De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2011, 12:38 uur
Ik ook niet. En er kan officieel helemaal geen release uit 1971 zijn met die tracks, omdat een groot deel ervan uit 1972 of 1973 komt.
Wat ik wel weet, is dat bovenstaand foto'tje bij mijn post hoort bij de officiële uitgave van Best of Bee Gees vol. 2 uit 1973. De opvolger van:

Je conclusie klopt dus, maar de hoes zou ook moeten worden vervangen door bovenstaande foto.
Wie Googled op Best of Bee Gees ziet ook alleen maar deze beide foto's, voor deel 1 en deel 2.
Als het bestaande album op musicmeter wordt overschreven zou het kunnen dat een andere verzamelaar dus wordt verwijderd. Maar mij zegt die verzamelaar helemaal niets, afgezien van het feit dat er sowieso een aantal gegevens niet bij kloppen.
Als tenminste iemand het nog kan volgen......
Wat ik wel weet, is dat bovenstaand foto'tje bij mijn post hoort bij de officiële uitgave van Best of Bee Gees vol. 2 uit 1973. De opvolger van:
Je conclusie klopt dus, maar de hoes zou ook moeten worden vervangen door bovenstaande foto.
Wie Googled op Best of Bee Gees ziet ook alleen maar deze beide foto's, voor deel 1 en deel 2.
Als het bestaande album op musicmeter wordt overschreven zou het kunnen dat een andere verzamelaar dus wordt verwijderd. Maar mij zegt die verzamelaar helemaal niets, afgezien van het feit dat er sowieso een aantal gegevens niet bij kloppen.
Als tenminste iemand het nog kan volgen......

0
geplaatst: 13 mei 2011, 12:49 uur
@musician: Gisteravond is Bee Gees - Best of Bee Gees Vol 2 (1973) al toegevoegd, zag ik daarstraks. Bizar toeval: een half uur geleden liep ik in een platenzaak van een bekende keten en een van de eerste cd's die ik zag was .. deze 
Dank voor je toelichting. Die andere Vol 2 uit 1971 vertrouw ik voor geen cent meer, die gaat zometeen van de site.

Dank voor je toelichting. Die andere Vol 2 uit 1971 vertrouw ik voor geen cent meer, die gaat zometeen van de site.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 13:37 uur
Dank voor alle uitzoekwerk door iedereen. 
Best of Bee Gees Vol 1 en Vol 2 worden momenteel inderdaad door een ons allen bekende platenzaak voor weinig aangeboden. Het is niet voor niets dat er vervolgens op musicmeter naar wordt gezocht...

Svendra schreef:
(...)Bizar toeval: een half uur geleden liep ik in een platenzaak van een bekende keten en een van de eerste cd's die ik zag was .. deze
(...).
(...)Bizar toeval: een half uur geleden liep ik in een platenzaak van een bekende keten en een van de eerste cd's die ik zag was .. deze
(...). Best of Bee Gees Vol 1 en Vol 2 worden momenteel inderdaad door een ons allen bekende platenzaak voor weinig aangeboden. Het is niet voor niets dat er vervolgens op musicmeter naar wordt gezocht...

0
geplaatst: 13 mei 2011, 14:06 uur
musician schreef:
Het is niet voor niets dat er vervolgens op musicmeter naar wordt gezocht...
Het is niet voor niets dat er vervolgens op musicmeter naar wordt gezocht...
Máxima van Oranje-Nassau schreef:
Dat was een beetje dom van je, Svendra.
Dat was een beetje dom van je, Svendra.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 15:13 uur
Nee, dat heeft echt niets met een beetje domheid te maken.
Alsof je in een platenzaak gefocust zou moeten zijn op een oude cd van de Bee Gees, met jouw leeftijd!
Jij kunt tenminste albums toevoegen aan de site, dat is ook lang nog niet iedereen gegeven..
In ieder geval, je werk is alvast weer enigszins beloond: een redelijk onderhoudend informatief stukje is geschreven!
(al zeg ik het zelf)
Alsof je in een platenzaak gefocust zou moeten zijn op een oude cd van de Bee Gees, met jouw leeftijd!
Jij kunt tenminste albums toevoegen aan de site, dat is ook lang nog niet iedereen gegeven..

