MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Stonerrock

zoeken in:
Harco
Die Causa Sui is wel heel lekker.

Kingsnake
Causa Sui is de fucking bomb....

Gisteren trouwens mogen genieten van een live-optreden van Øresund Space Collective in Leiden.
Was opper-vet!

Tof! Oresund is heerlijke muziek.

Net even geluisterd naar wat tracks van Karma to Burn - Almost Heathen, en wat klonk dat heerlijk vet Pindakazer gaat nu in.

Van Karma to Burn vind ik Wild wonderful Purgatory hun beste album, maar almost heathen is ook erg tof.

Kingsnake
Wat is dat gelul over pindakaas toch altijd? Is dat op een cd branden? Waarom noemt men het beestje niet gewoon bij de naam.....

bennerd schreef:
Net even geluisterd naar wat tracks van Karma to Burn - Almost Heathen, en wat klonk dat heerlijk vet Pindakazer gaat nu in.

Dat is inderdaad erg fijne muziek, bennerd. Ik zou zeggen kom naar Speedfest en dan heb je meteen het genoegen om je geweldige landgenoten van Triggerfinger (weer eens?) te gaan zien.

Pindakazen= Downloaden. Kingsnake

Kingsnake schreef:
Wat is dat gelul over pindakaas toch altijd? Is dat op een cd branden? Waarom noemt men het beestje niet gewoon bij de naam.....

Hierom

MichelDumoulin schreef:
(quote)

Dat is inderdaad erg fijne muziek, bennerd. Ik zou zeggen kom naar Speedfest en dan heb je meteen het genoegen om je geweldige landgenoten van Triggerfinger (weer eens?) te gaan zien.

Speedfest zal niet lukken, ik zal mijn boxen gewoon een hoop luider moeten zetten

En Triggerfinger heb ik nog nooit gezien neen, zelfs nog niet eens wat muziek van gehoord. Hier moet ook weer wat verandering in komen.

Kingsnake
MichelDumoulin schreef:
(quote)

Hierom

Sympathiek idee. Mar vind het nogal achterlijk. In code over downloaden praten want anders komt de FBI je van het bed lichten?!?
Als Big Brother je wil pakken, kan zo'n codewoord je niet helpen, hoor.

Inderdaad, we gebruiken dat woord vooral opdat we niet gearresteerd zouden worden...

Kingsnake
bennerd schreef:
Inderdaad, we gebruiken dat woord vooral opdat we niet gearresteerd zouden worden...

Waarom dan? Om voor schut te staan? Ik vind het echt debiel in een bericht staan (niets persoonlijks)...

Kingsnake
MichelDumoulin schreef:
(quote)

Jammer, dat Eindhoven zo'n pokke-eind weg is. Is altijd wel leuk zo'n festivalletje. Leuk om Death Angel boven aan de bill te zien...

Kingsnake schreef:
(quote)

Waarom dan? Om voor schut te staan? Ik vind het echt debiel in een bericht staan (niets persoonlijks)...

Ach, gewoon omdat het zo typisch MuMe is. Het is een wat creatiever woord, en het blijft leuk om de traditie er wat in te houden.

Kingsnake schreef:
(quote)

Jammer, dat Eindhoven zo'n pokke-eind weg is. Is altijd wel leuk zo'n festivalletje. Leuk om Death Angel boven aan de bill te zien...

Mja, wordt toch wel aantrekkelijk zo met Death Angel en Karma to Burn erbij... maar Peter Pan heb ik een paar weken geleden ook al gezien.

Deze tour is trouwens ook wel interessant voor liefhebbers van een potje stonerrock:

Clutch, Kylesa en Kamchatka 09-11 in Rotterdam en 28-11 in Deventer.

Kingsnake
Aghora schreef:
(quote)

Mja, wordt toch wel aantrekkelijk zo met Death Angel en Karma to Burn erbij... maar Peter Pan heb ik een paar weken geleden ook al gezien.

Deze tour is trouwens ook wel interessant voor liefhebbers van een potje stonerrock:

Clutch, Kylesa en Kamchatka 09-11 in Rotterdam en 28-11 in Deventer.

Wow, Kamchatka in Rotterdam?!? dan moet ik echt even geld apart leggen, als me dat luk. Eens de prijs opzoeken....

Kingsnake
Dat wordt dan toch 20 euro en ik moet dan nog de hele week naar kantoor en de volgende avond naar school.
Gaat het niet worden.
Damn, kunnen ze niet in het weekend, waar dat soort dingen horen.

Clutch - Kylesa - Kamchatka - Rotterdam - Watt - maandag 09 november 2009 | Concertdetails | Lords Of Metal metal E-zine - lordsofmetal.nl

Fza
MichelDumoulin schreef:
(quote)

Ha, ik ga misschien naar Speedfest, een vriend van mij is helemaal gek van the New Bomb Turks en ik wil Karma To Burn en Death Angel zien. (als we een slaapplaats ergens regelen)

Speedfest en het andere festival zijn tegelijk, jammer (Deventer is wel dichterbij dan Eindhoven, hmm).

Nieuwe ronde in het stonerrock k.o toernooi.

Muziek >> Muziekgames >> Stonerrock album K.O.

Twee goede vrienden van me zijn gek op stonerrock, mijn voorkeur gaat meer uit naar metal...
Maar stonerrock kan ik ook wel waarderen.
Kyuss vind ik een goede band.
En QOTSA en The Sword is toch ook stonerrock?

Kingsnake
master-rens schreef:
Twee goede vrienden van me zijn gek op stonerrock, mijn voorkeur gaat meer uit naar metal...
Maar stonerrock kan ik ook wel waarderen.
Kyuss vind ik een goede band.
En QOTSA en The Sword is toch ook stonerrock?

klopt

Kingsnake
Update trouwens:

Voor en na een gig van The Atomic Bitchwax, staan roken, zuipen en lullen met Bob Pantella.

Hij zei dat er in 2010 een plaat van Monster Magnet aankomt.
Help me mee hopen

miloz
John Garcia heeft blijkbaar geld nodig, want hij gaat touren met enkel materiaal van Kyuss. Met uigerekend een Nederlandse band. Ordinair zakkenvullen, maar ik ben toch benieuwd!

Kingsnake

(afbeelding)

Fza
Kingsnake ken je Samsara Blues Experiment? Check het album Long Distance Trip. Gisteren voor het eerst gehoord, holy crap wat een lekkere plaat.

Colour Haze - Tempel

En dichter bij huis: Triggerfinger

Nian
Queens of the stone age

Gast
geplaatst: vandaag om 12:24 uur

geplaatst: vandaag om 12:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.