De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2010, 14:52 uur
0
geplaatst: 30 juli 2010, 21:49 uur
deric raven schreef:
Ik zoek hier een geschikt plaatje voor.
Dit is de beste die ik kon vinden. Ik vrees : net niet goed genoeg:

0
geplaatst: 30 juli 2010, 23:36 uur
Zo goed kon ik ze niet vinden.
Als er iemand van de crew actief is, stuur ik een PM.
Hopelijk kunnen we hier mee verder.
Mijn dank is in ieder geval groot.
Als er iemand van de crew actief is, stuur ik een PM.
Hopelijk kunnen we hier mee verder.
Mijn dank is in ieder geval groot.

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 21:20 uur
Wie wil er dit album voor mij wil toevoegen:
Archaeaeon by Mitochondrion : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Archaeaeon by Mitochondrion : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 16:25 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 augustus 2010, 16:45 uur
Een vraag voor de crew en/of moderators: bij het toevoegen van albums gebeurt het vaak dat er een gecoverd nummer bijstaat. Vermeld ik dan tussen vierkante haken de originele artiest van dat nummer of zijn er andere afspaken?
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 17:07 uur
Neen, de originele artiest van een nummer dat gecoverd wordt vermelden we nooit.
Zie bv. hier, zijn allemaal covers.
Zie bv. hier, zijn allemaal covers.
0
kiriyama
geplaatst: 4 augustus 2010, 22:48 uur
Zou iemand het volgende album voor mij willen toevoegen:
Jesus' Blood Never Failed Me Yet - Gavin Bryars
Het gaat om de 75 minuten versie waarop ook Tom Waits is te horen. Hier is een link naar de versie die ik bedoel:
http://www.amazon.com/Bryar...
Alvast bedankt.
Jesus' Blood Never Failed Me Yet - Gavin Bryars
Het gaat om de 75 minuten versie waarop ook Tom Waits is te horen. Hier is een link naar de versie die ik bedoel:
http://www.amazon.com/Bryar...
Alvast bedankt.

0
geplaatst: 5 augustus 2010, 08:32 uur
kiriyama schreef:
Zou iemand het volgende album voor mij willen toevoegen
Zou iemand het volgende album voor mij willen toevoegen
Gavin Bryars - Jesus' Blood Never Failed Me Yet (1993)

deric raven schreef:
Helaas nog altijd niets gevonden

0
geplaatst: 5 augustus 2010, 22:56 uur
Zou iemand de groep Skydiggers met de cd, getiteld City Of Sirenes willen toevoegen. Mijn dank is bij voorbaat zéér hartelijk.
0
aslan (crew)
geplaatst: 5 augustus 2010, 23:14 uur
Ad Brouwers schreef:
Zou iemand de groep Skydiggers met de cd, getiteld City Of Sirenes willen toevoegen. Mijn dank is bij voorbaat zéér hartelijk.
is ok

0
geplaatst: 6 augustus 2010, 00:18 uur
Kan iemand een goeie hoes vinden voor Noch, van de russische groep Kino? Zoek ook op Ночь van Кино 
T gaat om deze verschrikkelijke sovietpauperhoes:

Good luck en dankjewel!

T gaat om deze verschrikkelijke sovietpauperhoes:

Good luck en dankjewel!
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 01:15 uur
Je link naar die wikipedia afbeelding komt blijkbaar niet goed door, maar ik veronderstel dat je één van deze twee bedoelt? Op musicmeter gaan we altijd voor de oorspronkelijke hoes, kan nu niet zo direct uitmaken wat de eerste hoes was:

0
geplaatst: 10 augustus 2010, 22:01 uur
Waarom worden toevoegingen zo verschrikkelijk langzaam behandeld?
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 22:31 uur
Omdat het vakantie is en er een aantal crewleden op vakantie zijn. In het verleden hebben we het toevoegsysteem wel eens dichtgegooid in de zomer, zodat er helemaal niet meer kon worden toegevoegd, maar nu laten we het open staan. Kan dus zijn dat het wat minder snel gaat dan je van ons gewoon bent.
Maar afgezien daarvan staat er sowieso een week voor... Momenteel staan er zo'n 200 toevoegingen in de wachtrij wat voor onze doen vrij veel is, maar er wordt ook best een hoop toegevoegd momenteel (er staat geen enkele toevoeging langer dan 5 dagen in wachtrij op dit moment).
Maar afgezien daarvan staat er sowieso een week voor... Momenteel staan er zo'n 200 toevoegingen in de wachtrij wat voor onze doen vrij veel is, maar er wordt ook best een hoop toegevoegd momenteel (er staat geen enkele toevoeging langer dan 5 dagen in wachtrij op dit moment).
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 22:51 uur
herman schreef:
(er staat geen enkele toevoeging langer dan 5 dagen in wachtrij op dit moment).
(er staat geen enkele toevoeging langer dan 5 dagen in wachtrij op dit moment).
Sterker: de oudste toevoeging van freaky dateert van 7 augustus.... waar hebben we het over.
Users op musicmeter zijn verwend doordat wij altijd erg vlot zijn. Vergelijk het maar eens met moviemeter of boekmeter.
En inderdaad: vakantieperiode, dus minder mankracht en mensen die nog een beetje willen genieten van hun vrije dagen dus het iets rustiger aan doen.
Een beetje geduld kan dus geen kwaad

0
geplaatst: 10 augustus 2010, 22:53 uur
3 dagen 
Moet je eens iets toevoegen op Rateyourmusic, dan kun je soms wel een maand wachten.