In ieder geval, je werk is alvast weer enigszins beloond: een redelijk onderhoudend informatief stukje is geschreven!
(al zeg ik het zelf)
0
Sietse
geplaatst: 14 mei 2011, 03:19 uur
Kan iemand mij vertellen hoe ik precies deze hoes zou moeten toevoegen...of dat iemand anders de eer op zich neemt...
Orphax - A Room With A View (CDr) at Discogs

Orphax - A Room With A View (CDr) at Discogs

0
geplaatst: 18 mei 2011, 11:31 uur
Bij Blu - Jesus (2011):
Vindt Blu à la Gavin Friday dat Jezus geen hoofdletter verdient of zo? Titels horen op deze site met hoofdletters te beginnen, tenzij er een duidelijke reden voor is daarvan af te wijken. Die zie ik hier niet. (En nee, de manier van schrijven op de hoes is wat dat betreft behoorlijk irrelevant: er staan duizenden albums op de site die volgens die redenering compleet in hoofdletters of kleine letters geschreven zouden moeten worden.)
Vindt Blu à la Gavin Friday dat Jezus geen hoofdletter verdient of zo? Titels horen op deze site met hoofdletters te beginnen, tenzij er een duidelijke reden voor is daarvan af te wijken. Die zie ik hier niet. (En nee, de manier van schrijven op de hoes is wat dat betreft behoorlijk irrelevant: er staan duizenden albums op de site die volgens die redenering compleet in hoofdletters of kleine letters geschreven zouden moeten worden.)
0
geplaatst: 18 mei 2011, 11:33 uur
Je moet een beetje bekend zijn met de schrijfwijze van Blu, overigens klopt deze hier niet. Hij werkt niet met hoofdletters en laat geen spaties tussen de woorden, overigens zie ik dat hij voor dit project juist tussen alle letters een spatie heeft gelaten.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 11:39 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Je moet een beetje bekend zijn met de schrijfwijze van Blu, overigens klopt deze hier niet. Hij werkt niet met hoofdletters..
Je moet een beetje bekend zijn met de schrijfwijze van Blu, overigens klopt deze hier niet. Hij werkt niet met hoofdletters..
En op de hoes van zijn EP en vorige album dan? Overigens staan die dus ook niet als LIFTED en HER FAVOURITE COULO(U)R op de site. Hier kan de j ook gewoon netjes als hoofdletter.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 11:46 uur
Nee, die albums moeten aangepast worden. Het is de vrijheid van een kunstenaar om het zo uit te brengen als dat het wordt uitgebracht. Vincent van Gogh hoeft de zon ook niet geel te schilderen als hij dat niet wil.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 11:56 uur
Ja met dat laatste ben ik het zeker eens, alleen is het bij albumtitels gewoon idioot om überhaupt te veronderstellen dat een artiest gebruikt maakt van zijn artistieke vrijheid als de coverdesigner een bepaald lettertype uitkiest. Er zit zelden een idee achter om een titel in hoofdletters of kleine letters op de cover te zetten. Daarom is het van de zotten en bovendien erg lelijk om overal maar klakkeloos de cover te volgen. Dat doen rateyourmusic en discogs ook niet, en met reden.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 12:11 uur
Dat ben ik met je eens, maar Blu gebruikt deze schrijfwijze dus ook voor zijn tracktitels. Dan is er volgens mij sprake van een bewuste keuze.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 12:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dat ben ik met je eens, maar Blu gebruikt deze schrijfwijze dus ook voor zijn tracktitels. Dan is er volgens mij sprake van een bewuste keuze.
Nogmaals: er zijn er tienduizenden albums die ook aan de door jou genoemde 'eisen' voldoen. En nogmaals: geen enkel belangrijk naslagwerk schikt zich naar de grillen van coverdesigners (zelfs als dit de artiest zelf is). Dan wordt het echt een zooitje.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 12:39 uur
