Genres / Overigen / Maak kennis met folk, americana, roots en beoordeel
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 23 januari 2014, 11:04 uur
Uncle Lucius: Ja ook van mij een 7,5. Erg mooi dit.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 13:21 uur
Whip
erg goed. Ik kan me de belletjes en zulks wel voorstellen - moet tof zijn geweest, ja. Mooie stem.
Uncle Lucius is me dan iets te poppy - zeg, L_T_B, probeer 'ns vrouwen met baarden?
erg goed. Ik kan me de belletjes en zulks wel voorstellen - moet tof zijn geweest, ja. Mooie stem.Uncle Lucius is me dan iets te poppy - zeg, L_T_B, probeer 'ns vrouwen met baarden?
0
geplaatst: 23 januari 2014, 19:58 uur
Uncle Lucius, mooi hoor, Een 7,5 van mij.
Misschien meer voor LTB? Hij kent t vast wel
Misschien meer voor LTB? Hij kent t vast wel
0
geplaatst: 23 januari 2014, 20:52 uur
Tom Flannery: 6
Lydia Loveless: 6
Whip: 6,5
Ome Lucius: 7,3, goede stem en prima baard.
Emma Tricca: 6,8
Lydia Loveless: 6
Whip: 6,5
Ome Lucius: 7,3, goede stem en prima baard.
Emma Tricca: 6,8
0
geplaatst: 23 januari 2014, 21:59 uur
Een verzamelaar Bearded Ladies zonder Meg Beard?
vreemd.
Emma Tricca: 6.7
vreemd. Emma Tricca: 6.7
0
geplaatst: 23 januari 2014, 22:51 uur
Die heet dan ook Baird:P
Maar dat is een leuk verzamelaartje hoor, samen gesteld door Greg Weeks(misschien daarom geen Meg Baird?).
Hij licht daar vergeten folk dames uit, van de '60s tot de jaren '00. Zweeds, Turks, Amerikaans.. uit verschillende landen. Aanradertje hoor
Maar dat is een leuk verzamelaartje hoor, samen gesteld door Greg Weeks(misschien daarom geen Meg Baird?).
Hij licht daar vergeten folk dames uit, van de '60s tot de jaren '00. Zweeds, Turks, Amerikaans.. uit verschillende landen. Aanradertje hoor

0
geplaatst: 24 januari 2014, 16:36 uur
Misschien is dit iets voor de heren hier?!
YouTube - Andrew Duhon SXSW 2012 :: 'The Moorings' via Liveset
YouTube - Andrew Duhon SXSW 2012 :: 'The Moorings' via Liveset
0
geplaatst: 24 januari 2014, 18:41 uur
Cijfers geven doe ik niet, alleen maar of ik iets mooi vind of niet. Uncle Lucius vind ik mooi.
0
geplaatst: 24 januari 2014, 19:14 uur
Lura schreef:
Cijfers geven doe ik niet, alleen maar of ik iets mooi vind of niet. Uncle Lucius vind ik mooi.
Emma Tricca dus niet?
0
geplaatst: 24 januari 2014, 20:17 uur
0
geplaatst: 24 januari 2014, 20:18 uur
Ik heb Oh Vanille toevallig in bestelling staan
Mooie muziek 
Mooie muziek 
0
geplaatst: 24 januari 2014, 20:24 uur
Door dat album werd ik compleet van mijn sokken geblazen. In jouw top tien zag Mariee Sioux staan. Vandaag had Erwin Zijleman een recensie van haar album Faces in the rocks. Had het album nog nooit gehoord, geweldig!!!
0
geplaatst: 25 januari 2014, 08:03 uur
Zegt me niets, Ducoz. De hoes is in ieder geval intrigerend!
0
Hendrik68
geplaatst: 25 januari 2014, 11:02 uur
Emma Tricca: Erg leuk, hoewel ik niet van teveel orkestratie ben lijkt dat hier juist goed uit te pakken. Ik vraag me wel af of het een heel album blijft boeien. Voor dit filmpje een 7,2.
0
geplaatst: 25 januari 2014, 15:11 uur
Emma Tricca: klinkt best ok, vooralsnog een 7.
Uncle Lucius vond ik iets leuker, 7,5.
Ik gooi er alvast een nieuw filmpje in ter beoordeling, heb de rest van de dag geen tijd.
Ontdekking van de week is toch wel Jamestown Revival. Hun debuut Utah komt over 3 weken officieel uit en ik vind het een erg lekkere plaat.
Uncle Lucius vond ik iets leuker, 7,5.
Ik gooi er alvast een nieuw filmpje in ter beoordeling, heb de rest van de dag geen tijd.
Ontdekking van de week is toch wel Jamestown Revival. Hun debuut Utah komt over 3 weken officieel uit en ik vind het een erg lekkere plaat.
0
geplaatst: 25 januari 2014, 19:32 uur
De titel van de plaat lokt me wel
ik ga dalijk je inzending beluisteren!
ik ga dalijk je inzending beluisteren!
0
Hendrik68
geplaatst: 25 januari 2014, 20:02 uur
Jamestown Revival: Buitengewoon lekker nummer zeg. Heb direct de hele EP even op Spotify beluisterd en daar staan nog eens 3 nummers op, die op Fur Coat Blues na bijna net zo lekker klinken. Dat EP'tje krijgt wel 4 sterren. Dit nummer een 7,8.
0
geplaatst: 26 januari 2014, 18:40 uur
Jamestown Revival: 6,5
Emma Tricca vind ik niet veel aan.
Nieuwe: Roo Panes - Silver Moon.
Emma Tricca vind ik niet veel aan.
Nieuwe: Roo Panes - Silver Moon.
0
Hendrik68
geplaatst: 27 januari 2014, 10:09 uur
Roo Panes: Speelt prima gitaar, daar kan je niks van zeggen. Stem is eigenlijk ook wel prima, maar het liedje zelf vind ik niet veel aan. 6.
0
geplaatst: 27 januari 2014, 19:32 uur
Roo Panes: klinkt best wel aardig, ik vind alleen de ooohoooh's richting het einde wat misplaatst. 6,8.
0
Hendrik68
geplaatst: 27 januari 2014, 23:06 uur
Een gouwe ouwe deze keer. Een nummer van wat mij betreft zijn beste album Short Man's Room uit 1992 die hij opnam m.m.v. de Jayhawks. Hier is Joe Henry.
0
geplaatst: 28 januari 2014, 00:34 uur
Jamestown Revival, 1 woord: lekker! Dit zou een nummer van Houndmouth kunnen zijn.
Roo Panes, ik hoor veel potentie, maar het komt er nog niet helemaal uit. Doet me denken aan John Butler.
Joe Henry, doet mij weinig tot niets. Wel lekkere barmuziek... (of trap ik nu op tenen?)
Roo Panes, ik hoor veel potentie, maar het komt er nog niet helemaal uit. Doet me denken aan John Butler.
Joe Henry, doet mij weinig tot niets. Wel lekkere barmuziek... (of trap ik nu op tenen?)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.