MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Thanks!

Ik heb de albums Bluff City en Live & Deadly: Memphis-Chicago van Compulsive Gamblers gecorrigeerd naar "The Compulsive Gamblers, zodat de albums van deze band op MM onder dezelfde artiesten naar komen. Ik heb 't echter verkeerd om gedaan. Deze twee moeten niet gecorrigeerd worden, maar deze plaat: The Compulsive Gamblers - Crystal Gazing Luck Amazing (2000) (correctie reeds ingediend). Voor de admin/mod/wijziger, dus let op:p

En om de lijst compleet te maken, iemand die wmb de beste van het stel wilt toevoegen?
Gambling Days Are Over by Compulsive Gamblers : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com

eightynine schreef:
Ik heb de albums Bluff City en Live & Deadly: Memphis-Chicago van Compulsive Gamblers gecorrigeerd naar "The Compulsive Gamblers, zodat de albums van deze band op MM onder dezelfde artiesten naar komen. Ik heb 't echter verkeerd om gedaan. Deze twee moeten niet gecorrigeerd worden, maar deze plaat: The Compulsive Gamblers - Crystal Gazing Luck Amazing (2000) (correctie reeds ingediend). Voor de admin/mod/wijziger, dus let op:p

En om de lijst compleet te maken, iemand die wmb de beste van het stel wilt toevoegen?
Gambling Days Are Over by Compulsive Gamblers : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Graag gedaan.

Ik heb deze ook toegevoegd, zonder het voorvoegsel 'The'.

Het album waar je naar linkt (Crystal Gazing...), staat nu zonder voorvoegsel 'The' op de site. Die anderen die je dus gecorrigeerd had, moeten weer teruggezet worden, of heb je daarvoor al een tweede correctie ingestuurd? Zie:
The Compulsive Gamblers
Compulsive Gamblers

Sommige artiesten gebruiken 'verschillende' namen, zoals Nick Cave & the Bad Seeds = Nick Cave and the Bad Seeds. Je kan dan gewoon een alias van de artiest invoeren, mits ze beiden al op de site staan. Alle albums komen dan op één artiestpagina te staan. Houd gewoon aan wat op de hoes staat, en voeg indien nodig via correctie het alias toe om de artiesten samen te voegen.

Zou iemand dit album willen toevoegen? Het wil me maar niet lukken met de afbeelding.

http://rateyourmusic.com/release/album/albert_collins/live_at_montreux_1992_f1/

Deren Bliksem schreef:
Zou iemand dit album willen toevoegen? Het wil me maar niet lukken met de afbeelding.
Live at Montreux 1992 by Albert Collins : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Done
.

Wie kan mij helpen aan een goede afbeelding van Streetwise: 10 Jaar Party & House & Dance In NL.
Of wie kan deze afbeelding zo bewerken dat hij er niet mer zo gehavend uit ziet (ziet mijn eigen exemplaar er na 15 jaar een stuk beter uit).

b.v.d.

thelion schreef:
Of wie kan deze afbeelding zo bewerken dat hij er niet mer zo gehavend uit ziet.
Dit gaat lukken, maar niet eerder dan vanavond laat. Als iemand anders eerder wil ...

thelion schreef:
Wie kan mij helpen aan een goede afbeelding van Streetwise: 10 Jaar Party & House & Dance In NL.
Of wie kan deze afbeelding zo bewerken dat hij er niet mer zo gehavend uit ziet (ziet mijn eigen exemplaar er na 15 jaar een stuk beter uit).

b.v.d.

(afbeelding)

Het is vanaf nu bij toevoegen en corrigeren niet meer nodig om albumhoezen te verkleinen naar 200 pixels breed, voor je ze opstuurt. Ook zijn PNG bestanden nu toegestaan.

Stuur bij voorkeur een grote afbeelding op. De site bewaart het origineel en verkleint de afbeelding naar het gewenste formaat.

