menu

Genres / Overigen / The Blues

zoeken in:
avatar van Mssr Renard
Michiel Cohen schreef:
(quote)

Is aangepast. Bedankt. Had het geplaatst ivm extra info.


Ik weet dat je het goed bedoelde.

avatar van Michiel Cohen
Is blues/bluesrock icm big band invloeden of andersom. Liep er gisteren tegen aan en ken de artiest niet. Heel het album is wel de moeite waard denk ik.


avatar van Michiel Cohen
Tip: Blues zonder geram op een drumstel. De rest van dit nieuwe album is ook ok.


avatar van Mssr Renard
Dit is een heel interessante mix van r&b, soul, synthpop en bluesrock.
Moderne bluesrock dus, en ontzettend catchy. Daarbij is Jackie een ontzettend goede zangeres en gitariste.

Uit Texas, dus invloeden ook van Stevie Ray Vaughan, maar ook Prince, kan ik me voorstellen:



avatar van MarkS73
Mssr Renard schreef:
Dit is een heel interessante mix van r&b, soul, synthpop en bluesrock.
Moderne bluesrock dus, en ontzettend catchy. Daarbij is Jackie een ontzettend goede zangeres en gitariste.

Uit Texas, dus invloeden ook van Stevie Ray Vaughan, maar ook Prince, kan ik me voorstellen:

(embed)


Dat was leuk, bedankt voor de link:)

avatar van Mssr Renard
MarkS73 schreef:
(quote)


Dat was leuk, bedankt voor de link:)


Haar laatste plaat draai ik bijna nonstop: Jackie Venson - Love Transcends (2021) - MusicMeter.nl

avatar van Michiel Cohen
Ik loop tegen dit album aan. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken. Misschien moet iemand anders er maar eens naar luisteren.


avatar van Michiel Cohen
tip:Leuk album van deze band uit Kroatie. Volgens mij wel meer bluesrock.


avatar van Michiel Cohen
Tip: Nieuw album waar ik tegen aan liep. Leuk om naar te luisteren.


avatar van MarkS73
Vandaag deze man ontdekt, wat is dit mooi zeg...



avatar van Michiel Cohen
Tip : Mooi album.


avatar van Michiel Cohen
Tip. Duitse blues artiest uit Bayern. heeft een paar leuke albums gemaakt.


avatar van Michiel Cohen
Tip. Blues uit Marseille.








Gast
geplaatst: vandaag om 01:05 uur

geplaatst: vandaag om 01:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.