De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2011, 21:55 uur
thelion schreef:
Heeft er iemand voor mij een goede afbeelding van The Undisputed Truth - Milestones The Best Of Bvd
Heeft er iemand voor mij een goede afbeelding van The Undisputed Truth - Milestones The Best Of Bvd

0
geplaatst: 24 mei 2011, 22:06 uur
Kan ik iemand opzadelen met wat toevoegingen? 
Aim For Da Head - Holy Shit
As Empires Fall - World Eclipse
Carridale - Relapse in the River City
Check Your Chest - Shelter
Colossal - Trials
Converge & Dropdead - Split
Crackdown - Enough is Enough
Dawn of Mankind - Bones of Contention
For Blood and Vengeance - All Bets Are Off
Frontlines - Sleepwalker
Kingmaker - Stay Pissed
Major League - Variables
Make It Reign - Sound Asleep As the World Burns
Show Your Face - Unleash
Swamp Thing - Swamp Thing EP
The Memory - Call It A Comeback
Unbreakable - Peace of Mind
Zijn allemaal platen uit 2011. Dank bij voorbaat, al wil ik niemand verplichten

Aim For Da Head - Holy Shit
As Empires Fall - World Eclipse
Carridale - Relapse in the River City
Check Your Chest - Shelter
Colossal - Trials
Converge & Dropdead - Split
Crackdown - Enough is Enough
Dawn of Mankind - Bones of Contention
For Blood and Vengeance - All Bets Are Off
Frontlines - Sleepwalker
Kingmaker - Stay Pissed
Major League - Variables
Make It Reign - Sound Asleep As the World Burns
Show Your Face - Unleash
Swamp Thing - Swamp Thing EP
The Memory - Call It A Comeback
Unbreakable - Peace of Mind
Zijn allemaal platen uit 2011. Dank bij voorbaat, al wil ik niemand verplichten

0
geplaatst: 25 mei 2011, 22:13 uur
Hoe doe Svendra dat, hé? Waarschijnlijk toch wel hoge vrienden op de juiste plaatsen.
't zal wel Googelen wezen maar ik hou musicmeter graag een beetje heroïsch.....
't zal wel Googelen wezen maar ik hou musicmeter graag een beetje heroïsch.....

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 mei 2011, 19:20 uur
wie kan me helpen om deze goed te krijgen in 200x 200 zonder pixels rondom de letters, ben hier al een week mee bezig.

Gr Frank

Gr Frank
0
Zephyr
geplaatst: 26 mei 2011, 19:40 uur
in mijn kast staat een verzamel CD uit 1992; label CCCP, en de titel is :
The Sound Of Music
iemand die weet hoe deze te vinden en toe te voegen ?
The Sound Of Music
0
geplaatst: 26 mei 2011, 19:56 uur
Zephyr schreef:
The Sound Of Music
The Sound Of Music
Deze ?
0
geplaatst: 26 mei 2011, 23:00 uur
Misschien dat iemand van de crew kan helpen want ik krijg alleen IJslandse titels uit mijn toetsenbord.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 mei 2011, 21:47 uur
Hoe kan ik deze goed krijgen? Die hoes is wel heel afwijkend.

0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:50 uur
Ik zou die hoes gewoon zo toevoegen. Er is enkel een 200pixels-limiet op de breedte van de afbeelding.
0
Zephyr
geplaatst: 1 juni 2011, 00:07 uur
Zephyr schreef:
The Sound Of Music
The Sound Of Music
Maar nogmaals : ik weet niet hoe toe te voegen. Dus Njal, wil jij het doen ?
Verder vond ik in mijn platenkast onder andere deze :
Live In Concert ; een verzamelaar uit 1980 op Arrival Records. (14 tracks)
Steppin' Into The 80's; ook een verzamelaar, eveneens uit 1980, op CBS. (16 tracks).
0
geplaatst: 1 juni 2011, 22:04 uur
Misschien een beetje onnodig om hier te melden, maar ik heb zojuist 2 albums toegevoegd van Chemtrail. Echter heb ik bij de eerste per ongeluk Chemtrain ingevoerd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 juni 2011, 22:11 uur
chevy93 schreef:
Misschien een beetje onnodig om hier te melden, maar ik heb zojuist 2 albums toegevoegd van Chemtrail. Echter heb ik bij de eerste per ongeluk Chemtrain ingevoerd.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 22:40 uur
Ik weet niet hoe grondig men nakijkt en over één letter lees je gauw heen. Als dit verkeerd gaat, moet men daarna nog een correctie goedkeuren (kost allemaal weer tijd). 

