De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 13:54 uur
Funky Kingston
Van dit album zijn twee versies uitgebracht (zelfde titel, zelfde cover) die slechts drie tracks gemeen hebben en dus onderling zo verschillend zijn dat het praktisch twee verschillende albums zijn. Is het in orde als ik de eerdere versie instuur als aparte toevoeging of moet er met bonustracks gestunt worden?
Van dit album zijn twee versies uitgebracht (zelfde titel, zelfde cover) die slechts drie tracks gemeen hebben en dus onderling zo verschillend zijn dat het praktisch twee verschillende albums zijn. Is het in orde als ik de eerdere versie instuur als aparte toevoeging of moet er met bonustracks gestunt worden?
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 06:46 uur
Op RYM staat een kwalitatief goed hoesje met een licht afwijkend ontwerp. Maar dat had je waarschijnlijk al gezien?
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 14:16 uur
Crosby, Stills, Nash & Young - 4 Way Street (1971)

reptile71 schreef:
Uit 1971: hoesafbeelding met '2 compact disc set' erop... tsss... schandalig.
Hmm...?Uit 1971: hoesafbeelding met '2 compact disc set' erop... tsss... schandalig.
0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2012, 14:22 uur
Het is niet de originele hoes wil hij er volgens mij mee zeggen.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 22:12 uur
Iemand die zin heeft om de EP Los Angeles van Graf Orlock voor mij toe te voegen?
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 22:26 uur
Is er een maximum aantal toe te voegen tracks voor 1 release? Ik probeerde deze box toe te voegen, maar vanaf track 196 wou het formulier totaal niet meer (mee) werken...
Beetje zonde van de tijd die ik er al had ingestoken.
Beetje zonde van de tijd die ik er al had ingestoken.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 22:27 uur
bennerd schreef:
Iemand die zin heeft om de EP Los Angeles van Graf Orlock voor mij toe te voegen?
Hij staat in de wacht Ben.

0
geplaatst: 28 oktober 2012, 19:39 uur
Wie wil zo vriendelijk zijn om dit album op de site te plaatsen?

Focus Live in Europe, ik meen uit 2009(?).
Er is iets raar mee aan de hand, lijkt het. Toen ik het album opzocht, werd het als official bootleg omschreven. Er lijkt echter geen sprake van een officiële uitgave van/door Focus te zijn. Toch werd dit album (for fans only!) te koop aangeboden op de officiële merchandise verkoopplek van de band tijdens een concert. Sterker nog, ik heb een exemplaar met een handtekening van Van Leer. Zijn zoon verzorgde de art van het hoesje.
Dus van mij zou het album op de site kunnen
maar ik weet niet hoe met de regels van officiële releases hier naar moet worden gekeken.
Dit is de tracklist:
cd 1
Sylvias Stepson (5:35)
House of the King (2:44)
Tamaras Move (8:28)
Focus 7 (6:08)
Aya Yippie Hippie Yee (6:23)
Eruption (18:39)
Sylvia (6:44)
cd 2
Black Beauty (4:28)
La Cathedrale (7:34)
Harem Scarem (14:30)
De To O De Mi (9:25)
Round Goes The Gossip (5:41)
Ode To Venue (9:33)
Hocus Pocus (15:58)

