Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2006, 17:09 uur
... dat je nu al weet ik hoeveel albums hebt gedownload die je zelf op LP hebt, omdat je platenspeler kapot is?
0
geplaatst: 6 april 2006, 16:53 uur
Dat lijkt alleen maar. Je hebt gewoon te lang naar MusicMeter gekeken. 

0
geplaatst: 6 april 2006, 16:56 uur
Reijersen schreef:
net of je het verschil proeft
(quote)
net of je het verschil proeft

Het gaat om de tong die je er aan over houdt

0
geplaatst: 6 april 2006, 16:57 uur
0
geplaatst: 7 april 2006, 09:53 uur
Dat je denkt he ik ben lekker bezig muziek van nu is mooi er is zoveel, je dus 2000+ bands en artiesten aan het ontdekken bent en al een tijdje niet meer (naast de Beatles dan) iets uit de jaren zestig beluisterd. En dan denk je (bellende met een Mume-lid) laat ik Love - Forever Changes kopen en dan ontdek je (wederom) dat 1967 een prachtig jaar is geweest.
0
geplaatst: 7 april 2006, 10:55 uur
Nou het toeval wil dat ik Forever Changes ook net aan mijn collectie heb toegevoegd en wel de special edition van Rhino. Wat een heerlijk label is dat toch zeg.
0
geplaatst: 7 april 2006, 11:23 uur
Dat je door het pindakaas tijdperk vergeet dat je ook nog gewoon een kast vol met cd's hebt staan.
0
geplaatst: 7 april 2006, 11:31 uur
Heb ik niet. Ik zou niet weten hoe dat pindakazen werkt. Simpele ziel die ik ben.
0
geplaatst: 7 april 2006, 11:55 uur
De platenmaatschappijen zijn anders heel erg blij met simpele zielen zoals jij Rayman.
0
geplaatst: 7 april 2006, 11:57 uur
Hebben jullie ook wel eens dat je Black Market Music van Placebo koopt, hem thuis in je CD-speler stopt, ineens bekende mondharmonicaklanken hoort, je je afvraagt wat dit voor een parodie is, na een seconde of dertig toch argwaan begint te krijgen, je de CD er uit haalt en bekijkt... en dat blijkt dat de verkoper doodleuk Harvest van Neil Young in het doosje heeft gestopt. En die had ik al!
0
geplaatst: 7 april 2006, 11:58 uur
Lukas schreef:
Hebben jullie ook wel eens dat je Black Market Music van Placebo koopt, hem thuis in je CD-speler stopt, ineens bekende mondharmonicaklanken hoort, je je afvraagt wat dit voor een parodie is, na een seconde of dertig toch argwaan begint te krijgen, je de CD er uit haalt en bekijkt... en dat blijkt dat de verkoper doodleuk Harvest van Neil Young in het doosje heeft gestopt. En die had ik al!

0
geplaatst: 7 april 2006, 11:59 uur
Lukas schreef:
Uit eigen ervaring : www.check-welke-cd-je-meekrijgt- voordat-je-naar-huisfietst.nl
0
geplaatst: 7 april 2006, 12:01 uur
Ik kocht hem op het station en had haast... De verkoper had al last van een erg dood akkertje voor een stationverkoper.
0
geplaatst: 7 april 2006, 12:02 uur
Lukas schreef:
Ik kocht hem op het station en had haast... De verkoper had al last van een erg dood akkertje voor een stationverkoper.
Haast! Je bent pas 19, en nog zeker 60 jaar de tijd

0
geplaatst: 7 april 2006, 12:03 uur
bonothecat schreef:
(quote)

Maar zo lang wacht de trein niet.
0
geplaatst: 7 april 2006, 13:27 uur
0
geplaatst: 7 april 2006, 13:31 uur
Tja, dat zijn van die dingen waar ik meestal wel vanuit ga... maar ik heb meteen gebeld en mag 'm maandag komen ruilen, als ik toch weer in Rotterdam moet overstappen.
0
geplaatst: 7 april 2006, 13:31 uur
Lukas schreef:
Tja, dat zijn van die dingen waar ik meestal wel vanuit ga... maar ik heb meteen gebeld en mag 'm maandag komen ruilen, als ik toch weer in Rotterdam moet overstappen.

0
geplaatst: 7 april 2006, 13:34 uur
Exfrozen schreef:
Dat je een M&M zakje opent en meer dan de helft blauw is.
Dat je een M&M zakje opent en meer dan de helft blauw is.

Dat je door al dat gepraat over M&M's hier ontzettend zin hebt in M&M's? Ik ga vanmiddag maar eens een zakje halen, denk ik.
0
geplaatst: 7 april 2006, 13:38 uur
psychonaatje schreef:
Dat je door al dat gepraat over M&M's hier ontzettend zin hebt in M&M's? Ik ga vanmiddag maar eens een zakje halen, denk ik.
(quote)
Ik ben ook de laatste twee weken bezig aan een M&M rehabilitatie. Favoriete techniek: eerst even erop zuigen tot de chocolade zacht is en je alleen het nootje nog overhoudt.
0
geplaatst: 7 april 2006, 13:50 uur
Dat doe ik dus wel met mintnopjes (die zwart en witjes)
Maar niet met M&M. Daar knabbel ik eerst de chocola vanaf. Ieder zijn afwijking.
Maar niet met M&M. Daar knabbel ik eerst de chocola vanaf. Ieder zijn afwijking.
0
geplaatst: 7 april 2006, 19:34 uur
...dat je in staat bent CD's te gaan kopen bij de FRS, omdat de enige muziekwinkel is die nu nog open is?
Hij was dicht, trouwens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.