MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Dubstep

zoeken in:
Alles van Objekt tot nu toe is heel goed

Raffael1977
Dat ben ik met je eens T.O., heeft hij al een album uit?

Nee.

Raffael1977

Wat een track .

Ik vind dit ook goed - Objekt zegt mij daarentegen minder; dat komt omdat ik de geluiden wel fijn vind, maar de synkope's (breaks) de flow in de weg zitten omdat ik die erg geforceerd vind overkomen. Dit nummer heeft ook wel een goede flow - doet me denken aan de meer spacey D&B - LTJ Bukem - al is zijn later werk soms erg soft.

Ik ben blijkbaar geen serieuze dubstepper

Wel een zeer tof nummer die van Objekt. Die van Volor Flex is wel goed alleen lijkt het wel erg op Burial.

panjoe (moderator)

Ponty Mython
Objekt: slaapverwekkend

Volor Flex: goed

Doc Daneeka: mooi

Chrispy: inspiratieloos

Raffael1977
Doc Daneeka is meer electronica maar wel dope.

Deze is alweer van deze zomer en erg lekker

Welke plaat is er nu niet lekker van DMZ? Het is iedere keer wel raak met leden van DMZ of platen die worden uitgebracht onder het label DMZ. Ik raad sowieso aan om die plaat op een degelijke soundsystem te beluisteren, want dan is die 100x beter.

Ik vind zeker niet alles lekker van DMZ. Mala vind ik bijvoorbeeld een stuk rustiger dan dit. Niet perse erg natuurlijk maar deze plaat doet me de dubstep wel weer even opnieuw waarderen

toris
Dan vind ik deze eerlijk gezegd beter. Geweldig nummer in elk geval. Kryptic Minds zijn bazen.

Kryptic Minds is inderdaad vet!

De meest gedraaide plaat op een dubstep feest.

Raffael1977

IN-SANE

Fonik: Geweldige tracks, wat een feeststemming!

Vreselijk - eerst namen de hormonaal gedreven pubers de D&B over; nu wordt ook nog de dubstep even geslecht en geknecht. Dit hormonale geknikker is een teistering.

Pubers: een virus waartegen MuMe helaas niet bestand is. En since majority rules, zal deze trend alleen maar toenemen. Praise the Lord!

Wat een troep inderdaad

Kippenvel nummertje van Hecq.. zo is hiphop tenminste genietbaar!

Even onze oren spoelen na het horen van al dat vreselijks:

Mijn favoriete dubstep plaat.

Deze mogen we ook niet vergeten (is trouwens al gepost)

En de beste en duurste plaat:

Ik wil weer naar Manchester!

Die van Hecq is wel tof inderdaad

Improvision
YouTube - Skrillex - Leaving

Skrillex gaat een andere toer op. Niet meteen topklasse, wel eens leuk om hem wat anders te zien doen.

Verrassend degelijk

Raffael1977
@IllumSphere

Peverelist heb ik wel veel betere nummers horen maken en die andere twee tracks is niet mijn ding. Hou wel van glitch sounds maar Mark is wel heel simpel bezig en dat laatste nummer vind ik niet eens dub noemenswaardig.

Raffael1977
Improvision schreef:
YouTube - Skrillex - Leaving

Skrillex gaat een andere toer op. Niet meteen topklasse, wel eens leuk om hem wat anders te zien doen.

Walgelijk om te horen dat iemand die zulke bagger muziek maakt ineens cool wil doen met future garage /dubstep sound. Jammer dat ik hem geen bitchslap kon geven.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:37 uur

geplaatst: vandaag om 21:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.