MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Het Rock Album van de Week

zoeken in:
Lampshade vond ik niet zo bijster boeiend. vooral de zang. Vind ik Bjork toch stukken beter. deze zangeres zingt soms een beetje vals. tenmiste wat ik er van op youtube heb kunnen vinden.
Nu eens kijken of ik wat vind van het volgende album.

De eerste twee platen waren geenzins mijn ding.

Die van jouw, Suimasen - Flow, heb ik nog niet kunnen vinden. ´k Ga nu eens op Spotify en Grooveshark kijken..

edit: Alleen 1 song, Something's Wrong with My Ego uit het album Stay, op Grooveshark...

Klinkt anders wel leuk. Lichter dan verwacht, maar zeker niet slecht! Integendeel. Representatief nummer?

Ik heb hem ook nog niet kunnen vinden.

Ik ook al niet.

Ook niet op Grooveshark en Spotify.

iemand een link?

Oh... Dat weet ik helaas ook niet. Ik heb 'm gewoon op cd, maar ik dacht dat ie wel op Spotify zou staan...

shadowboxer
Niet te vinden. Ik ken niemand met het album, niet op spotify, niet op grooveshart, geen torrent, filestube kent 't niet en flink googlen werpt z'n vruchten ook nog niet af. *sippe emoticon*

Dan gaat het helaas niet werken... Zal ik een ander album voordragen?

Ik ben ook flink op zoektocht gegaan en ik kan hem jammer genoeg niet vinden. Ik was er enorm benieuwd naar, 7Zuma7 is namelijk een geweldige band.

shadowboxer
Als 't goed is ligt -ie in de 2voor10 bak bij de Plato. Youtube klonk prima, dus ik laat 'm niet liggen :]]]

ik kan hem ook nergens vinden. Zelfs niet op Piratebay

Een ander album dan maar lijkt me.

Nou ja, ik weet niet of iedereen het er mee eens is, maar ik zal nog wel een plaatje posten. Mocht het niet volgens de regels zijn, dan doe er mee wat je wilt. Vandaag volgt ook de bijdrage van Cabeza Borradora. Jammer dat Suimasen zo moeilijk te vinden was, maar vergeet 'm niet! Deze cd is beter vindbaar en waarschijnlijk ook bekender: Karma to Burn - Karma to Burn

Donkere, groovende stonerrock met een ietwat vreemde, maar lekkere donkere stem. Deze eerste is nog met zanger. Daarna gingen deze meesters van de groove verder zonder zanger om zich volledig te richten op het riff... Ik vind dit debuut met zanger echter hun beste!

Dat ziet er interessant uit. En deze heb ik snel gevonden.

shadowboxer
Deze hoef ik niet op te zoeken. Ik ben groot fan van deze heren. Persoonlijke voorkeur gaat naar Almost Heathen, maar de selftitled - inderdaad het album met de meest zang - is zeker niet mis. Ze staan over twee weken in de Vera te Groningen (en vast nog wel ergens anders in 't land) en daar ben ik bij! 10/10 toevoeging dus!

En wat Suimasen betreft. Die is geheel niet meer leverbaar. Uitverkocht bij de Plato en in Groningen heeft geen enkele platenzaak het album nog. Wil je er eentje, moet je mazzel hebben en/of flink zoeken op ebay en marktplaats.

Ik ben nu op de nostaligische toer. Ben wat van mijn vinyl aan het draaien.
Helstar, H bomb, Helloize Jummie. Ja van Karma to Burn heb ik wel eens goede dingen gelezen maar nog nooit beluisterd.
Nieuwste Luotellica heb ik ook al beluisterd. OP DIT MOMENT IS MIJN MENING GRUWELIJK.

Formed in Hicksville, WV, by guitarist William, bassist Dickie, and drummer Nicholas, Karma to Burn is a highly original heavy rock band, who has insisted on remaining an instrumental combo. The band doesn't even name their songs, simply assigning them numbers as they are written. This unconventional stance made it hard for the band to find a record deal, and when they finally signed with Roadrunner Records in late 1996, it was under the condition that they find a singer. After drafting J. Jarosz for vocal duties, the band released their self-titled debut in early 1997, earning widespread critical accolades for their dark, trance-like metal riffs. The album sold poorly, however, and they soon fired Jarosz and returned to their instrumental format, prompting Roadrunner to drop the band. After replacing Nicholas with new drummer Rob, the band recorded their second album, Wild Wonderful Purgatory, for independent MIA Records in 1999.

Zo nu hebben jullie ook een stukje info.

Vandaag moet Bardt1980 zijn rock album plaatsen.

12-10: Guinness1980
19-10: Kronos
26-10: cornucopia
02-11: Cabeza Borradora
09-11 :Bardt1980
16-11: Papartis
23-11: Don Cappuccino
30-11: shadowboxer
? : Quadraphonic
? : Paulus_2

Volgens mij is Cabeza nog niet aan de beurt geweest en is het dus aan hem vandaag.

Ok hier dan mijn post. Hij is qua aantal stemmen op het randje, maar ik vind dat ie veel meer stemmen verdient dan hij nu heeft:

Hermano - Into the Exam Room
Een project van Kyuss zanger John Garcia.

Ik zou graag nog uitgebreidere informatie verschaffen, maar ben nu even niet in de gelegenheid. Wellicht morgen

Hermano - ...Into the Exam Room (2007)

(afbeelding)

Dan zal ik maar onderaan de lijst aanpikken zekers?

16-11: Papartis
23-11: Don Cappuccino
30-11: shadowboxer
07-12: Cabeza Borradora

Ik vind dat jij dan volgende week aan de beurt bent. Je was niet te laat want het is immers nog steeds woensdag.

Ik was zo druk zoekende naar Flow van Suimasen dat ik niet eens gemerkt had dat het mijn beurt reeds was
Ik heb wel een album, maar ook nog geen stukje geschreven. Mij is het dus gelijk. Ik lees het wel

shadowboxer
Al gevonden, CB? Ik heb de hoop nl opgegeven:[

Nope, buiten die ene track op Grooveshark niks. Spijtig, want dat klinkt wel erg goed.
Hermano ook, maar toch iets minder dan verwacht vanwege de link Kyuss - John Garcia. Toch nog maar eerst eens enkele keren beluisteren voor een definitief oordeel.

Cabeza Borradora schreef:
Ik heb wel een album, maar ook nog geen stukje geschreven. Mij is het dus gelijk. Ik lees het wel

Begin wat mij betreft al maar te schrijven dan.

16-11: Cabeza Borradora
23-11: Papartis
30-11: Don Cappuccino
07-12: shadowboxer

Hermano makkelijk te vinden. Van het weekend luisteren.

Ik heb mijn album van de week al. Maar een weekje wachten is ok.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:05 uur

geplaatst: vandaag om 06:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.