De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 19:49 uur
Ik heb nu al een stuk of 10 keer geprobeerd Falling in Between Live van Toto toe te voegen , maar steeds weigert hij het plaatje, terwijl wel alle afmetingen goed zijn en ene jpg formaat is, ik geef het op, misschien dat iemand anders hem erop wil zetten ?
http://www.toto99.com/releases/toto/fibliverelease.shtml
0
Sheplays
geplaatst: 28 oktober 2007, 21:24 uur
TOTO schreef:
Ik heb nu al een stuk of 10 keer geprobeerd Falling in Between Live van Toto toe te voegen , maar steeds weigert hij het plaatje, terwijl wel alle afmetingen goed zijn en ene jpg formaat is, ik geef het op, misschien dat iemand anders hem erop wil zetten ?
Probeer 't eens met deze

(ajb plaatje kopiëren, niet de link gebruiken!)
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 17:36 uur
Dat is wel erg raar. Als ik het plaatje opsla, dan is het gewoon een jpeg-bestand en 8,89 kb groot. Moet dus geen probleem zijn.
0
Sheplays
geplaatst: 29 oktober 2007, 20:42 uur
TOTO schreef:
ja ik heb al vanalles geprobeerd, niks werkt
ja ik heb al vanalles geprobeerd, niks werkt
Ik heb het album toegevoegd met alleen de titel en het plaatje. Het opladen ging bij mij zonder problemen dus het ligt waarschijnlijk aan jouw browser of instellingen!
Hij komt vermoedelijk woensdag hier in de rejections, dan kan jij hem van een tracklist voorzien en zelf verder toevoegen!
0
geplaatst: 6 november 2007, 19:58 uur
Ik heb een hele simpele vraag:
Ik wilde laatst een album toevoegen, maar omdat mume de afbeelding van de hoes niet pakte, ben ik er maar weer mee gekapt. Nu heb ik weer een album die ik wil toevoegen, maar weer het zelfde.
Waar halen jullie de hoesen vandaan, of hoe zorg je er voor dat hij het wel doet
Ik wilde laatst een album toevoegen, maar omdat mume de afbeelding van de hoes niet pakte, ben ik er maar weer mee gekapt. Nu heb ik weer een album die ik wil toevoegen, maar weer het zelfde.
Waar halen jullie de hoesen vandaan, of hoe zorg je er voor dat hij het wel doet
0
Sheplays
geplaatst: 6 november 2007, 22:13 uur
Bijvoorbeeld Amazon.com of anders Googlen op afbeeldingen.
Om welke gaat het?
Om welke gaat het?
0
geplaatst: 6 november 2007, 22:30 uur
of discogs of rateyourmusic of gewoon wat zoeken. Soms een beetje hobbyen om het hoesje goed te krijgen. Beste is om een hoesje te vinden dat al 200x200pixels is want vergroten is sowieso uit de boze, maar verkleinen maakt vaak de letters lelijk. Als je hoesje is afgekeurd en je krijgt hem niet goed is er vaak wel iemand van de hobbyclub, zoals sheplays of ik die hem wel goed krijgt. 

0
geplaatst: 7 november 2007, 11:01 uur
Kan iemand mij helpen?
Ik kan deze Score niet kleiner maken...het is de onderste, misschien dat iemand mij kan helpen?
Het is de onderste.
Alvast bedankt.
Ik kan deze Score niet kleiner maken...het is de onderste, misschien dat iemand mij kan helpen?
Het is de onderste.
Alvast bedankt.
0
_2M
geplaatst: 7 november 2007, 12:53 uur
JohnWilliams schreef:

