MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / De electronic user mixtape van de maand

zoeken in:
panjoe (moderator)
Heeft iemand hem verder nog geluisterd?

En John Doe, hoe staat 'ie er bij jou voor?

Zie dat ik 'm al mag posten qua schema, mooi.

https://imageshack.com/i/ipiCrftOj

mixcloud link

Tracklist:

T21 - Ceremony
Dimlite - Count Your Sunrises
Boards of Canada - Oscar See Through Red Eye
Heralds of Change - Spotted
Jackson and His Computer Band - Radio Caca
Carl Stone - Banteay Srey
Beaumont Hannant - Psi-Onyx [Autechre Psix Million Dollar Myx Oscar Goldmans Bonus]
Celer - Doubts of Words
Sonmi451 - Slice It Gently
Monolake - Indigo
Celer - Equal To Moments Of Completion

Soms lopen tracks flink door elkaar, maar op een gecontroleerde manier. Heb er een trip van gemaakt waar ik zelf vaak naar kan luisteren.

Voor mensen die een hogere kwaliteit willen - op mixcloud is de streamkwaliteit vrij laag - hier een downloadlink voor een ogg versie die ik kan aanbevelen (151mb groot; met q10 = ~500kb/s) van de mix. En hier een downloadlink naar een mp3 versie van 98mb (320 kb/s).

De ogg file zal trouwens via een site als http://www.downloadmixcloud.com nog te bemachtigen zijn, mochten de links ooit down gaan, maar volgens mij gaan ze niet snel down (zoals bij wetransfer zonder plus account).

panjoe (moderator)
Ken geen enkel nummer van de tracklist, wel een aantal artiesten en dat zijn zeker toffe. Ik wil wel een downloadlink, graag, een mix heb ik het liefst mobiel.

Ik loop sowieso een flink tandje achter met luisteren (één mix per maand is voor mij echt de max), zal proberen die van TEC de komende dagen nog eens een paar keer te checken.

Mijn mix is dan gelukkig vrij kort (tijdsduur 42:56), daarmee wordt het iets makkelijker inlopen.
panjoe schreef:
Ik wil wel een downloadlink, graag, een mix heb ik het liefst mobiel.
Downloadlinks (hierboven) toegevoegd inmiddels . Ben nu jouw mix aan het luisteren trouwens.

Edit: Mooie mix. De producties voelen warm aan, bedoeld voor een goed gevoel, toegankelijk en sociaal. Luchtig voor mij. Het is wel nogal standaard/bekend en eenvoudig/onuitdagend voor mij, dat heeft z'n voordelen (bijv. luchtig/ontspanningsgevend, toegankelijk), maar ook z'n nadelen (minder inspirerende/diepe/ontwakende ervaring voor het (iig mijn) persoonlijke bewustzijn). Niettemin duidelijk liefde/aandacht aan besteed en een fijne mix van gemaakt. Het tofst vind ik op dit moment de voorlaatste track van Ø [Phase]. Voor het eerst leren kennen die artiest in een dj-set van Robert Hood in Detroit door een foto van de draaiende plaat te maken .

panjoe (moderator)
Thanks voor de reactie! Eens wat betreft eenvoudig/standaard, het was dan ook niet mijn bedoeling baanbrekend te zijn of mensen te doen ontwaken, eerder om een luchtige luistermix te maken. Misschien ben ik wel erg nonchalant geweest bij de trackkeuze, en te rechtlijnig qua stijlen, dus ik zal de volgende keer proberen het wat spannender te maken!

- Teunnis
- Dance Lover
- jurado
- Sietse
- Poa
- Ponty Mython
- kobe bryant fan
- ...
*HIER NOG PLAATS VOOR NIEUWE DEELNEMERS*
- ...
- Ploppesteksel
- tuktak
- sxesven
- ThirdeyedCitizen
- GrafGantz
- Ynoskire
- panjoe

Heb deze mix lang en breed gedownload maar nog niet geluisterd, want hoewel naast deze eigenlijk alleen die van Graf me op het eerste gezicht echt aanspreekt wil ik (in het kader van de altijd wenselijke verbreding van mijn muzikale horizonten) proberen de mixen hier chronologisch te bespreken.

Dance Lover, jurado, Sietse, Poa, Ponty Mython of kobe bryant fan, zou één van jullie op mijn plekje willen? Mij komt het beter uit als ik over een maand pas begin met mijn mix in elkaar te zetten.

Sietse
Ik heb toevallig zondag een mix gemaakt, maar die is eigenlijk niet wat ik voor deze serie wou maken...maar zou hem als tussendoortje kunnen plaatsen.

Anders is het nog ff tot het weekend wachten.