0
geplaatst: 1 juni 2011, 23:14 uur
In De Site > Algemeen > Te verwijderen / verwijderde releases:
Wel jammer van de mooie(re) hoes, maar blijkt inderdaad terecht te zijn.
Wat ik echter nog altijd niet begrijp is waarom mijn toevoeging van de US-versie Are You Experienced destijds werd verwijderd. Dat album heeft oorspronkelijk namelijk een andere tracklist en zo staan er van Aftermath (Rolling Stones) ook nog steeds de twee verschillende versies, europees en US op de site.
(Niet lezen als een pleidooi om die te verwijderen!)
herman schreef:
Ik heb The Jimi Hendrix Experience - Live at Monterey (2007) toch maar verwijderd, aangezien dat een rerelease was. Dat die ander out of print is, is verder niet relevant in deze.
Ik heb The Jimi Hendrix Experience - Live at Monterey (2007) toch maar verwijderd, aangezien dat een rerelease was. Dat die ander out of print is, is verder niet relevant in deze.
Wel jammer van de mooie(re) hoes, maar blijkt inderdaad terecht te zijn.
Wat ik echter nog altijd niet begrijp is waarom mijn toevoeging van de US-versie Are You Experienced destijds werd verwijderd. Dat album heeft oorspronkelijk namelijk een andere tracklist en zo staan er van Aftermath (Rolling Stones) ook nog steeds de twee verschillende versies, europees en US op de site.
(Niet lezen als een pleidooi om die te verwijderen!)
0
geplaatst: 2 juni 2011, 01:59 uur
Ben zelf niet bekend met die specifieke albums (en de verschillen tussen de versies ervan), dus kan daar niet echt iets over zeggen. Het is wel erg lastig grenzen te bepalen wat dat betreft.
0
geplaatst: 2 juni 2011, 02:04 uur
Hier staat het zo'n beetje te lezen. Op de US-versie plaatste men de bekende nummers als Hey Joe en Purple Haze maar liet met Red House eraf. Pas veel later is het verschil tussen de twee uitgaven er vaak niet meer omdat de eerder ontbrekende tracks dan als bonus zijn toegevoegd. Maar in oorsprong zijn het dus even verschillende albums als bijvoorbeeld de verschillende versies van Aftermath, Rolling Stones, die dan weer wel op de site staan.
0
geplaatst: 2 juni 2011, 02:06 uur
Voor zover ik de regels van Musicmeter kan inschatten is het zo dat er ten alle tijden wordt gestreeft naar 1 versie van een plaat, dat betekent (volgens mij) dat als er een amerikaanse en engelse versie van bestaat daar de eerst uitgebrachte versie van wordt gezien als origineel die dan wordt aangevuld met de eventuele veranderingen die op de vogende versies staan.... correct me if i'm wrong....
0
geplaatst: 2 juni 2011, 02:13 uur
PS: misschien herinner je je de discussie over de (zeer uitgebreide) heruitgave "The Cult Love Omnibus Edition) nog die we ooit hebben gevoerd met zelfs meer dan 35 extra nummers erop (4 cd's ipv 1), daar golden die regels ook gewoon voor, da's m.i. niet anders dan met Are You Experienced of Aftermath in een "anderlandse" versie....
0
geplaatst: 2 juni 2011, 02:14 uur
freakey schreef:
Voor zover ik de regels van Musicmeter kan inschatten is het zo dat er ten alle tijden wordt gestreeft naar 1 versie van een plaat, dat betekent (volgens mij) dat als er een amerikaanse en engelse versie van bestaat daar de eerst uitgebrachte versie van wordt gezien als origineel die dan wordt aangevuld met de eventuele veranderingen die op de vogende versies staan.... correct me if i'm wrong....
Mja, maar hoe vul je dat aan als er ook nummers zijn die niet op die andere versie staan. Vaak verschijnen zo'n albums niet alleen met een andere hoes maar ook met een andere titel. In de basis gaat het dan wel om eenzelfde album maar het is onmogelijk ze hier op MuMe op één pagina te plaatsen.
En in feite als er verschillende nummers op staan zijn het volgens mij ook verschillende albums. Net zoals de eerdere discussie hier, 'dezelfde' albums in verschillende talen.
Als je de nummers gewoon aanvult krijg je een vertekend beeld, want het album zoals het er dan staat is mogelijk nooit verkrijgbaar geweest.
0
geplaatst: 2 juni 2011, 02:28 uur
[quote]Kronos schreef:
Als er nummers worden vervangen ipv alleen maar aangevuld wordt het idd een moeilijker kwestie... maar ik ga hier ook niet beweren dat ik het altijd eens ben met de regels...
... een Nuggets die nu wordt aangeduid met 91 (!!!) extra's.... tsja.....
(quote)
Als er nummers worden vervangen ipv alleen maar aangevuld wordt het idd een moeilijker kwestie... maar ik ga hier ook niet beweren dat ik het altijd eens ben met de regels...
... een Nuggets die nu wordt aangeduid met 91 (!!!) extra's.... tsja.....* denotes required fields.