Genres / Rock / Beste rockband?
zoeken in:
0
Music_Lovertje_
geplaatst: 30 juni 2007, 19:18 uur
Silver schreef:
Verschrikkelijk,Tokio Hotel verdiend het dus echt niet om beste rock band genoemd te worden
Verschrikkelijk,Tokio Hotel verdiend het dus echt niet om beste rock band genoemd te worden
dat vind jij

0
teutoon
geplaatst: 1 juli 2007, 16:30 uur
martvis schreef:
Vast al genoemd maar Tool is toch wel een van de beste bands op dit moment, van Led Zeppelin heb ik een aantal nummers op m'n computer staan die ik graag luister, verder moet ik nog maar eens door m'n vaders platenkast spitten.
Vast al genoemd maar Tool is toch wel een van de beste bands op dit moment, van Led Zeppelin heb ik een aantal nummers op m'n computer staan die ik graag luister, verder moet ik nog maar eens door m'n vaders platenkast spitten.
Ik hou van Tool want ik zit heel ingewikkeld in elkaar.

0
geplaatst: 2 juli 2007, 11:31 uur
Music_Lovertje_ schreef:
HIHI daar ben ik het helemaal mee eens!!!!
(quote)
HIHI daar ben ik het helemaal mee eens!!!!

Volgens mij was het sarcastisch bedoelt.
0
clutch
geplaatst: 2 juli 2007, 19:55 uur
Silver schreef:
ze verdienen niets eens rock genoemd te worden, ze verdienen niet eens een band genoemd te worden, ze verdienen niet eens muziek genoemd te worden, ze verdienen niet eens te bestaan!

0
geplaatst: 2 juli 2007, 23:08 uur
inderdaad ja! ze zijn slecht!
ik ben net terug van rock werchter (mss een topic hierover voor iedereen die is geweest?) en de beste rockband van nu is voor mij metallica en als metal geen rock is dan is het muse of pearl jam of QOTSA.
ik ben net terug van rock werchter (mss een topic hierover voor iedereen die is geweest?) en de beste rockband van nu is voor mij metallica en als metal geen rock is dan is het muse of pearl jam of QOTSA.
0
Bobiej
geplaatst: 3 juli 2007, 17:49 uur
Music_Lovertje_ schreef:
hoezo is dat nou weer sarcastisch bedoelt
(quote)
hoezo is dat nou weer sarcastisch bedoelt

Omdat Tokio Hotel, algemeen gezien, niet bepaald de beste rockband is.
0
clutch
geplaatst: 3 juli 2007, 19:29 uur
De beste rockbands zijn wat mij betreft Pearl jam en Led Zeppelin
0
geplaatst: 4 juli 2007, 14:14 uur
pearl jam en muse, zoals ik zei, ja. als we kijken naar de beste rockband die er geweest is en nu nog leeft wordt het toch wel pearl jam of zo, maar als je naar de toekomst toe denkt zeg ik jullie wat ik al 4 jaar lang tegen mezelf zeg: muse schrijft geschiedenis!
0
geplaatst: 4 juli 2007, 16:02 uur
Dit is natuurlijk een vrij nutteloze discussie omdat hier mensen het nooit over eens zullen zijn. Maar dat Muse genoemd wordt. 

0
geplaatst: 4 juli 2007, 18:21 uur
clutch schreef:
wat mij betreft Pearl jam en Led Zeppelin
wat mij betreft Pearl jam en Led Zeppelin
What the fuck is Pearl jam en wat doet ie in godsnaam in dezelfde zin als "Led Zeppelin", de grootste rockband allertijden?
0
geplaatst: 4 juli 2007, 18:22 uur
interceptor6 schreef:
heb jij iets tegen muse?
heb jij iets tegen muse?
Ik vind ze niet van de zelfde grote als andere eerdere genoemde bands.
0
geplaatst: 4 juli 2007, 18:31 uur
0
geplaatst: 4 juli 2007, 19:10 uur
Ik ken het wel, was eerder sarcastisch. Want het is niets in vergelijking met andere bands.
0
geplaatst: 5 juli 2007, 19:06 uur
gaan we nog een keer - thin lizzy met phil lynott -
geen pearl jam, muse, tokyo hotel, etc, zijn jullie nou helemaal bezopen !
geen pearl jam, muse, tokyo hotel, etc, zijn jullie nou helemaal bezopen !
0
geplaatst: 5 juli 2007, 19:19 uur
0
clutch
geplaatst: 6 juli 2007, 12:52 uur
AGE-411 schreef:
What the fuck is Pearl jam en wat doet ie in godsnaam in dezelfde zin als "Led Zeppelin", de grootste rockband allertijden?
(quote)
dat noemen ze nou een fucking mening, stoer jongetje
ik vind fucking Pearl Jam en Led zeppelin persoonlijk (zo ongeveer) de 2 beste fucking rockbands
0
geplaatst: 6 juli 2007, 13:01 uur
Als we de democratische aanpak nemen, krijgen we dit.
Led Zeppelin: Er is in totaal 2366 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 4,10
Pearl Jam: 2588 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,90