Sietse schreef:
Ik heb toevallig zondag een mix gemaakt, maar die is eigenlijk niet wat ik voor deze serie wou maken...maar zou hem als tussendoortje kunnen plaatsen.

Anders is het nog ff tot het weekend wachten.

Die van John Doe staat er nog maar 8 dagen dus de volgende hoeft pas over een dag of 6. En aangezien veel mensen een luisterachterstand hebben is nog wat langer ook geen probleem denk ik.

Sietse
kijk eens aan, probleem opgelost

Eindelijk tijd gehad voor de mix van panjoe, maar het is het wachten waard geweest. De fijnste mix die ik hier heb gehoord tot nog toe, zelfs beter dan m'n eigen mix

panjoe (moderator)
Dat is een mooi compliment, waarvoor dank.

Ponty Mython
We kunnen wel stellen dat het topic dood is?

Sietse heeft geen zin meer blijkbaar

Sietse
Ohh ben ik nu?

Ik draai morgen iets in elkaar.

Sietse schreef:
Ohh ben ik nu?

Ik draai morgen iets in elkaar.

Oh, heb er even de juiste lijst bij gepakt en zo te zien hoort nu eerst Dance Lover met een mix op de proppen te komen, gevolgd door jurado. Maar goed, die hebben in 2015 geen van beiden nog iets van zich laten horen in dit topic, dus als je zelf op korte termijn iets in elkaar kan draaien vind ik het prima.

Ik heb helaas geen kunde en tijd om een mix in elkaar te zetten.

Dus haal mij maar van de lijst af. Wellicht later nog een keer.....

GrafGantz schreef:

Oh, heb er even de juiste lijst bij gepakt en zo te zien hoort nu eerst Dance Lover met een mix op de proppen te komen, gevolgd door jurado. Maar goed, die hebben in 2015 geen van beiden nog iets van zich laten horen in dit topic

Excuses maar ik volg dit topic wel degelijk, ben alleen een man van weinig woorden.
Mix is zo goed als klaar, Sietse mag wat mij betreft eerst.

Sietse
als ie bijna klaar is ga dan vooral je gang hoor, maar ik zal in ieder geval nu ff een start maken met een mix. Moet er alleen ook een maken voor Subjectivisten (heb nu een wekelijkse mix...) maar die kan evt. ook morgen of woensdag nog worden gemaakt.

Sietse
Ok, gaat me toch wel lukken om vandaag nog iets online te knallen. Mix is namelijk al klaar.
Nu ff time coden en uploaden.

Wordt een mix met veel nummers en toch maar 1 uur en 14 minuten.

Sietse
En daar is ie dan...

Er is geen drone aan de lucht (of toch)...

https://images-mix.netdna-ssl.com/w/300/h/300/q/85/upload/images/extaudio/adba4d40-f075-48f1-b164-2e52e2dd0315.jpg

Er is geen drone aan de lucht (of toch) by Moving Furniture Records | Mixcloud

D'Incise - Impermeability
Mads Emil Nielsen - Framework 2
Haarvöl - Requiem For A Forgotten Mirror
Yannis Kyriakides - Varosha (Disco Debris) [Explicit]
Francois Bayle - I. L'aventure Du Cri - 1. ... L'inconscient De La Forme
Richard Youngs - Anarcho Dub
Oubys - Resurrection
Nicolas Bernier - Frequencies (A Fragments)
Machinefabriek - Worm II
Jo Thomas - Bream Choir
Lawrence English - Shinjuku Semi
Michel Banabila - Cricket Robotics
Martijn Comes - Mirrored Field
Rashad Becker - Dances III
Jos Smolders - A Volume Perplex
Yannick Dauby - Tsi̍t lâu tsuí part 2
Nicola Ratti - Blossom
Chris Dooks - Gwiazdozbiór Andromedy

Sietse schreef:
En daar is ie dan...

Maar waar is de mp3-versie?

Sietse
Niet beschikbaar, lekker streamen

Oh, dan gaat het lastig worden.

Sietse
Hoe dan? Zo moeilijk is het toch niet om de link aan te klikken en op de playknop te klikken? Of denk ik nou te makkelijk?

Ja, maar dat is niks nieuws natuurlijk

Sietse
Ach ja, tenminste denk ik dan nog, zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen

Die snap ik niet

Ponty Mython
Hier word ik niet vrolijk van.

Sietse
waarvan niet Ponty Mython? Dat het een mix is zonder toegankelijke dans- en chilldeuntjes?

EDIT: zitten wat verborgen dansdeuntjes in hoor, en ook wat chilldeuntjes maar daarvoor moet er wel ff doorgebeten worden (althans zo zouden sommigen het kunnen ervaren). Iets wat ik tot nu toe met vrijwel alle mixes heb gehad

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.