Focus Live in Europe, ik meen uit 2009(?).
Er is iets raar mee aan de hand, lijkt het. Toen ik het album opzocht, werd het als official bootleg omschreven. Er lijkt echter geen sprake van een officiële uitgave van/door Focus te zijn. Toch werd dit album (for fans only!) te koop aangeboden op de officiële merchandise verkoopplek van de band tijdens een concert. Sterker nog, ik heb een exemplaar met een handtekening van Van Leer. Zijn zoon verzorgde de art van het hoesje.
Dus van mij zou het album op de site kunnen
maar ik weet niet hoe met de regels van officiële releases hier naar moet worden gekeken.Dit is de tracklist:
cd 1
Sylvias Stepson (5:35)
House of the King (2:44)
Tamaras Move (8:28)
Focus 7 (6:08)
Aya Yippie Hippie Yee (6:23)
Eruption (18:39)
Sylvia (6:44)
cd 2
Black Beauty (4:28)
La Cathedrale (7:34)
Harem Scarem (14:30)
De To O De Mi (9:25)
Round Goes The Gossip (5:41)
Ode To Venue (9:33)
Hocus Pocus (15:58)
0
tangmaster
geplaatst: 28 oktober 2012, 20:34 uur
Deze van Focus kan er niet op volgens de regels, dit is een fan uitgave.
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 16:38 uur
Deze is ook weer van de partij: Marco Benevento – TigerFace (2012) » download by NewAlbumReleases.net
0
geplaatst: 1 november 2012, 12:59 uur
Vraagje: Hoe krijg je twee of meerdere albums uit hetzelfde jaar van dezelfde artiest op de juiste volgorde in het albumoverzicht?
0
geplaatst: 1 november 2012, 13:06 uur
Door het aanpassen van de releasedata moet dat lukken volgens mij.
0
kiriyama
geplaatst: 1 november 2012, 19:11 uur
Zou iemand misschien 'Shaffy Chantate' van Ramses Shaffy en Liesbeth List op de site willen zetten? Dit is niet dezelfde plaat als 'Shaffy Chantant' die al wel op de site staat.
0
geplaatst: 1 november 2012, 20:22 uur
kiriyama schreef:
Zou iemand misschien 'Shaffy Chantate' van Ramses Shaffy en Liesbeth List op de site willen zetten?
Zou iemand misschien 'Shaffy Chantate' van Ramses Shaffy en Liesbeth List op de site willen zetten?
Toegevoegd. Is dit wellicht een live/verzamelalbum?
0
geplaatst: 2 november 2012, 21:12 uur
Wie wil zo vriendelijk zijn dit album te plaatsen:

The Bryan Ferry Orchestra

Volgens mij gaat het om instrumentale uitvoeringen van bekende Bryan Ferry/Roxy music klassiekers in de jazz stijl van de jaren '20 en '30. Het album komt 26 november uit.
Het is helemaal gedaan onder auspiciën van Ferry zelf, het is dus niet één of ander jazz-gezelschap dat op dit wilde idee is gekomen.
Volgens mij kan de cd daarom helemaal bij Bryan Ferry als artiest worden geplaatst.

The Bryan Ferry Orchestra

Volgens mij gaat het om instrumentale uitvoeringen van bekende Bryan Ferry/Roxy music klassiekers in de jazz stijl van de jaren '20 en '30. Het album komt 26 november uit.
Het is helemaal gedaan onder auspiciën van Ferry zelf, het is dus niet één of ander jazz-gezelschap dat op dit wilde idee is gekomen.
Volgens mij kan de cd daarom helemaal bij Bryan Ferry als artiest worden geplaatst.
0
geplaatst: 3 november 2012, 21:11 uur
Mag dit album eigenlijk op de site? Het staat er blijkbaar nog niet op terwijl het toch al uit is.
Een studio opname van Jon Lord's concert voor groep en orkest uitgevoerd door oa. Jon Lord zelf, Bruce Dickinson, Joe Bonamassa, Steve Morse...

Edit: ik heb het maar gewoon geprobeerd in de hoop dat het niet afgekeurd wordt onder het mom: concert-en-orkest-is-klassiek-en-dat-mag-niet.
Een studio opname van Jon Lord's concert voor groep en orkest uitgevoerd door oa. Jon Lord zelf, Bruce Dickinson, Joe Bonamassa, Steve Morse...

Edit: ik heb het maar gewoon geprobeerd in de hoop dat het niet afgekeurd wordt onder het mom: concert-en-orkest-is-klassiek-en-dat-mag-niet.
0
tangmaster
geplaatst: 3 november 2012, 22:26 uur
Ja hij staat er al op dit is geen zuiver klassiek album maar heel duidelijk een mix met rock.
0
geplaatst: 3 november 2012, 22:28 uur

----
Wel jammer dat Jon Lord het verschijnen van de cd niet meer heeft mogen meemaken.
0
geplaatst: 4 november 2012, 00:11 uur
Nieuwe vraag: iemand die voor mij Tyran - First Impressions of an Open Wound (EP uit 2007) wil toevoegen?
* denotes required fields.