Bij toevoegen en corrigeren krijg je de komende weken een waarschuwing om dit nog eens te benadrukken.

Kijk, dat zijn nog eens positieve berichten

DjFrankie (moderator)
Jordy schreef:
Het is vanaf nu bij toevoegen en corrigeren niet meer nodig om albumhoezen te verkleinen naar 200 pixels breed, voor je ze opstuurt. Ook zijn PNG bestanden nu toegestaan.

Stuur bij voorkeur een grote afbeelding op. De site bewaart het origineel en verkleint de afbeelding naar het gewenste formaat.

Bij toevoegen en corrigeren krijg je de komende weken een waarschuwing om dit nog eens te benadrukken.

Jordy schreef:

Op de laatste blz van het toevoegproces staat wel nog de voetnoot:
1: Selecteer een .JPG-bestand van precies 200 pixels breed. Lees de Wiki voor tips over het vinden en bewerken van albumhoezen.

De Wiki is ook nog niet aangepast

die voetnoot zal ik even aanpassen

Zephyr
Zo gauw kon ik deze verzamelaar van Golden Earring nergens anders vinden.

Iemand die het album wil toevoegen ?

Zephyr schreef:
Iemand die het album wil toevoegen ?

Hij staat erop.

Zephyr
Dankjewel , Svendra !

Wie kan de sticker (including free tickets) van deze hoes wegwerken, of heeft een goede afbeelding van die hoes zonder sticker...???

b.v.d.

thelion schreef:
Wie kan de sticker (including free tickets) van deze hoes wegwerken

http://img266.imageshack.us/img266/7039/chemistryt.jpg

Het gebeuren rond het toevoegen van grote afbeeldingen is nog iets gewijzigd. Het gevaar bestond dat er (heel) erg grote afbeeldingen zouden worden opgestuurd, wat veel ruimte op de server in beslag zou nemen. Om dit te voorkomen wordt er naast de "normale" versie die je op de datailpagina ziet, ook een versie opgeslagen die maximaal 800 pixels breed is.

Later zal iets ingebouwd worden dat je als gebruiker de grote versie van de afbeelding ook echt kunt zien op de site. Voor nu blijft de enige zichtbare wijziging dat je bij toevoegen en corrigeren niet zelf meer de afbeelding hoeft te verkleinen, maar dat je wordt aangemoedigd om een grote afbeelding op te sturen mocht je die kunnen vinden.

Iemand een goede afbeelding van JFK Jazzy Funky Kool

b.v.d.

En nu ik tog bezig ben....

Iemand een goede afbeelding van Fill Your Head With Blues

b.v.d.

Wat betreft het nieuwe toevoegen even een waarschuwing.

Er bestaan jpg's die (om mij onbekende reden) niet gelezen kunnen worden. Wanneer je zo'n plaatje met software wilt bewerken, kom je daar snel achter. Maar als je nu als laatste stap zo'n jpg toevoegt, krijg je een 'onbekende fout' en zijn alle ingevoerde gegevens weg.

Tip: Pas bewerkelijke tracklists aan in een kladblok of tekstverwerker voordat je deze invoert bij stap 3. Zodat gegevens behouden blijven. Alternatief: check of je het plaatje kunt openen.

Zou iemand deze twee albums kunnen toevoegen?:

Dead Neanderthals - Polaris
Statue - Statue

Alvast bedankt.

Er staat maar één track op, maar hij noemt het wel een EP.. Mark Broom - Beach EP (Vinyl) at Discogs

Polaris trouwens in de wachtrij gezet.

DjFrankie (moderator)
Het enige wat is mis met toevoegen, dat je bij de artiest geen alias van een andere artiest kunt aangeven. Je hebt veel artiesten die onder verschillende namen albums hebben gemaakt, nu moet ik na het toevoegen weer een correctie indienen. Niet echt handig.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:09 uur

geplaatst: vandaag om 11:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.