De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2011, 10:56 uur
Casartelli schreef:
Copy-pasten van de tracklist die je hierboven gezet had in het importeerveld, had waarschijnlijk het gewenste resultaat wel opgeleverd..
Copy-pasten van de tracklist die je hierboven gezet had in het importeerveld, had waarschijnlijk het gewenste resultaat wel opgeleverd..
Als je zeker bent dat die tracklist de juiste is, is dit vaak zelfs praktischer dan de importreerfunctie. Bij automatisch importeren is er altijd een kans(je) dat er iets met de tracks gebeurt wat je niet wilt, bijvoorbeeld een 2e cd die niet overkomt..
0
geplaatst: 16 november 2011, 16:22 uur
Svendra schreef:
Jouw verklaring is ook plausibel, geef ik toe. Dat verklaart dan weer de (te) grote verschillen bij sommige tracktijden. En het is ook opvallend dat gesproken wordt van "new tracks AND MUSIC". Helemaal zeker wordt het pas wanneer iemand beide releases kent maar voor dit moment lijkt me plaatsing toch wel gerechtvaardigd (meerdere bronnen geven 2009 aan).
Bij deze
.
(quote)
Jouw verklaring is ook plausibel, geef ik toe. Dat verklaart dan weer de (te) grote verschillen bij sommige tracktijden. En het is ook opvallend dat gesproken wordt van "new tracks AND MUSIC". Helemaal zeker wordt het pas wanneer iemand beide releases kent maar voor dit moment lijkt me plaatsing toch wel gerechtvaardigd (meerdere bronnen geven 2009 aan).
Bij deze
. Dankuwel!
0
geplaatst: 16 november 2011, 22:00 uur
Iemand die deze cover goed kan verkleinen, het lukt mij niet echt. 

0
geplaatst: 16 november 2011, 22:16 uur
Ik heb al een afbeelding van iemand anders gekregen, maar toch bedankt. 

0
geplaatst: 18 november 2011, 18:24 uur
Op de Wiki staat het volgende:
"Geef bij de toevoeging van een EP altijd een link waaruit blijkt dat het daadwerkelijk een EP is. iTunes beschouwen we hierbij niet als een valide bron (aangezien zij alles wat geen album is een EP noemen) "
Nu zag ik echter net een single die wel gewoon als single wordt aangeduid op iTunes: Home Again - Single by Michael Kiwanuka - Preorder Home Again - Single on iTunes - itunes.apple.com
Dus mag iTunes ondertussen wel als bron worden gebruikt (pakweg alleen voor nieuwe releases)?
Nu het toch over de Wiki gaat (en ik geen zin heb om daar nog een account voor aan te maken): de verwijzing is fout bij het Type album - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl (laatste regel)
De criteria voor EP's/singles beginnen nl vanaf Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
"Geef bij de toevoeging van een EP altijd een link waaruit blijkt dat het daadwerkelijk een EP is. iTunes beschouwen we hierbij niet als een valide bron (aangezien zij alles wat geen album is een EP noemen) "
Nu zag ik echter net een single die wel gewoon als single wordt aangeduid op iTunes: Home Again - Single by Michael Kiwanuka - Preorder Home Again - Single on iTunes - itunes.apple.com
Dus mag iTunes ondertussen wel als bron worden gebruikt (pakweg alleen voor nieuwe releases)?
Nu het toch over de Wiki gaat (en ik geen zin heb om daar nog een account voor aan te maken): de verwijzing is fout bij het Type album - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl (laatste regel)
De criteria voor EP's/singles beginnen nl vanaf Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
geplaatst: 24 november 2011, 16:40 uur
Dit lijkt me een gewone verzamelaar die nog niet op de site staat. Ja, dus.
0
geplaatst: 25 november 2011, 14:51 uur
0
geplaatst: 25 november 2011, 17:14 uur
Wow, voeg ik tien albums toe, worden ze alle tien afgewezen terwijl ik dit al 833 keer eerder heb gedaan. Mijlpaal 
(maar de crew had wel gelijk
)

