Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2006, 21:24 uur
rayman schreef:
Wij kregen met de avondvierdaagse altijd van die Sunkist Sinasappelsap in van die eigenaardige pakjes met vlijmscherpe rietjes. Bestaat dat nog?
Wij kregen met de avondvierdaagse altijd van die Sunkist Sinasappelsap in van die eigenaardige pakjes met vlijmscherpe rietjes. Bestaat dat nog?
Oh ja....ik kreeg ze altijd met schoolreisje mee...van die driehoekige pakjes....later werden het bekertjes, maar sunkist is bij mijn weten ter ziele......
Wat betreft Curly Wurly, nog steeds verkrijgbaar, koop ze wel eens voor de kids (en mezelf natuurlijk....
)
0
SelmaDuim
geplaatst: 1 april 2006, 11:24 uur
...dat je dreigt te bezwijken aan een overdosis leuke nieuwe muziek... 

0
SelmaDuim
geplaatst: 1 april 2006, 11:29 uur
... en dat je ondanks dat elke keer nog niet weet wat je moet draaien....?
0
geplaatst: 2 april 2006, 07:59 uur
.....dat op zondag vroeg je bed uit moeten, om te gaan werken bijna een onmenselijk gevoel is?? 

0
geplaatst: 2 april 2006, 08:15 uur
.... dat je jezelf afvraagd wat er nou zo onspannend is om op zondag om 8 uur op te staan om te gaan fietsen? 

0
SelmaDuim
geplaatst: 2 april 2006, 09:18 uur
sushi schreef:
.....dat op zondag vroeg je bed uit moeten, om te gaan werken bijna een onmenselijk gevoel is??

Heel herkenbaar vandaag.

0
geplaatst: 2 april 2006, 16:22 uur
....dat je compleet van de kaart thuiskomt van een feestje en dat je raam openstaat en je laptop (vol met pindakaas) foetsie is.
Nog maar es meer CD's gaan kopen voortaan..... die waren blijkbaar niet interessant genoeg, gelukkig deel ik alleen de interesse in laptops met mr. "nice" guy.
Nog maar es meer CD's gaan kopen voortaan..... die waren blijkbaar niet interessant genoeg, gelukkig deel ik alleen de interesse in laptops met mr. "nice" guy.
0
geplaatst: 2 april 2006, 19:55 uur
sushi schreef:

...dat het uit bed komen vanmorgen inderdaad erg zwaar was, maar dat de rest van je allereerste werkdag wel zwaar oke was? Nooit gedacht dat verdienen zo leuk kon zijn

0
geplaatst: 2 april 2006, 20:32 uur
Anna.R schreef:
...dat het uit bed komen vanmorgen inderdaad erg zwaar was, maar dat de rest van je allereerste werkdag wel zwaar oke was? Nooit gedacht dat verdienen zo leuk kon zijn
(quote)

Soms kan het meevallen.....
...over het algemeen ook erg blij met mijn job, maar het opstaan, hè?? 
@Timing
Da's k**....verder niets weg??
0
geplaatst: 2 april 2006, 20:58 uur
... dat je je stemgemiddelde eigenlijk wel bizar hoog vindt? Ik sta op een gemiddelde 3,94* na iets meer dan 1000 stemmen!
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 april 2006, 05:12 uur
...dat je er alles voor over hebt om alsjeblieft nog even langer te mogen slapen op deze vieze regenachtige maandagmorgen. 
...en dat jij je realiseert dat je toch echt geen ochtendmens bent en dat toch echt ook nooit zal worden.

...en dat jij je realiseert dat je toch echt geen ochtendmens bent en dat toch echt ook nooit zal worden.

0
aslan (crew)
geplaatst: 3 april 2006, 09:36 uur
ik ben vooral in mijn vrije tijd een ochtendmens...
0
geplaatst: 3 april 2006, 14:26 uur
Wel apart idd.
Dat je niet had verwacht dat MuMe zo verslavend kon zijn....
0
geplaatst: 3 april 2006, 16:55 uur
SelmaDuim schreef:
...dat je er alles voor over hebt om alsjeblieft nog even langer te mogen slapen op deze vieze regenachtige maandagmorgen.

Hoe herkenbaar......

0
geplaatst: 3 april 2006, 16:56 uur
... dat je geen maandagmens bent. De ochtend duurt vandaag al tien uur, en ik ben nog steeds niet wakker. 

0
geplaatst: 3 april 2006, 19:47 uur
Dat is het voordeel van af en toe op zondag werken....dan voelt de maandag niet zo heftig.... maar daar staat tegenover dat ik donderdagen ken die zich als maandag vermommen....erg laag.... 

0
geplaatst: 3 april 2006, 19:53 uur
woensdagen die zich voordoen als dinsdagen zijn het ergst, vind ik 

0
Electro_
geplaatst: 3 april 2006, 19:57 uur
.. Als je overdag, op je werk/school, denkt van: "Oh ja, dát album wil ik nog luisteren!".. En zodra je thuiskomt, je gewoon weer vergeten bent welk album dat was!?
0
geplaatst: 4 april 2006, 02:01 uur
Dat je deze net gepindakaast hebt, je checkt de tracklist en die laatste titel, verdomd... Leuke dingen vind ik dat 

0
geplaatst: 4 april 2006, 10:48 uur
Alles wat gezegd is over opstaan en dagen die zich voordoen als andere dagen... dat heb ik nu ook 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.