0
geplaatst: 7 november 2007, 12:57 uur
JohnWilliams schreef:
Kan iemand mij helpen?
Het is de onderste.
Alvast bedankt.
Probeer deze anders eens. Die andere is te klein.Kan iemand mij helpen?
Het is de onderste.
Alvast bedankt.
edit: ja die hierboven is al goed haha...
0
geplaatst: 7 november 2007, 13:00 uur
ik heb echt nog talloze albums die ik wil toevoegen, maar ik vind t zo verneukt dat je een uur bezig bent om een fatsoenlijk hoesje te zoeken...
0
geplaatst: 7 november 2007, 13:03 uur
Ach je moet de uitdaging ervan in zien... Ze hoeven er toch ook niet allemaal op een dag op?
0
_2M
geplaatst: 7 november 2007, 13:19 uur
Tot nu toe heb ik van alle albums die ik ken en toegevoegd heb een geschikte hoes gevonden op Discogs.com
0
geplaatst: 7 november 2007, 13:39 uur
reptile71 schreef:
Ach je moet de uitdaging ervan in zien... Ze hoeven er toch ook niet allemaal op een dag op?
nee das waar, maar ik heb wel betere dingen te doen dan een uur zoeken naar een geschikt albumhoesje...
0
geplaatst: 7 november 2007, 13:45 uur
Weet je, als je bepaalde bronnen hebt dan hoef je meestal niet zo lang te zoeken. Zie bijv. de tips in posts hierboven.
0
geplaatst: 7 november 2007, 14:51 uur
Kan iemand de nieuwe cd 'Quick The Word, Sharp the Action' van Hundred Reasons toevoegen aan de lijst?
Heb het zelf al een aantal keren geprobeerd, maar tevergeefs.
Alvast bedankt!
http://wm04.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=ADFEAEE5781DD948AD7620C393254BC7B972F300DB51DA8611344754D5B97F4B82006AC57DE6BBABF08F0BF878AEE029BB580FD3CDA25EF6D967373F8BFED71D&sql=10:f9frxzlgldje
Heb het zelf al een aantal keren geprobeerd, maar tevergeefs.
Alvast bedankt!
http://wm04.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=ADFEAEE5781DD948AD7620C393254BC7B972F300DB51DA8611344754D5B97F4B82006AC57DE6BBABF08F0BF878AEE029BB580FD3CDA25EF6D967373F8BFED71D&sql=10:f9frxzlgldje
0
_2M
geplaatst: 7 november 2007, 15:01 uur
Het is denk ik handiger als je erachter komt wat er misgaat, is het de albumhoes? Hier heb je een geschikte versie:

0
geplaatst: 7 november 2007, 16:45 uur
Wat hoezen betreft: ik kijk ook altijd op Discogs, daar staat het meeste wel op. Amazon staat ook wel een hoop op (sommige dingen die niet op de Amerikaanse Amazon staan, staan dan wel weer op de Duitse of Franse Amazon). En soms gewoon googlen op recensies van het desbetreffende album.
0
geplaatst: 7 november 2007, 16:49 uur
De cd die gazonmaaier verzoekt staat intussen al op de site...
0
geplaatst: 7 november 2007, 17:39 uur
herman schreef:
Wat hoezen betreft: ik kijk ook altijd op Discogs, daar staat het meeste wel op. Amazon staat ook wel een hoop op (sommige dingen die niet op de Amerikaanse Amazon staan, staan dan wel weer op de Duitse of Franse Amazon). En soms gewoon googlen op recensies van het desbetreffende album.
Discogs? Daar mis ik juist ontzettend veel. Erg matige site wat hoezen betreft en dan bedoel ik vooral de oudere albums (jaren 60, 70). Erg incompleet. Nee, mijn tip is dan rateyourmusic.com, die hebben juist heel veel. En als er een vaag is, dan idd googlen. Allmusic heeft vaak wel de juiste formaten, maar naar mijn mening zien die er meestal wazig uit.
Het beste effect heb je als je een veel grotere hoes vind en die dan verkleind met irfanview. Perfect resultaat
(Alleen die pixelvorming vind ik soms zwaar irritant).
0
geplaatst: 7 november 2007, 22:39 uur
Wie weet een goed (gratis te downloaden) grafisch programma om de plaatjes - voor toevoegen albums - te knippen en verkleinen? En dan bedoel ik niet Irfanview.
0
geplaatst: 7 november 2007, 22:43 uur
Photofiltre. Vind het zelf nog wat prettiger werken dan Irfanview.
0
geplaatst: 7 november 2007, 22:46 uur
Image Analyzer om te verkleinen. Om te knippen en plakken gebruik ik Paint.
0
geplaatst: 7 november 2007, 23:38 uur
Om nog ff op de vraag door te gaan: bij welk programma blijven bij het verkleinen de letters nou echt het mooist?
* denotes required fields.