Genres / Overigen / Maak kennis met folk, americana, roots en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:44 uur
Sterk, ja. Fijne stem, prima voor 't vertellen van 'n verhaal, indeed. Enige stotende was het 'oeh-ah' stukje van achtergrondmannen wat 'n beetje frappant overkwam.. 
Verder, prima.

Verder, prima.

0
geplaatst: 16 juni 2012, 01:45 uur
Dan maar eens een nieuwe bijdrage van mijn kant die ik volgens mij nog niet gezien heb hier, een van mijn favoriete songwriters:
0
geplaatst: 16 juni 2012, 09:48 uur
Ik ken Ron Sexsmith eigenlijk alleen maar van zijn duet met Ane Brun (Song No. 6). Dit klinkt zeker niet verkeerd!
0
geplaatst: 16 juni 2012, 20:31 uur
Dat plaatje van Ron Sexsmith spreekt me niet erg aan. Ik kende hem toevallig van naam, omdat hij ook een liedje doet op het tributealbum voor Guy C...
Hopelijk MORGEN weer een video!
0
geplaatst: 16 juni 2012, 23:19 uur
Aantal berichten verwijderd (en enigszins aangepast) en de gebruiker aangesproken.
0
geplaatst: 17 juni 2012, 13:09 uur
spoelie90 schreef:

Eén van mijn favoriete singer- songwriters: M. Ward. Ik kan uren luisteren naar zijn warme stem

Ik vind Transistor Radio en Transfiguration of Vincent de beste platen.
0
geplaatst: 18 juni 2012, 08:40 uur
Aah, dit is wel een erg fijn nummer van M. Ward. Ik heb het al eerder eens een kans gegeven, maar werd er toen nog niet echt door gepakt. Misschien toch maar weer eens doen!
0
geplaatst: 18 juni 2012, 10:32 uur
Ik ken hem ook niet, maar heb er wel eens wat over gelezen. Dit is wel een aardig nummer, dus ga het vandaag maar eens opzoeken op Spotify. 

0
geplaatst: 18 juni 2012, 22:42 uur
Wel fijn inderdaad. Ook maar eens wat meer van opzoeken
Ideaal om mee te leren of te lezen o.i.d.
Ideaal om mee te leren of te lezen o.i.d.
0
geplaatst: 18 juni 2012, 23:11 uur
Prachtig album inderdaad. Een weekje geleden ontdekt en direct besteld!
0
geplaatst: 18 juni 2012, 23:58 uur
Wel allemaal wat dromerig (zowel M. Ward als SKM) maar beide toch zeker de moeite waard.
0
geplaatst: 19 juni 2012, 00:56 uur
Mooi nummer, dat van Sun Kil Moon. Ik moet die nieuwe plaat maar eens gaan uitchecken.
0
geplaatst: 19 juni 2012, 11:46 uur
Dat klinkt best fijn, ik zal het album eens opzoeken in Spotify 

0
geplaatst: 19 juni 2012, 12:33 uur
Grappig. Dat album heb ik vorige week gekocht via Amazon.
Leuk bandje dus.
Leuk bandje dus.

0
geplaatst: 19 juni 2012, 17:47 uur
Leuke kennismaking.
ik zal het album eens opzoeken in Spotify
Leuk bandje dus.
0
geplaatst: 20 juni 2012, 20:52 uur
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros hebben op 29 mei hun tweede album uitgebracht.
Voorlopig hoogtepuntje:
Voorlopig hoogtepuntje:
0
geplaatst: 20 juni 2012, 22:04 uur
Het klinkt bij vlagen best lekker, maar toch niet helemaal mijn ding.
Als je dat ligt, spoelie, moet je Father John Misty eens proberen.
Ik stuur deze video even mee voor jou, scheelt weer zoeken.(is dus geen officiële invoer en iemand mag morgen gewoon een nieuwe video plaatsen).
Als je dat ligt, spoelie, moet je Father John Misty eens proberen.
Ik stuur deze video even mee voor jou, scheelt weer zoeken.(is dus geen officiële invoer en iemand mag morgen gewoon een nieuwe video plaatsen).
0
geplaatst: 21 juni 2012, 15:45 uur
Dat album draai ik nu, klinkt wel goed inderdaad. Ik wist wel dat Tillman solo verder ging, maar ik had dit nog niet ontdekt, bedankt!
0
geplaatst: 21 juni 2012, 19:22 uur
New Riders of the Purple Sage
"The group emerged from the psychedelic rock scene in San Francisco, California in 1969, and its original lineup included several members of the Grateful Dead"
"The group emerged from the psychedelic rock scene in San Francisco, California in 1969, and its original lineup included several members of the Grateful Dead"
0
geplaatst: 22 juni 2012, 18:40 uur
Vind die laatste ook niet zo bijzonder. Ik mis de spanning. Spanning die Bert Jansch, waar ik de laatste tijd weer veel naar luister, wel heeft voor mij. Vooral in dit nummer over heroine:
0
geplaatst: 22 juni 2012, 23:11 uur
Een van mijn favoriete nummers ooit.. Prachtig mooi. 
Bert Jansch

Bert Jansch

0
geplaatst: 23 juni 2012, 01:49 uur
Bert Jansch was een held en een vernieuwer, favorietje van mij. 

0
geplaatst: 23 juni 2012, 20:00 uur
Misschien wel bekend hier, maar zo mooi dat ik hem toch even wil plaatsen:
0
geplaatst: 23 juni 2012, 20:23 uur
Kennen doe ik het zeker, ik had het alleen nog nooit beluisterd... maar ik zie dat er weer een artiest roept om verder te worden 'ontdekt' door Ducozzz 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.