MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
rayman schreef:
Wij kregen met de avondvierdaagse altijd van die Sunkist Sinasappelsap in van die eigenaardige pakjes met vlijmscherpe rietjes. Bestaat dat nog?

Oh ja....ik kreeg ze altijd met schoolreisje mee...van die driehoekige pakjes....later werden het bekertjes, maar sunkist is bij mijn weten ter ziele......

Wat betreft Curly Wurly, nog steeds verkrijgbaar, koop ze wel eens voor de kids (en mezelf natuurlijk.... )

SelmaDuim
...dat je dreigt te bezwijken aan een overdosis leuke nieuwe muziek...

SelmaDuim
... en dat je ondanks dat elke keer nog niet weet wat je moet draaien....?

.....dat op zondag vroeg je bed uit moeten, om te gaan werken bijna een onmenselijk gevoel is??

.... dat je jezelf afvraagd wat er nou zo onspannend is om op zondag om 8 uur op te staan om te gaan fietsen?

SelmaDuim
sushi schreef:
.....dat op zondag vroeg je bed uit moeten, om te gaan werken bijna een onmenselijk gevoel is??

Heel herkenbaar vandaag.

....dat je compleet van de kaart thuiskomt van een feestje en dat je raam openstaat en je laptop (vol met pindakaas) foetsie is.

Nog maar es meer CD's gaan kopen voortaan..... die waren blijkbaar niet interessant genoeg, gelukkig deel ik alleen de interesse in laptops met mr. "nice" guy.

Damn, dat is echt klote zeg!

Shit. Hufters.

sushi schreef:

...dat het uit bed komen vanmorgen inderdaad erg zwaar was, maar dat de rest van je allereerste werkdag wel zwaar oke was? Nooit gedacht dat verdienen zo leuk kon zijn

Anna.R schreef:
(quote)

...dat het uit bed komen vanmorgen inderdaad erg zwaar was, maar dat de rest van je allereerste werkdag wel zwaar oke was? Nooit gedacht dat verdienen zo leuk kon zijn

Soms kan het meevallen..... ...over het algemeen ook erg blij met mijn job, maar het opstaan, hè??

@Timing Da's k**....verder niets weg??

Yak
... dat je je stemgemiddelde eigenlijk wel bizar hoog vindt? Ik sta op een gemiddelde 3,94* na iets meer dan 1000 stemmen!

Je hebt wel een heel mooie verdeling van je stemmen.

SelmaDuim
...dat je er alles voor over hebt om alsjeblieft nog even langer te mogen slapen op deze vieze regenachtige maandagmorgen.

...en dat jij je realiseert dat je toch echt geen ochtendmens bent en dat toch echt ook nooit zal worden.

...heb ik ook

aslan (crew)
ik ben vooral in mijn vrije tijd een ochtendmens...

herman schreef:
Je hebt wel een heel mooie verdeling van je stemmen.

Wel apart idd.

Dat je niet had verwacht dat MuMe zo verslavend kon zijn....

SelmaDuim schreef:
...dat je er alles voor over hebt om alsjeblieft nog even langer te mogen slapen op deze vieze regenachtige maandagmorgen.

...en dat jij je realiseert dat je toch echt geen ochtendmens bent en dat toch echt ook nooit zal worden.

Hoe herkenbaar......

... dat je geen maandagmens bent. De ochtend duurt vandaag al tien uur, en ik ben nog steeds niet wakker.

Dat is het voordeel van af en toe op zondag werken....dan voelt de maandag niet zo heftig.... maar daar staat tegenover dat ik donderdagen ken die zich als maandag vermommen....erg laag....

woensdagen die zich voordoen als dinsdagen zijn het ergst, vind ik

Schijnheilig zijn ze, die dagen. Allemaal.

Electro_
.. Als je overdag, op je werk/school, denkt van: "Oh ja, dát album wil ik nog luisteren!".. En zodra je thuiskomt, je gewoon weer vergeten bent welk album dat was!?

Ja, dat heb ik bijna elke dag.

Dat je deze net gepindakaast hebt, je checkt de tracklist en die laatste titel, verdomd... Leuke dingen vind ik dat

Ja, dat soort dingetjes zijn erg leuk inderdaad.

Alles wat gezegd is over opstaan en dagen die zich voordoen als andere dagen... dat heb ik nu ook

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:16 uur

geplaatst: vandaag om 03:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.