(maar de crew had wel gelijk
)
0
geplaatst: 26 november 2011, 18:24 uur
Ik kan het niet terugvinden op de wiki: hoe voeg je bonustracks toe van albums die al op de site staan?
het staat vást wel ergens beschreven, maar ik vind het dus niet...
het staat vást wel ergens beschreven, maar ik vind het dus niet...
0
geplaatst: 26 november 2011, 18:40 uur
Je gaat naar de pagina van het betreffend album en klikt op 'Corrigeren' op de blauwe balk. Dan klik je op track toevoegen.
0
geplaatst: 26 november 2011, 18:45 uur
IllumSphere schreef:
Je gaat naar de pagina van het betreffend album en klikt op 'Corrigeren' op de blauwe balk. Dan klik je op track toevoegen.
zo simpel dus, merci!
0
geplaatst: 30 november 2011, 16:36 uur
Sinds een paar weken zijn er problemen met de snelheid van de site. Ik vermoed dat deze te maken kunnen hebben met het doorvoeren van correcties en toevoegingen. Om dit probleem te onderzoeken is het tijdelijk niet mogelijk om toe te voegen en te corrigeren. Ik hoop hiermee meer duidelijkheid te krijgen, ben benieuwd of de problemen nu verdwijnen.
0
geplaatst: 30 november 2011, 20:15 uur
Toevoegingen gaan weer open, het probleem is hier niet mee opgelost dus ik ga verder zoeken.
0
geplaatst: 3 december 2011, 21:29 uur
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit album op de site willen zetten?

Het album Fugain van Hermanherman (2009)
Ik moet er bij zeggen, de band Hermanherman staat helemaal nog niet op Musicmeter én er wordt geschreven dat het met jazz te maken heeft.
Nu heb ik natuurlijk geen verstand van jazz maar ik weet wel dat het meestal niet zo klinkt als waar Hermanherman hier mee komen. Ik zou het eerder gewoon onder pop willen laten scharen.
BVD!
(wat een geweldige naam voor een band, Herman en dan zelfs keer 2!
)

Het album Fugain van Hermanherman (2009)
Ik moet er bij zeggen, de band Hermanherman staat helemaal nog niet op Musicmeter én er wordt geschreven dat het met jazz te maken heeft.
Nu heb ik natuurlijk geen verstand van jazz maar ik weet wel dat het meestal niet zo klinkt als waar Hermanherman hier mee komen. Ik zou het eerder gewoon onder pop willen laten scharen.
BVD!
(wat een geweldige naam voor een band, Herman en dan zelfs keer 2!
)
0
geplaatst: 3 december 2011, 23:54 uur
Herman kan trots zijn. Er staan een paar jazzy/bossa nummers op dus als 2e genre lijkt me jazz niet zo gek. Als releasejaar kom ik trouwens niet eerder dan 2010 tegen.
0
geplaatst: 7 december 2011, 19:36 uur
Kan iemand het nieuwe album van Jan De... toevoegen aan de site?
0
geplaatst: 8 december 2011, 07:43 uur
Het zijn (volks)liederen met geheel klassieke arrangementen. Ik betwijfel of dit album op de site mag.
0
geplaatst: 9 december 2011, 10:41 uur
Wie wil zo vriendelijk zijn dit album toe te voegen:

Het gaat om Greatest Hits & More van Bob Welch (2011)
BVD!

Het gaat om Greatest Hits & More van Bob Welch (2011)
BVD!

0
geplaatst: 9 december 2011, 11:25 uur
Bob Welch is toegevoegd. Volgens de bronnen komt 'ie uit 2008
.
.
0
geplaatst: 9 december 2011, 11:43 uur

Zoals je weet, je bent sowieso véél beter ingelicht dan ik (zag alleen maar de verkoopdatum van Amazon) dus je hebt het ongetwijfeld bij het rechte eind!

0
geplaatst: 13 december 2011, 19:44 uur
Iemand zin en tijd om de nieuwe Anthony Rother toe te voegen?
Anthony Rother - Vom Urknal Zur Maschine
Anthony Rother - Vom Urknal Zur Maschine
0
geplaatst: 13 december 2011, 21:16 uur
GrafGantz schreef:
Iemand zin en tijd om de nieuwe Anthony Rother toe te voegen? Anthony Rother - Vom Urknal Zur Maschine
Iemand zin en tijd om de nieuwe Anthony Rother toe te voegen? Anthony Rother - Vom Urknal Zur Maschine
Geen zin, maar wel nog wat tijd over

0
geplaatst: 16 december 2011, 22:46 uur
Dat uitgerekend ik een hiphop album heb om te vragen of het geplaatst kan gaan worden op musicmeter. Vrij nieuwe Nederlandse band maar ik kan geen voldoende garanderen... 
Het gaat om:

De band heet Please! (dat is alvast een fout, band is alleen op naam niet te vinden op internet) en de EP heet Pleasure (2011).

Het gaat om:

De band heet Please! (dat is alvast een fout, band is alleen op naam niet te vinden op internet) en de EP heet Pleasure (2011).
* denotes required fields.