden, aangezien het bijzonder weinig met Doom te maken heeft. Doom = Mars, Space Marines en de hel. Als een van die drie ontbreekt is het Doom gewoon niet meer.
Oké, ben het wel met je eens (ben trouwens geen die-hard-DOOM-fan).
Toen aan het einde van de film die gast het 24ste chromosoom kreeg toegediend, kwamen wel de herinneringen van het spel weer naar boven, de film vanuit 1st person!
0
geplaatst: 1 augustus 2006, 19:50 uur
Waar ik dus aan zit te denken he: Jordy, waarom betaal je geld om gamesmeter te laten registreren om er vervolgens niets mee te doen? Dat lijkt me toch een beetje zonde van je geld? Ik weet niet hoe je bij kas zit natuurlijk maar dat terzijde
. Of is het te veel werk wat je moet verichten om deze site op voeten te zetten, want dat zal jammer zijn. Als het alleen maar gaat om of de site een succes wordt de ja of de nee, dan vind ik het wat jammer omdat je het dan ook niet hebt geprobeerd.
. Of is het te veel werk wat je moet verichten om deze site op voeten te zetten, want dat zal jammer zijn. Als het alleen maar gaat om of de site een succes wordt de ja of de nee, dan vind ik het wat jammer omdat je het dan ook niet hebt geprobeerd.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:19 uur
Mijn favoriete game is Championship Manager 01/02.
De daaropvolgende delen hebben dit niveau nooit kunnen halen, maar aan deze heb ik zoveel uren plezier beleefd
Nu game ik nooit meer.
De daaropvolgende delen hebben dit niveau nooit kunnen halen, maar aan deze heb ik zoveel uren plezier beleefd
Nu game ik nooit meer.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:38 uur
Justinx schreef:
Waar ik dus aan zit te denken he: Jordy, waarom betaal je geld om gamesmeter te laten registreren om er vervolgens niets mee te doen? Dat lijkt me toch een beetje zonde van je geld? Ik weet niet hoe je bij kas zit natuurlijk maar dat terzijde
. Of is het te veel werk wat je moet verichten om deze site op voeten te zetten, want dat zal jammer zijn. Als het alleen maar gaat om of de site een succes wordt de ja of de nee, dan vind ik het wat jammer omdat je het dan ook niet hebt geprobeerd.Nou ja volgens mij heb ik het allemaal wel voldoende uitgelegd, maar nog 1 keer dan. Het domein heb ik geregistreerd "voor het geval dat", de reden dat gamesmeter er niet is, is omdat ik geen tijd heb om onbeperkt dit soort sites uit de grond te stampen, en met de beperkte tijd die ik heb vind ik andere onderwerpen (nu dus boeken) leuker om te doen.
Dus ik zou zeggen: leen een paar programmeerboeken bij de bibliotheek, huur een server ergens, en ga zelf aan de slag met een games-site, want van mij zal die er hoogstwaarschijnlijk niet komen.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:44 uur
Als je de code van Music/moviemeter nou even onder GPL uitbrengt Jordy, dan wil ik het best op me nemen om het om te bouwen tot een gamesmeter 

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:50 uur
Ik heb daar serieus wel over nagedacht, zoiets doet bv. Slashdot ook, en daar worden ze zelf alleen maar beter van (andere mensen die gratis jouw site gaan verbeteren
)
Maar ik ben bang dat de code niet goed/helder genoeg is, en dat ook daar veel tijd in gaat zitten.
)Maar ik ben bang dat de code niet goed/helder genoeg is, en dat ook daar veel tijd in gaat zitten.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:53 uur
luc011190 schreef:
Nu game ik nooit meer.
Nu game ik nooit meer.
Amen...

Sergej Nikiforenko

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:59 uur
Jordy schreef:
Ik heb daar serieus wel over nagedacht, zoiets doet bv. Slashdot ook, en daar worden ze zelf alleen maar beter van (andere mensen die gratis jouw site gaan verbeteren
)
Maar ik ben bang dat de code niet goed/helder genoeg is, en dat ook daar veel tijd in gaat zitten.
)Maar ik ben bang dat de code niet goed/helder genoeg is, en dat ook daar veel tijd in gaat zitten.
Ok, als het alleen maar meer tijd gaat kosten heeft het niet veel zin inderdaad

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 16:16 uur
luc011190 schreef:
Nu game ik nooit meer.
Geldt ook voor mij allemaal. Het gekke is dat daarin ook veel talenten doorbreken die in het echt later zijn doorgebroken. Ze hebben dan ook databases van specifieke kwalititeiten ingevoerd naar informatie van vele internationale scouts (dacht ik te hebben opgemaakt uit de credits).Mijn favoriete game is Championship Manager 01/02.
Nu game ik nooit meer.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 16:21 uur
Nog een aantal goede spellen:
SNES: Super Mario World, Illusion Of Time (net in de vakantie pas uitgespeeld, na 5 jaar geen SNES meer te hebben aangeraakt)
multiplayer: Super Mario Kart
PC: Max Payne, GTA Vice City, FIFA 99
multiplayer: Day of Defeat
SNES: Super Mario World, Illusion Of Time (net in de vakantie pas uitgespeeld, na 5 jaar geen SNES meer te hebben aangeraakt)
multiplayer: Super Mario Kart
PC: Max Payne, GTA Vice City, FIFA 99
multiplayer: Day of Defeat
0
geplaatst: 8 september 2006, 18:09 uur
Precies, fantastisch spel, en die kocht ik ook altijd.
Maxim Tsigalko, Taribo West, Julius Aghahowa.. breek me er de bek niet over open

En dan had je nog Lazio met die ziekgoede Crespo, Mendieta en Nesta...
0
geplaatst: 8 september 2006, 18:41 uur
Ik speel weer eens op mijn PS2 en heb Need 4 Speed Most Wanted eens gekocht voor 15 euri. Die serie blijft toch het beste autoracespel wat er is. Heerlijk planken! Pimpen. Politie achter je aan. 

0
geplaatst: 8 september 2006, 18:44 uur
Ga je mond spoelen Hill. De Burnout serie is 10x leuker. ROSSEN! BEUKEN! SLIPPEN!
0
geplaatst: 8 september 2006, 19:04 uur
Wat nou: Mario is de beste game ever! 
Of anders Tomb Raider..........

Of anders Tomb Raider..........
* denotes required fields.