Genres / Rock / Beste rockband?
zoeken in:
0
clutch
geplaatst: 22 mei 2007, 16:24 uur
zie ik daar ergens Oasis tussen staan
daar moeten ze een apart genre voor maken: vuilnisbakmuziek.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 22 mei 2007, 16:34 uur
clutch schreef:
daar moeten ze een apart genre voor maken: vuilnisbakmuziek.Je goed recht om dat te vinden, maar niemand kan ontkennen dat het nummer CHAMPAGNE SUPERNOVA van een haast bovenaardse schoonheid is.
Mocht je het niet kennen het staat op hun 2de (volgens mij hun beste) album What's The Story, Morning Glory - dezelfde plaat waar ook Wonderwall en Don't look back in Anger op staan.
Nu mag je de broertjes Gallagher GROTE EIKELS vinden, ik vind dat zelf ook geweldige ettertjes - guys you'd love to hate - maar ze hebben toch in het begin van de nineties redelijk tijdloos werk op de wereld losgelaten.
Champagne Supernova mag voor mij in geen enkele "Tijdloze Top Zoveel" ontbreken !
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 23 mei 2007, 17:13 uur
Schaam me zo ongeveer dood dat ik in mijn ellenlange lijst gewoon the POLICE vergeten ben, onvergeeflijk !
0
geplaatst: 26 mei 2007, 12:14 uur
frankvankesteren schreef:
Jazeker.. heb je die cover van Smells Like Teen Spirit nog niet gehoord?
(quote)
Jazeker.. heb je die cover van Smells Like Teen Spirit nog niet gehoord?

die van patti smith is een hele mooie maar dat heeft weer niets met rock te maken hahahahahahaha, maar eeh coldplay en rock ?nee misschien glamrock who knows......
0
geplaatst: 26 mei 2007, 12:20 uur
oh ja en om antwoord op de vraag: mijn oma met een gitaar maakt de beste rock (t) herrie hahahahahaha.
maar ff serieus; deze vraag wordt heel moeilijk te beanwoorden er vliegen zo een stuk of 10 bands in mijn hoofd voorbij en het ligt een de stemming van de dag welke jij nou juist de beste rockband vind, vandaag is dit bij mij: PORCUPINE TREE....maar dat kan morgen weer anders zijn led zeppelin,the flower kings, dream theater, u2, ac/dc, the ramones, of motorhead (de hardste) zucht ik weet het niet meer.....
maar ff serieus; deze vraag wordt heel moeilijk te beanwoorden er vliegen zo een stuk of 10 bands in mijn hoofd voorbij en het ligt een de stemming van de dag welke jij nou juist de beste rockband vind, vandaag is dit bij mij: PORCUPINE TREE....maar dat kan morgen weer anders zijn led zeppelin,the flower kings, dream theater, u2, ac/dc, the ramones, of motorhead (de hardste) zucht ik weet het niet meer.....
0
geplaatst: 28 mei 2007, 17:30 uur
Iron Maiden
Dream Theater
Guns N Roses
Dire Straits
Queensryche
Scorpions
The Cult
Avenged Sevenfold
en last but not least.... Europe
Jazeker Europe, die gasten hebben een paar waanzinnige goede platen gemaakt en ze rocken nog steeds (zie Secret Society).
Dream Theater
Guns N Roses
Dire Straits
Queensryche
Scorpions
The Cult
Avenged Sevenfold
en last but not least.... Europe
Jazeker Europe, die gasten hebben een paar waanzinnige goede platen gemaakt en ze rocken nog steeds (zie Secret Society).
0
geplaatst: 4 juni 2007, 18:53 uur
- The Beatles/John Lennon
- The Rolling Stones
- The Who
- Red Hot Chilli peppers
- Canned Heat
- Jethro Tull
- The Velvet Underground
- Bubble Puppy
- Dire Straits
- The Rolling Stones
- The Who
- Red Hot Chilli peppers
- Canned Heat
- Jethro Tull
- The Velvet Underground
- Bubble Puppy
- Dire Straits
0
geplaatst: 4 juni 2007, 19:55 uur
Led Zeppelin
Pink Floyd
The Beatles
Red Hot Chili Peppers
Snow Patrol
The White Stripes
Coldplay
Wolfmother
Pink Floyd
The Beatles
Red Hot Chili Peppers
Snow Patrol
The White Stripes
Coldplay
Wolfmother
0
geplaatst: 7 juni 2007, 15:23 uur
Luister weinig echte rock. Alleen R.E.M. komt denk ik in aanmerking.
0
tangmaster
geplaatst: 10 juni 2007, 17:18 uur
Beste rock band?
Led Zeppelin (zal nooit veranderen)
Deep Purple
Ozric Tentacles (Super band)
Led Zeppelin (zal nooit veranderen)
Deep Purple
Ozric Tentacles (Super band)
0
geplaatst: 10 juni 2007, 18:07 uur
THE fuckn' WHO!!!
na hun concert de vrijdag ben ik één en al akkoord met het rolling stone magazine dat ZIJ de liveband zijn! Wat had dat wel niet moeten geven in de seventies met keith er nog bij...
the who ruled! (okay misschien ben ik nog een beetje overweldigd door het supergoed concert...
)
na hun concert de vrijdag ben ik één en al akkoord met het rolling stone magazine dat ZIJ de liveband zijn! Wat had dat wel niet moeten geven in de seventies met keith er nog bij...
the who ruled! (okay misschien ben ik nog een beetje overweldigd door het supergoed concert...
)
0
geplaatst: 10 juni 2007, 20:31 uur
Vast al genoemd maar Tool is toch wel een van de beste bands op dit moment, van Led Zeppelin heb ik een aantal nummers op m'n computer staan die ik graag luister, verder moet ik nog maar eens door m'n vaders platenkast spitten.
0
geplaatst: 10 juni 2007, 21:41 uur
Queen - de enige van mijn favorieten waar deze kwalificatie enigszins van toepassing is.
0
geplaatst: 10 juni 2007, 21:55 uur
van mij is het
muse
metallica
rammstein
manowar
pink floyd
iron maiden
uriah heep
tool
black sabbath
dEUS
ACDC
rem
beatles
rolling stones
muse
metallica
rammstein
manowar
pink floyd
iron maiden
uriah heep
tool
black sabbath
dEUS
ACDC
rem
beatles
rolling stones
0
geplaatst: 10 juni 2007, 21:56 uur
0
geplaatst: 30 juni 2007, 17:55 uur
Verschrikkelijk,Tokio Hotel verdiend het dus echt niet om beste rock band genoemd te worden
* denotes required fields.