Genres / Electronic / Top 50 electronic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2005, 18:18 uur
Menni schreef:
Maak er gerust 'bekvechten', 'gekissebis' of iets anders dat geschikter voelt van hoor.
Maak er gerust 'bekvechten', 'gekissebis' of iets anders dat geschikter voelt van hoor.
Gezeur en gezanik mag dat ook?
0
geplaatst: 31 maart 2005, 19:24 uur
hey stoeipoezen, in die tijd dat jullie hier liepen te 'kissebissen' had allang iemand de Merzbox toe kunnen voegen aan de site 

0
geplaatst: 31 maart 2005, 19:26 uur
Ah, misschien moesten we met z'n allen eens een café bezoeken - dan zouden we er achter komen dat het allemaal beste mensen zijn die hier berichtjes posten 

0
geplaatst: 31 maart 2005, 19:43 uur
Ik ben helemaal geen best mens! Wat zit jij jezelf nou weer arrogant boven anderen.. und so weiter
.
(Merzbox? ik ga meteen kijken)
.(Merzbox? ik ga meteen kijken)
0
geplaatst: 31 maart 2005, 21:28 uur
Zachary Glass schreef:
Ah, misschien moesten we met z'n allen eens een café bezoeken - dan zouden we er achter komen dat het allemaal beste mensen zijn die hier berichtjes posten

Ze zenden die bier reclame met als motto 'In de kroeg begrijpen we elkaar beter' ook in Belgie uit?
0
geplaatst: 1 april 2005, 15:28 uur
(Merzbox? ik ga meteen kijken)
Probeer dat maar eens als opstapje in de electronische muziek
.
0
geplaatst: 1 april 2006, 14:50 uur
Hi Music and Synthesizer Lovers,
I'm alive and still going strong. The past 25 years I've done a lot with my MOOG's, especially research in the field of sound. This story will be too long to explain here, probably I shall tell more about it on my URL www.timmany.com. Beside this scientifically research I also made and composed music for films, commercials and other productions. Last year, inspired by my research how our brain and consciousness reacts by listening (aware or unaware) to sound and music, I decided to make a new album "The Cerebral Symphony". So if you are still interested in Johan Timman, please visit my site to stay informed about my doings. I am planning to complete my new album during august 2006, realizing myself that after 25 years "Trip Into The Body" is still getting your attention, even worldwide. You are welcome to react in my Guestbook, I shall be obliged to read it. Take Care, Johan Timman.
I'm alive and still going strong. The past 25 years I've done a lot with my MOOG's, especially research in the field of sound. This story will be too long to explain here, probably I shall tell more about it on my URL www.timmany.com. Beside this scientifically research I also made and composed music for films, commercials and other productions. Last year, inspired by my research how our brain and consciousness reacts by listening (aware or unaware) to sound and music, I decided to make a new album "The Cerebral Symphony". So if you are still interested in Johan Timman, please visit my site to stay informed about my doings. I am planning to complete my new album during august 2006, realizing myself that after 25 years "Trip Into The Body" is still getting your attention, even worldwide. You are welcome to react in my Guestbook, I shall be obliged to read it. Take Care, Johan Timman.
0
geplaatst: 1 april 2006, 16:15 uur
Hoi Johan,
Misschien is het een idee je enigszins te verdiepen in een website, voordat je reclame begint te maken... Wellicht was je dan opgevallen dat de voertaal hier Nederlands is.
Misschien is het een idee je enigszins te verdiepen in een website, voordat je reclame begint te maken... Wellicht was je dan opgevallen dat de voertaal hier Nederlands is.

0
Electro_
geplaatst: 1 april 2006, 16:19 uur
Ditzelfde berichtje heb ik ook al op een andere site zien staan. 

0
geplaatst: 2 april 2006, 18:07 uur
Is het de bedoeling hier 50 nummers of acts neer te droppen 
Wel, ik ga toch geen van beide doen
Leuke tips: Mlada Fronta en Nebula H (beiden acts voor de duidelijkheid..)

Wel, ik ga toch geen van beide doen
Leuke tips: Mlada Fronta en Nebula H (beiden acts voor de duidelijkheid..)
* denotes required fields.