Genres / Rock / Nieuwe Metal releases
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2009, 00:03 uur
Heb er 1 nummertje van gehoord en die was zeker niet mals.
Voor de metalcore liefhebbers is er de nieuwe August Burns Red die gelekt is en voor hardcore liefhebbers is er de nieuwe Death Before Dishonor gelekt.
0
geplaatst: 9 juli 2009, 11:35 uur
De nieuwe Arsonists Get All The Girls, genaamd Portals, is gelekt.
0
geplaatst: 9 juli 2009, 12:00 uur
Er komt een nieuwe Winds of Plague! En een nieuwe van 3 Inches of Blood. Ik ben zeer benieuwd.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:00 uur
Sonata Arctica's nieuwe album heet 'The Days of Grays' en zal uitkomen op 18 September, 2009 (16 September in Finland, 22 September in Amerika).

Tracklist:
01. Everything Fades To Gray (Instrumental)
02. Deathaura
03. The Last Amazing Grays
04. Flag In The Ground
05. Breathing
06. Zeroes
07. The Dead Skin
08. Juliet
09. No Dream Can Heal A Broken Heart
10. As If The World Wasn't Ending
11. The Truth Is Out There
12. Everything Fades To Gray (full version)
Ziet er goed uit. Kan niet wachten! Unia vond ik al geweldig en dit wordt weer iets nieuws, minder complex en donkerder maar toch met 'n Silence-sausje.

Tracklist:
01. Everything Fades To Gray (Instrumental)
02. Deathaura
03. The Last Amazing Grays
04. Flag In The Ground
05. Breathing
06. Zeroes
07. The Dead Skin
08. Juliet
09. No Dream Can Heal A Broken Heart
10. As If The World Wasn't Ending
11. The Truth Is Out There
12. Everything Fades To Gray (full version)
Ziet er goed uit. Kan niet wachten! Unia vond ik al geweldig en dit wordt weer iets nieuws, minder complex en donkerder maar toch met 'n Silence-sausje.
0
geplaatst: 12 juli 2009, 17:39 uur
Wauw, hevig, de nieuwe Divine Heresy is gelekt. Is het niet met een nieuwe zanger?
0
geplaatst: 12 juli 2009, 17:56 uur
Ik wel, aangezien ik de vorige plaat helemaal niet slecht vond. Ok, in principe een slap aftreksel van Fear Factory, maar toch niet te slecht.
0
geplaatst: 12 juli 2009, 19:57 uur
Nieuwe Porcupine Tree kan leuk worden
Nieuwe Baroness kan erg leuk worden
Nieuwe Between the Buried and Me ook
Nieuwe Alice in Chains kán leuk worden, al verwacht ik dat niet
Nieuwe Winds of Plague kán leuk worden
Nieuwe Arch Enemy zal wel weer goed ontvangen worden, maar verder niets voor mij zijn
Nieuwe Illdisposed zal wel weer veel van hetzelfde worden
Nieuwe A Storm of Light kan erg donker worden
Nieuwe The Vision Bleak ook
Nieuwe Behemoth ga ik morgen/overmorgen nog luisteren. Verwacht ik véél van, op de Devin Townsend Project-serie na de enige plaat die nog moet uitkomen dit jaar waar ik dat mee heb.
Nieuwe Slayer zal wel weer leuk rammen worden, maar zal ook wel weer geen klassieker worden
Nieuwe Crowbar? Nog weinig over bekend
tadaa, mijn verwachtingen van overig 2009
Nieuwe Alice in Chains kán leuk worden, al verwacht ik dat niet
Nieuwe Winds of Plague kán leuk worden
Nieuwe Arch Enemy zal wel weer goed ontvangen worden, maar verder niets voor mij zijn
Nieuwe Illdisposed zal wel weer veel van hetzelfde worden
Nieuwe A Storm of Light kan erg donker worden
Nieuwe The Vision Bleak ook
Nieuwe Behemoth ga ik morgen/overmorgen nog luisteren. Verwacht ik véél van, op de Devin Townsend Project-serie na de enige plaat die nog moet uitkomen dit jaar waar ik dat mee heb.
Nieuwe Slayer zal wel weer leuk rammen worden, maar zal ook wel weer geen klassieker worden
Nieuwe Crowbar? Nog weinig over bekend
tadaa, mijn verwachtingen van overig 2009
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juli 2009, 14:59 uur
Ik niet eigenlijk. Ik vind Megadeth's platen de laatste jaren de moeite niet meer waard.
0
geplaatst: 13 juli 2009, 16:02 uur
Luister dat nieuwe nummer even
Headcrusher klinkt toch wel een stuk beter dan de laatste plaat!
Megadeth op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips
Headcrusher klinkt toch wel een stuk beter dan de laatste plaat!Megadeth op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juli 2009, 17:41 uur
Mwah, vind 'm niet zo bijzonder. Ik vind Dave's zang matig.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 11:11 uur
Trouwens Tenet heeft zijn debuut plaat uitgebracht.
