MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Motdattan schreef:
Lijkt mij dat die nieuwe de correcte is. Moet de oude dan verwijderd worden en de nieuwe toegevoegd of moet de oude gewijzigd worden naar de nieuwe versie?

Oude naar de nieuwe versie gewijzigd.

Iemand die het album USA Union(1970) van John Mayall zou willen toevoegen? Het linken vanuit Discogs lukt (mij) niet. Ik bevind me in de Openbare Bibliotheek - misschien heeft dat er iets mee te maken. Thuis heb ik op dit moment geen internet.

Bij voorbaat mijn dank.

brajoapau schreef:
(quote)

Oude naar de nieuwe versie gewijzigd.

Top, danku. Zie dat iemand het al gedaan heeft, dus dat is mooi.

Motdattan schreef:
Zie dat iemand het al gedaan heeft, dus dat is mooi.

M'n excuses; maar we houden de oorspronkelijke release aan, aangevuld met de bonustracks van de te verschijnen heruitgave.

brajoapau schreef:
(quote)

M'n excuses; maar we houden de oorspronkelijke release aan, aangevuld met de bonustracks van de te verschijnen heruitgave.

Maar nu klopt 'ie niet meer?

Motdattan schreef:
Maar nu klopt 'ie niet meer?

PM verzonden met de nodige uitleg.

Sjo zeg, is helemaal niks op Musicmeter van deze artiest. Een gemis! Wie wil deze alvast toevoegen, waarvoor dank?

Choochtown by Hamell on Trial (Album, Anti-Folk): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Iemand geheel toevallig zin om deze toe te voegen? Alvast bedankt.

Dakota Staton - I've Been There (Vinyl, LP) at Discogs

heartofsoul schreef:
Iemand die het album USA Union(1970) van John Mayall zou willen toevoegen? Het linken vanuit Discogs lukt (mij) niet. Ik bevind me in de Openbare Bibliotheek - misschien heeft dat er iets mee te maken. Thuis heb ik op dit moment geen internet.

Bij voorbaat mijn dank.

Staat al een tijdje op de site volgens mij
John Mayall & The Bluesbreakers - USA Union (1970)

Deren Bliksem schreef:
Sjo zeg, is helemaal niks op Musicmeter van deze artiest. Een gemis! Wie wil deze alvast toevoegen, waarvoor dank?

Choochtown by Hamell on Trial (Album, Anti-Folk): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Hamell on Trial - Choochtown (2000) en nog wat andere: Hamell on Trial

Kronos schreef:
Iemand geheel toevallig zin om deze toe te voegen? Alvast bedankt.

Dakota Staton - I've Been There (Vinyl, LP) at Discogs

Ik had geheel toevallig wel zin, maar ik vind helaas nergens een hoes die voldoet aan de eisen van de site. Die op discogs kan al zeker niet want ze heeft een knoert van een Lp afdruk.

Toch bedankt, freddze.

freddze schreef:
(quote)

Ik had geheel toevallig wel zin, maar ik vind helaas nergens een hoes die voldoet aan de eisen van de site. Die op discogs kan al zeker niet want ze heeft een knoert van een Lp afdruk.
Op eBay vond ik er een die bruikbaar lijkt:
http://i68.tinypic.com/2qv5lhl.jpg

Njal schreef:
(quote)
(afbeelding)
Die is (veel) te onscherp. Niet bruikbaar dus.

2016 begint onwijs goed! Pop1280 knalt er ook een plaat uit, wie o wie voegt 'm toe?

'Paradise' van Pop. 1280 in iTunes - itunes.apple.com

Sir Spamalot (crew)
Bedankt, freddze!

freddze schreef:
(quote)

Staat al een tijdje op de site volgens mij
John Mayall & The Bluesbreakers - USA Union (1970)

Bedankt voor je antwoord, freddze. Komt doordat het album in kwestie op naam staat van John Mayal zonder de Bluesbrakers, Ik overweeg om een verzoek tot correctie in te dienen.

Je hebt helemaal gelijk. Heb ik maar even aangepast: John Mayall - USA Union (1970)

buizen
Kan iemand deze twee albums toevoegen, van Neerlands beste troubadour:

Cornelis Vreeswijk - En Spjutkastares Visor (CD, Album) at Discogs
(liedjes in het Fins)

Cornelis Vreeswijk, Ann-Louise Hanson, Fred Åkerström - Visor Och Oförskämdheter at Discogs
(liedjes in het Zweeds)

Bij voorbaat hartelijk dank.

Ik weer, want alle anderen zijn al een dag te vroeg aan het feesten geslagen

Toegevoegd: Cornelis Vreeswijk - En Spjutkastares Visor (1980)

De andere stond al op de site:
Cornelis Vreeswijk, Ann-Louise Hanson & Fred Åkerström - Visor och Oförskämdheter (1965)

Njal schreef:
(afbeelding)

Die heeft inderdaad geen LP afdruk, maar 't is duidelijk een foto (vooral te zien aan de reflectie/schijn bovenaan rechts maar ook in het midden van de linkerkant van boven naar beneden). Mocht dat er allemaal niet zijn, dan zou ik ze nog redelijk makkelijk kunnen bewerken in Photoshop en herschalen naar 300x300px en dan zou ze wel voldoen. Toch bedankt voor het opzoekwerk!

buizen
freddze schreef:
Ik weer, want alle anderen zijn al een dag te vroeg aan het feesten geslagen

Toegevoegd: Cornelis Vreeswijk - En Spjutkastares Visor (1980)

It's a dirty job but someone's got to do it.
Thanx, freddze.

Eentje in de categorie: 'hoe kon ik die gemist hebben dit jaar?' De selftitled van Nervosas:

Nervosas - Nervosas (Vinyl, LP) at Discogs

Yann Samsa
Verzoekje

3 Cities In Dub | Bombay Dub Orchestra - bombayduborchestra.bandcamp.com (Remix album van reeds op Musicmeter album 3 Cities)

Alvast bedankt

Gast
geplaatst: vandaag om 08:02 uur

geplaatst: vandaag om 08:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.