Led Zeppelin: Er is in totaal 2366 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 4,10
Pearl Jam: 2588 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,90

0
geplaatst: 6 juli 2007, 23:06 uur
Met discussies kom je er toch niet uit wat de beste rockband aller tijden is, vandaar dat ik jullie allen van harte uitnodig om deel te nemen aan de Beste Rockband Knock-Out om een objectieve uitkomst te krijgen!
0
geplaatst: 6 juli 2007, 23:27 uur
Titmeister schreef:
Met discussies kom je er toch niet uit wat de beste rockband aller tijden is, vandaar dat ik jullie allen van harte uitnodig om deel te nemen aan de Beste Rockband Knock-Out om een objectieve uitkomst te krijgen!
De beste rockband (Porcupine Tree) is in de eerste ronde weggestemd. Hoezo objectief?

0
geplaatst: 7 juli 2007, 19:58 uur
tsja objectief is niet helemaal het juiste woord... democratisch is het echter wel, al vind ik het ook jammer dat Porcupine Tree eruit is, het is één van mijn favoriete bands... misschien beter in de ProgRock Bands KO later...
0
teutoon
geplaatst: 7 juli 2007, 22:07 uur
AGE-411 schreef:
(quote)
Bedankt voor de sterke argumentatie, je hebt me overtuigd.

Volgende keer eerst misschien nadenken voordat je iets typt.
0
geplaatst: 8 juli 2007, 20:40 uur
pearl jam is de grote grunge-tegenhanger van nirvana, en wat mij betreft minstens even goed. moest kurt niet zijn doodgegaan was nirvana een groepje in de schaduw van pearl jam, voor zover mijn mening.
en waarom mag muse daar niet tussen dan? omdat ze nog jong zijn? wat een zever. ik zal je eens iets zeggen over muziek die ik persoonlijk goed vind. ik vind muziek goed als ze origineel en vernieuwend zijn.
led zeppelin was uniek en eerste in zijn genre. mozart was dat ook. beatles ook. maar volgens mij muse ook. zoals wij nu over led zeppelin spreken, spreken onze kinderen binnen 30 jaar over muse. ik ken ze al van dat ze nog héél onbekend waren, en ik heb hun groei voorspeld en iedereen lachte me uit.
maar op werchter hadden ze meer succes dan metallica en pearl jam samen hoor, geloof het of niet...
en waarom mag muse daar niet tussen dan? omdat ze nog jong zijn? wat een zever. ik zal je eens iets zeggen over muziek die ik persoonlijk goed vind. ik vind muziek goed als ze origineel en vernieuwend zijn.
led zeppelin was uniek en eerste in zijn genre. mozart was dat ook. beatles ook. maar volgens mij muse ook. zoals wij nu over led zeppelin spreken, spreken onze kinderen binnen 30 jaar over muse. ik ken ze al van dat ze nog héél onbekend waren, en ik heb hun groei voorspeld en iedereen lachte me uit.
maar op werchter hadden ze meer succes dan metallica en pearl jam samen hoor, geloof het of niet...
0
AC/DC
geplaatst: 8 juli 2007, 21:43 uur
interceptor6 schreef:
pearl jam is de grote grunge-tegenhanger van nirvana, en wat mij betreft minstens even goed. moest kurt niet zijn doodgegaan was nirvana een groepje in de schaduw van pearl jam, voor zover mijn mening.
Je mag alice in chains ook zeker niet vergeten bij de grote namen van grunge. ik vind ze persoonlijk zelfs beter dan pearl jam.
0
geplaatst: 9 juli 2007, 00:09 uur
AC/DC schreef:
Je mag alice in chains ook zeker niet vergeten bij de grote namen van grunge. ik vind ze persoonlijk zelfs beter dan pearl jam.
(quote)
Ik vind de Screaming Trees de beste grunge band, deze hele discussie is vrij nutteloos in mijn ogen als of er ooit een unanieme beslissing uitkomt wie de beste is. Als ze een kleine specifieke genre zouden nemen zullen mensen elkaar nog in de haren vliegen over wie de beste is. Laat staan een genre zo ongelovelijk breed en groot als "rock".
Ik snap ook niet dat dit soort nutteloze threads open gehouden worden. Volkomen nutteloos.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 11:37 uur
iggy and the stooges,
die hebben zowat de meeste invloed gehad op de punkscène zonder dan ook echt heel commercieel te worden.
(met uitzonderingen de meeste producties waar Bowie aan meewerkte)
die hebben zowat de meeste invloed gehad op de punkscène zonder dan ook echt heel commercieel te worden.
(met uitzonderingen de meeste producties waar Bowie aan meewerkte)
* denotes required fields.