Tenet bestaat uit Strapping Young Lad leden met Souza (ex Exodus). Als je Tempo of the Damned trok dan zou je dit ook even uit moeten checken!
Tenet bestaat uit Strapping Young Lad leden met Souza (ex Exodus). Als je Tempo of the Damned trok dan zou je dit ook even uit moeten checken!
0
geplaatst: 14 juli 2009, 11:44 uur
Lau1986 schreef:
Dat is een leuke verrassing! Strapping Young Lad vond ik super en Souza met afstand de beste zanger van Exodus. Meteen checken die handel dus. Bedankt voor de info.
0
geplaatst: 22 juli 2009, 19:40 uur
Er is een nieuw Emmure nummer gelekt, genaamd Bars In Astoria. En eindelijk is het weer een beter nummer, beter dan alles wat The Respect Issue te bieden had. Laat maar komen die handel.
De nieuwe plaat, 'Felony', wordt 18 augustus gereleased.
De nieuwe plaat, 'Felony', wordt 18 augustus gereleased.
0
geplaatst: 22 juli 2009, 23:58 uur
De nieuwe Insomnium en Warmen is geleaked, waarvan Insomnium te gek is en Warmen nogal meh...
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 23:36 uur
Lau1986 schreef:
Ik had 'm al toegevoegd hier. Aan luisteren nog niet helemaal toegekomen, op twee nummers na. Ik ga er nog even goed voor zitten
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 20:52 uur
andnino schreef:
Dat zijn precies de platen waar ik dit jaar naar uit kijk. plus de nieuwe ghostbrigade, waar ik zo aan ga beginnen, ben benieuwd, vond gbf een erg sterk debuutalbum
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 augustus 2009, 14:08 uur
Het aankomende Slayer album is te pre-orderen bij cdwow. Psychopathy Red vind ik in ieder geval een mega nummer. Hate Worldwide gaat wel, maar Araya zingt vrij zwak.
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 21:41 uur
ik vond de vorige slayer plaat behoorlijk sterk en energiek. echt schokkend vernieuwend zal ook de aankomende plaat ook wel niet zijn maar bij slayer vind ik dat om een of andere reden totaal niet storend. SLAYER!!!
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 21:46 uur
Een Slayeralbum is altijd welkom. Maar ik verwacht niets schokkends.
Megadeth ben ik wel heel benieuwd naar. Mustaine heeft sinds de laatste twee albums zeker wel wat van het oude heilige vuur terug.
De nummers op Myspace van de nieuwe Paradise Lost smaken ook weer naar meer. Ook een band die sinds het laatste album weer helemaal terug is.
Een nieuwe Behemoth is hier ook welkom. Ik heb er nog niets van gehoord. Maar die band stelt eigenlijk nooit teleur.
Megadeth ben ik wel heel benieuwd naar. Mustaine heeft sinds de laatste twee albums zeker wel wat van het oude heilige vuur terug.
De nummers op Myspace van de nieuwe Paradise Lost smaken ook weer naar meer. Ook een band die sinds het laatste album weer helemaal terug is.
Een nieuwe Behemoth is hier ook welkom. Ik heb er nog niets van gehoord. Maar die band stelt eigenlijk nooit teleur.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 augustus 2009, 21:48 uur
Behemoth stelt ook deze keer niet teleur. Al vind ik deze niet in de buurt komen van Satanica.
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 22:03 uur
Persoonlijk kijk ik erg uit naar de nieuwe van Paradise Lost. Heb twee nummers gehoord en dat klinkt al veel belovend.
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 00:48 uur
Liefhebbers van grindy crust (of crusty grind, u zegt het maar) moeten even de nieuwe kleine van Infest, genaamd 'Moshroom', gaan checken.
Het schijnt dat de nieuwste Afgrund ook wel een aanrader is.
Het schijnt dat de nieuwste Afgrund ook wel een aanrader is.
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 02:59 uur
Ik zag alweer op lastfm dat dat dus niet over de powerviolence band ging, jammer! Er wordt veels te weinig powerviolence op niveau gemaakt nog.
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 04:15 uur
eind augustus verschijnt de nieuwe fall of efrafa, inle genaamd... dit album is het derde en laatste deel in hun "warren of snares"-triologie... owsla, elil en inle zijn gratis en voor niks te downloaden op hun website... www.fallofefrafa.com
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 09:56 uur
Er komt eind deze maand een nieuw album uit van 3 Inches of Blood en ik kan alvast vertellen dat die best wel aardig klink.t
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 14:28 uur
Norbert schreef:
Ik zag alweer op lastfm dat dat dus niet over de powerviolence band ging, jammer! Er wordt veels te weinig powerviolence op niveau gemaakt nog.
Ja, ik dacht het eerst ook, bleek het om de deathgrind-band te gaan... Maar goed, ik ken weinig powerviolence, enkel Dropdead, best wel lekker.
* denotes required fields.