Maar een artiest kiest bewust voor zijn stijl van schrijven, bijvoorbeeld om op te vallen. Dan vind ik het raar dat je dit als site niet overneemt, of het nou 5 of 5000 artiesten zijn die het op deze manier doen. Wel ben ik van mening dat er dan één lijn getrokken moet worden door de site. Dus of alles aanpassen naar hoe de artiest het zelf doet, of alles naar een normale schrijfwijze brengen.
0
Rene1979
geplaatst: 18 mei 2011, 12:51 uur
Om het gezeur en de slowchat over dit nietszeggende onderwerp nu te stoppen heb ik een hoofdletter gemaakt, voor de gelovigen onder ons. Wat een discussie zeg.
Terug naar het album, het stelt inderdaad niets voor en ik hoop dat NoYork een stuk beter wordt dan deze crap!
Terug naar het album, het stelt inderdaad niets voor en ik hoop dat NoYork een stuk beter wordt dan deze crap!
0
geplaatst: 18 mei 2011, 13:33 uur
Rene1979 schreef:
Om het gezeur en de slowchat over dit nietszeggende onderwerp nu te stoppen heb ik een hoofdletter gemaakt, voor de gelovigen onder ons. Wat een discussie zeg.
Gesproken als een waar crewlid. Probeer anders eens een beleid op te stellen en stelling te nemen t.a.v. dit soort zaken, dan kun je het gewoon netjes en zakelijk houden, i.p.v. denigrerend te worden.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 13:46 uur
[mod-edit: in reactie op inmiddels verwijderd bericht van mj_da_man die het allemaal maar gezeur vond]
Ik begrijp best dat veel mensen dit echt totaal futiel vinden, hoor.
Noem me een neuroot, maar ik vind het gewoon belangrijk dat de site er netjes en verzorgd uitziet en dat er zoals R&P al aangaf één lijn wordt getrokken. Welke lijn dan precies, dat was hier het punt van discussie.
Ik begrijp best dat veel mensen dit echt totaal futiel vinden, hoor.
Noem me een neuroot, maar ik vind het gewoon belangrijk dat de site er netjes en verzorgd uitziet en dat er zoals R&P al aangaf één lijn wordt getrokken. Welke lijn dan precies, dat was hier het punt van discussie.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 13:57 uur
Heeft er iemand plaatje + tracklist van *SOFA* - All This Love voor me?
0
geplaatst: 21 mei 2011, 20:12 uur
Ik heb zojuist een aantal albums (alle als het goed is
) van The Echelon Effect toegevoegd. Overal ook een releasedatum toegevoegd, maar bij de laatste (Seasons, Pt. 1) ben ik dat vergeten. Deze is Original Release Date: 18 April 2011
) van The Echelon Effect toegevoegd. Overal ook een releasedatum toegevoegd, maar bij de laatste (Seasons, Pt. 1) ben ik dat vergeten. Deze is Original Release Date: 18 April 2011
0
geplaatst: 21 mei 2011, 20:21 uur
Ik had toch een album gemist. Deze zojuist geprobeerd toe te voegen, maar bij de laatste stap viel mijn internet even weg. Iemand van de crew die even kan bevestigen of het wel of niet gelukt is? Het gaat om Fracture and Fragments.
0
geplaatst: 24 mei 2011, 15:01 uur
Ik heb de indruk dat één van mijn toevoegingen ergens verdwaald is geraakt na een eerste afkeuring? Het gaat om de Dancer EP van RONES (inmiddels toch al meer dan een week geleden denk ik). Hij staat wel nog altijd in de wachtlijst heb ik gezien..
0
geplaatst: 24 mei 2011, 15:15 uur
Hij staat al erg lang in de wacht inderdaad.
Dit pak ik vanavond op als ik achter m'n eigen pc zit (tenzij iemand me voor is
)
Dit pak ik vanavond op als ik achter m'n eigen pc zit (tenzij iemand me voor is
)
0
geplaatst: 24 mei 2011, 20:24 uur
Heeft er iemand voor mij een goede afbeelding van The Undisputed Truth - Milestones The Best Of
Bvd
Bvd
* denotes required fields.