Moet je eens iets toevoegen op Rateyourmusic, dan kun je soms wel een maand wachten.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 22:58 uur
Nog sterker: de oudste toevoeging van alle users dateert van 6 augustus. Dat is vrij zeldzaam en het toont aan dat we zelfs in de vakantieperiode behoorlijk up to date zijn en dat met minder mankracht.
We zijn gewoon veel te snel met de behandelingen en daar raakt men aan gewend
We zijn gewoon veel te snel met de behandelingen en daar raakt men aan gewend

0
tangmaster
geplaatst: 10 augustus 2010, 23:03 uur
freakey schreef:
Mijn vraag al is ie al beantwoord, als jij met vakantie gaat voeg je dan ook toe als je bijv. aan het strand zou liggen.
Deze discussie is vaker gevoerd in het verleden. Een totaal overbodige vraag. De Crew en Mods doen dit in hun eigen tijd en die hebben ook recht op vakantie. Ik voeg toe en moet in deze periode ook langer wachten tot dat de reeks beoordeeld wordt, zo geduld is een schone zaak dezer dagen.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 12:13 uur
Zou het niet handig zijn als je je eigen voorgestelde toevoeging zelf ook kan zien zodat je eventuele opmerkingen van jullie voor kan zijn (voortschrijdend inzicht) en/of ze ook weer in kan trekken als je merkt dat het album toch al bestond? Bespaart jullie weer werk.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:09 uur
Ik denk het wel, maar weet niet of zoiets te realiseren is. Anderszijds werkt het wellicht ook wel weer gemakzucht in de hand, omdat mensen weten dat ze het later nog aangepast kan worden. Dat gebeurt zelfs nu al wel eens bij nieuwe albums waarvan nog niet alle informatie bekend is.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:14 uur
herman schreef:
Omdat het vakantie is en er een aantal crewleden op vakantie zijn. In het verleden hebben we het toevoegsysteem wel eens dichtgegooid in de zomer, zodat er helemaal niet meer kon worden toegevoegd, maar nu laten we het open staan. Kan dus zijn dat het wat minder snel gaat dan je van ons gewoon bent.
Dit verbaast me, ik kan al dagen niet meer dan 6 of 7 toevoegingen doen, dan zit ik op 10, ik weet zelfs niet meer wat die eerdere 3 of 4 waren (misschien wat fanatiek geweest
), ergens moeten ze dus toch wat lang ergens blijven hangen. Aerodynamic heeft overigens gisteren nog een heel zootje behandeld. Dat dan weer wel....Probleem daarvan is ook dat je je toegevoegde item niet ergens terug kunt vinden (voor zover ik weet dan)
PS. dat van die vakantie snap ik....
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:16 uur
herman schreef:
3 dagen
3 dagen

Sorrie hoor, maar ik ben geen user van Rateyourmusic....
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:18 uur
tangmaster schreef:
Mijn vraag al is ie al beantwoord, als jij met vakantie gaat voeg je dan ook toe als je bijv. aan het strand zou liggen.
Deze discussie is vaker gevoerd in het verleden. Een totaal overbodige vraag. De Crew en Mods doen dit in hun eigen tijd en die hebben ook recht op vakantie. Ik voeg toe en moet in deze periode ook langer wachten tot dat de reeks beoordeeld wordt, zo geduld is een schone zaak dezer dagen.
(quote)
De vraag was niet overbodig, want ik wilde dit weten....

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:30 uur
freakey schreef:
Dit verbaast me, ik kan al dagen niet meer dan 6 of 7 toevoegingen doen, dan zit ik op 10, ik weet zelfs niet meer wat die eerdere 3 of 4 waren (misschien wat fanatiek geweest
), ergens moeten ze dus toch wat lang ergens blijven hangen. Aerodynamic heeft overigens gisteren nog een heel zootje behandeld. Dat dan weer wel....
), ergens moeten ze dus toch wat lang ergens blijven hangen. Aerodynamic heeft overigens gisteren nog een heel zootje behandeld. Dat dan weer wel.... Er zullen misschien nog wel wat toevoegingen van je in de rejections staan? Ik weet het anders ook niet... Ik tel er nu 7 of 8, maar ik weet dat ik een paar dagen terug ook nog een paar toevoegingen van je heb gekeurd en 1 of 2 daarvan zouden nog in de rejections kunnen staan. Die kun je gewoon terugvinden, want daar krijg je dan een PM van.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:31 uur
herman schreef:
Ik denk het wel, maar weet niet of zoiets te realiseren is. Anderszijds werkt het wellicht ook wel weer gemakzucht in de hand, omdat mensen weten dat ze het later nog aangepast kan worden. Dat gebeurt zelfs nu al wel eens bij nieuwe albums waarvan nog niet alle informatie bekend is.
Is ook wel een punt.
Overigens zou dit nog een tweede voordeel kunnen hebben: ik heb gemerkt dat het niet kunnen zien van een totaalplaatje (een preview dus) zorgt dat zaken ook minder snel opvallen tijdens het invoeren, aangezien je in drie pagina's bezig bent met veel lege invoervelden ertussen.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:43 uur
Dat heb ik ook al vaker aan de hand gehad. Ook met covers die nog ergens een heel dunne witte rand hebben, dat valt vaak niet op tot je het hier in hoog contrast ziet.
Lijkt me trouwens ook niet (zo) moeilijk te implementeren.
Lijkt me trouwens ook niet (zo) moeilijk te implementeren.
* denotes required fields.