MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Ik heb een aantal albums toegevoegd van The Glasgow Improvisers Orchestra met een andere zangers, nu staan ze allemaal los van elkaar terwijl ze eigenlijk bij elkaar zouden moeten staan zoals hier bij discogs 400 - Bad Request - discogs.com

Ik heb al een correctie hiervoor ingediend maar nu zijn ze alleen aan elkaar gelinkt.

Deze 7 albums staan dus allemaal los op MuMe wie kan dit verhelpen?

bone machine (crew)
DjFrankie schreef:
Ik heb een aantal albums toegevoegd van The Glasgow Improvisers Orchestra met een andere zangers, nu staan ze allemaal los van elkaar terwijl ze eigenlijk bij elkaar zouden moeten staan zoals hier bij discogs 400 - Bad Request - discogs.com

Ik heb al een correctie hiervoor ingediend maar nu zijn ze alleen aan elkaar gelinkt.

Deze 7 albums staan dus allemaal los op MuMe wie kan dit verhelpen?

Zo, zou beter moeten zijn, ipv alias heb ik er telkens per album groep / samenwerking van meerdere personen van gemaakt, staan nu allemaal netjes bij desbetreffende artiest.

DjFrankie (moderator)
Koen, je wordt bedankt, ziet er weer kek uit !!

Zou iemand het album Voyeur van War From A Harlots Mouth willen toevoegen?

Don Cappuccino schreef:

Ik heb hem voor je ingediend

Is er iemand die een goed plaatje kan vinden voor het album Blindfold - Live at the Vort'n Vis? Als diezelfde iemand de plaat wil toevoegen, mag dat ook.

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Betere kan ik niet vinden

al poging gewaagd...

DjFrankie (moderator)
freakey schreef:
al poging gewaagd...

staan er al 10 in de wacht dus dat kan niet

Hij staat er inmiddels op Bennerd Freaky heeft hem ingediend en hij is goedgekeurd.

Toegevoegd, nu wachten op akkoord

Don Cappuccino schreef:

Staat er op War From a Harlots Mouth - Voyeur (2012)

Ze staan erop. Mocht je iets geks tegenkomen (bijv. genres inadequaat) , stuur maar even een PM.

Edit: Dank alvast. Je hebt mijn diepere motieven door ....

En ik ga je ondertussen eens voordragen voor een lintje

Mag Wilco Live: Ashes of American Flags - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org eigenlijk op de site vanwege de link die er op zit naar een live mp3 album?

Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit album toe te voegen?

(afbeelding)

A1 People met The Yellow Album (2002). Jawel, opgediept uit de donkerste archieven van ondergetekende.
Ik heb geen flauw idee nog wat ik er over ga schrijven, simpelweg omdat deze muziek ver buiten mijn voorstellingsvermogen ligt, maar ik wil er wel wat mee doen. Ik was enigszins verwonderd dat dit album nog niet op musicmeter staat en dat blijkbaar slechts weinigen het kennen. Bij Amazon geven 2 van de 2 stemmers het 5*****.

Ik heb geen idee waar deze muziek over gaat, al heb ik het inmiddels wel een aantal keren gehoord. misschien wil iemand mij op de nieuwe albumpagina even bijpraten. Dit staat er bijvoorbeeld bij de productomschrijving van Amazon:

The A1 People have been releasing music in the finest electro tradition since 1998, Matt Early's departure to Dub Marines finds guitarist Tom Crook being promoted to desk duties together with original A1 Person Simeon Bowring on this The Yellow Album. The persistent bleeps of single "Casio Rock" sets the agenda for the album, loosing much of the funkadelic aspirations of 2001's Visit EP, in favour of a return to the sweaty dancefloors of the capital with which they first made their mark. As such, body-popping synths are the dominating force here, the aforementioned track lifting its beats from a preset on the retro Casio VL tone and its vocal from a vocoder but shunting this archaic machinery into the next century through bolting on some screaming acidics and booty shaking basslines. "Crazy Electro Music," "Detroit Style" and "Rhythm Machine" all speak for themselves--all thumping 909 kicks and wobbly low end but the album does offer some deviation with "The Freak" and "The Reason" offering a charming set of more maudlin electronica. The latter being the pick of the two with twinkling melodies contrasted with bubblesome back-end and a vocal that captures the pub philosophy of a punch-drunk paranoid android.

BVD!

Het gele album staat erop.

Ik probeer Marc Catley & Geoff Mann - In Difference toe te voegen maar de meegestuurde hoes is (terecht) afgekeurd. Heeft iemand een goede afbeelding?

Meneer Bungel
Er zal misschien een beter topic voor zijn, maar kon het zo gauw niet vinden; hoe link ik bands die meerdere namen dragen, in dit geval Iceburn en The Iceburn Collective?

Iceburn
The Iceburn Collective

bone machine (crew)
Meneer Bungel schreef:
Er zal misschien een beter topic voor zijn, maar kon het zo gauw niet vinden; hoe link ik bands die meerdere namen dragen, in dit geval Iceburn en The Iceburn Collective?

Iceburn
The Iceburn Collective

Aangepast. Kan je door naar artiestenpagina te gaan - corrigeren - type artiest --> alias & originele artiest invullen.

Meneer Bungel
Dubbel dank!

shadowboxer
Iemand zin om de platen van Black Bombain toe te voegen?
Albums by Black Bombaim - Rate Your Music - rateyourmusic.com

shadowboxer

Liefhebbers van instrumentale stoner, geniet!

Zou iemand het album Cassini en de EP Isles van Sithu Aye willen toevoegen?

staan erop + nog te verschijnen album. Knap gitaarspel op dat album Cassini, trouwens.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:15 uur

geplaatst: vandaag om 11:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.