MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

GrafGantz schreef:
Mocht iemand zich geroepen voelen:
Jesse Somfay - Between Heartbeats (CD, Album) at Discogs
Staat erop.

Da's pas snel

Is wellicht iets wat je zelf ook wel zou kunnen waarderen. Doe eens gek en geef het een kans

GrafGantz schreef:
Is wellicht iets wat je zelf ook wel zou kunnen waarderen. Doe eens gek en geef het een kans

Sterker nog: die conclusie had ik al getrokken toen ik de recensies bij andere albums las. Bovendien neem ik jouw IDM-smaak serieus .

Zou iemand het album Separate Realities van de band Trioscapes willen toevoegen?

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand het album Separate Realities van de band Trioscapes willen toevoegen?
Is de tracklist al vrijgegeven? Lijkt nergens te vinden.

01. Blast Off
02. Separate Realities
03. Curse of the Ninth
04. Wazzlejazzlebof
05. Celestial Terrestrial Commuters
06. Gemini's Descent

Staat op een website waar je hem kan bestellen.

kan iemand de ep's van Please en van The Applejacks toevoegen? Mij lukt het niet, maar ik luister het heel vaak. Ik snap eigenlijk niet waarom ze nog niet op musicmeter staan. Beide bands hebben al vele grote optredens in binnen en buitenland gehad.

Yann Samsa
Sleepmakeswaves - Sleepmakeswaves
All Shall Be Well - Roodblauw

Kun je s.v.p. specifieker aangeven om welke EP's het gaat? Er bestaan meerdere bands met de namen 'Please' en 'The Applejacks'.

Kan het kloppen dat Bloom van Beach House er nog niet opstaat? Ik kan het me haast niet voorstellen maar ik kan hem nergens vinden...

Stijn_Slayer
Heeft iemand tijd over om deze EMERSON LAKE & PALMER Emerson Lake and Powell: Live In Concert - Lakeland Florida, 1986 (An official bootleg) music reviews and MP3 - progarchives.com op de site te plaatsen?

Voor alle duidelijkheid: het is van Emerson, Lake & Powell (dus niet Palmer).

Alvast bedankt.

tangmaster
Stijn_Slayer schreef:
Heeft iemand tijd over om deze EMERSON LAKE & PALMER Emerson Lake and Powell: Live In Concert - Lakeland Florida, 1986 (An official bootleg) music reviews and MP3 - progarchives.com op de site te plaatsen?

Voor alle duidelijkheid: het is van Emerson, Lake & Powell (dus niet Palmer).

Alvast bedankt.

Hij staat erop.

CHIEP (crew)
Artwork en tracklist daarvan zijn volgens mij nog niet bekend.

Jawel, artwork is sowieso sinds gisteren bekend en de tracklist al wat langer. De plaat is sinds gisteren overigens ook gelekt.

http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120317/475958.jpg

Artwork staat in de link hierboven. Dus als iemand hem wilt toevoegen

Hij is nu verstuurd voor goedkeuring van de crew.

CHIEP (crew)
Ik vind niet meteen iets terug over het artwork op de site van de groep of van Sub Pop.

De gebruikte album art komt van een promo die waarschijnlijk door iemand van Sub Pop is gelekt. De kans is behoorlijk groot dit het ook de definitieve art wordt maar het is inderdaad niet bevestigd door Sub Pop of de band zelf. Geen idee ook hoe lang ze nog willen wachten daarmee.

Maar gezien het feit dat Beach House een aardig grote release is lijkt het me wel praktisch als ie vast in de database staat toch ?

Stijn_Slayer

Graag wat deskundige hulp bij deze artiest.

Paul Robeson

Ik voegde laatst een album toe van Paul Robeson,
een man die schijnbaar hoofdzakelijk negro spirituals brengt.

Ik dacht, ik duid dat aan met "roots" als genre.
Als ik bij zijn andere albums kijk, dan merk ik dat hij volgens de toevoegers
nu eens jazz, dan weer blues, soul, folk of in mijn geval dus roots brengt.

Bij welke genre hoort maw gospel?

tangmaster
dazzler schreef:
Graag wat deskundige hulp bij deze artiest.

Paul Robeson

Ik voegde laatst een album toe van Paul Robeson,
een man die schijnbaar hoofdzakelijk negro spirituals brengt.

Ik dacht, ik duid dat aan met "roots" als genre.
Als ik bij zijn andere albums kijk, dan merk ik dat hij volgens de toevoegers
nu eens jazz, dan weer blues, soul, folk of in mijn geval dus roots brengt.

Bij welke genre hoort maw gospel?

Dat ligt eraan soms moeilijk in te delen, maar in het geval van Paul Roberson gaat het richting Roots.

Wie wil zo vriendelijk zijn dit album toe te voegen?

(afbeelding)

Jon Anderson - Live in Sheffield 1980 (2007)

BVD!

Hij is verstuurd naar de crew voor goedkeuring. De releasedatum was trouwens 2006 en niet 2007. Nu stond er op Amazon en Allmusic wel 2007, maar op Discogs en CD Universe 2006.

Ik wil graag een album van een Duitse jazz zangeres toevoegen. Ze heet Kathrin Scheer en het album heet Rare en is uit 2010.

Wie kan mij helpen?[

bone machine (crew)
Broem schreef:
Ik wil graag een album van een Duitse jazz zangeres toevoegen. Ze heet Kathrin Scheer en het album heet Rare en is uit 2010.

Wie kan mij helpen?[

klik .

Thanx

Gast
geplaatst: vandaag om 04:48 uur

geplaatst: vandaag om 04:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.