Genres / Rock / Nieuwe Metal releases
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2009, 12:50 uur
Hij staat op het lijstje, ik verwacht dat het weer een knalharde grindplaat gaat worden. Brutal Truth is best wel een klassiekers in het genre.
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Mumakil.
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Mumakil.
0
Gallow
geplaatst: 12 april 2009, 16:52 uur
Ulverate - Everything is Fire
(Brutal/Technical death)
goed album!
Ulcerate - Everything Is Fire (2009)
Ulcerate - Everything is Fire out now! op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips
(Brutal/Technical death)
goed album!
Ulcerate - Everything Is Fire (2009)
Ulcerate - Everything is Fire out now! op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips
0
geplaatst: 12 april 2009, 16:56 uur
Nog wat goeie sludge of progressieve metal waar ik dit jaar naar kan uitkijken ?
0
Gallow
geplaatst: 12 april 2009, 17:56 uur
Tha)Sven schreef:
Nog wat goeie sludge of progressieve metal waar ik dit jaar naar kan uitkijken ?
Sludge! Kylesa - Static Tensions (2009)
Ook heb ik vernomen dat Bongripper aan een nieuw album werkt

(van hun myspace blog)
"we are eliminating most of the straight noise and drone elements and keeping the riffs. we're taking our time with this one so it won't be out until sometime mid 2009. "
0
geplaatst: 12 april 2009, 21:00 uur
Tha)Sven schreef:
Al geweest maar toch: Buried Inside, en dan komen er een nieuwe Callisto, Minsk, en Dream Theater. Verder kan ik in die genres niet zoveel benoemen nog.
0
lambf
geplaatst: 12 april 2009, 22:54 uur
Tha)Sven schreef:
B.Son gaat deze zomer een split delen met Kodiak, maar ik weet niet zeker of het sludge gaat worden aangezien ze ook drone dingen doen,
0
geplaatst: 12 april 2009, 23:00 uur
Ahja, en er komt ook een split tussen Nadja en A Storm of Light
word waarschijnlijk ook meer drone, maar toch
en een nieuwe Sun O)))
word waarschijnlijk ook meer drone, maar tochen een nieuwe Sun O)))
0
lambf
geplaatst: 12 april 2009, 23:23 uur
Ook Celeste is een aanrader, het is dan wel geen Sludge maar wel heel erg lekker 

0
geplaatst: 13 april 2009, 19:34 uur
Fairyland - Score to a New Beginning
Zoek je naar lekkere snelle Symphonische Power metal waar lekker veel keyboard in zit? DIT wordt jou album van het jaar.
Komt op 30 April uit.
Zoek je naar lekkere snelle Symphonische Power metal waar lekker veel keyboard in zit? DIT wordt jou album van het jaar.
Komt op 30 April uit.
0
geplaatst: 13 april 2009, 23:31 uur
Scython schreef:
Komt op 30 April uit.
Komt op 30 April uit.
Misschien word devoo daar blij van
ikke niet eigenlijk
0
geplaatst: 14 april 2009, 18:45 uur
Concrete Block - Life is Brutal (Italiaanse hardcore) wil ik al heel lang beluisteren maar ik kan hem nergens vinden. 
Nieuwe plaat van Kong lijkt me interresant.

Nieuwe plaat van Kong lijkt me interresant.
0
geplaatst: 14 april 2009, 21:07 uur
Inderdaad, heb al enkele nummertjes gecheckt op Youtube en Myspace en het klinkt zeker niet verkeerd. Binnenkort eens het volledige album binnenhalen.
0
Gallow
geplaatst: 15 april 2009, 22:47 uur
Divine Sins - And the Rest is Silence
deathcore van eigen bodem
deathcore van eigen bodem
0
geplaatst: 15 april 2009, 23:23 uur
Earth From Above - Numbered with the Transgressors
Deathcore met zeven bandleden, waarvan twee zangers en drie gitaristen.
Deathcore met zeven bandleden, waarvan twee zangers en drie gitaristen.
0
geplaatst: 21 april 2009, 16:22 uur
Nieuwe Maiden? Die is nog lang niet uit volgens mij. Kiss is ook weer de studio's ingedoken trouwens, dus bereid je voor... Mijn beste inkomers in dit jaar waren trouwens Kreator - Hordes Of Chaos en Saxon - Into The Labyrinth.
0
geplaatst: 21 april 2009, 16:23 uur
Wolves In The Throne Room zaten ook goed met hun nieuwe album.
0
geplaatst: 21 april 2009, 16:25 uur
Afknappers tot nu toe: Sirenia - The 13th Floor en Deathstars - Night Electric Night.
0
geplaatst: 21 april 2009, 16:39 uur
Nieuwe Daath klinkt goed, maar mijn favoriete uitgaven van dit jaar zijn
Köld van Sólstafir en de self-titled van Amesoeurs (met dank aan...).
En zit pvd nog steeds te wachten op de nieuwe Hacride.
Köld van Sólstafir en de self-titled van Amesoeurs (met dank aan...).
En zit pvd nog steeds te wachten op de nieuwe Hacride.
0
geplaatst: 21 april 2009, 18:25 uur
Als ik Hacride - Lazarus intyp bij google, vind ik al een download op de eerste pagina

0
geplaatst: 22 april 2009, 16:17 uur
The Oath schreef:
Hoe zit het met de nieuwe Maiden?
Hoe zit het met de nieuwe Maiden?
Iron Maiden nieuws
BLABBERMOUTH.NET - IRON MAIDEN Planning New Studio Album - roadrunnerrecords.com
0
leander?
geplaatst: 22 april 2009, 19:41 uur
Ik kan nog maar nauwelijks wachten op Time van Wintersun. Die zou deze zomer toch ein-de-lijk uitkomen?
0
geplaatst: 22 april 2009, 19:47 uur
Metalhead99 schreef:
Afknappers tot nu toe: Sirenia - The 13th Floor en Deathstars - Night Electric Night.
De grootste afknapper vind ik toch Funeral Mist - Maranatha. Ze zijn enorm de Watain-toer opgegaan, wat een groot contrast levert met het ongenadig hatende Salvation.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 april 2009, 21:21 uur
Ik vind toch ook Pestilence's Resurrection Macabre een kleine teleurstelling. Niet slecht, maar absoluut niet van het niveau Consuming Impulse.
0
geplaatst: 22 april 2009, 23:00 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik vind toch ook Pestilence's Resurrection Macabre een kleine teleurstelling. Niet slecht, maar absoluut niet van het niveau Consuming Impulse.
+1
Lekkere plaat maar ik had ook stiekem nog iets beters verwacht.
0
geplaatst: 23 april 2009, 19:01 uur
Ik vind de nieuwe Serenia niet meteen een afknapper eigelijk, best toffe plaat. Simpele, maar zeer doeltreffende liedjes.
0
geplaatst: 23 april 2009, 20:00 uur
Die heb ik nog gereviewed voor ZM. Was er niet écht over te spreken
* denotes required fields.