MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Ja het is nu echt te voelen. Eindelijk.

Angeliquek schreef:
Dat je de weersverwachtingen leest en op eens het gevoel krijgt dat het nu echt lente wordt?

Dat een blik door het raam dat gevoel bevestigd.

nou, hier niet...:(

Dat je denkt he Eddie ben je er weer. Oftewel het idee hebt dat je Eddie minder ziet. Eddie

Dat je datzelfde gevoel hebt met dutch2...

.... dat je op mume komt en als nieuw lid VanDeGriend Junior ziet staan
..... dat je verwachtingen meteen hoog gespannen zijn.

... dat je ziet dat dat iemand van 9 jaar is en denkt 'Interessant'

The Scientist schreef:
(quote)

...en dat je het idee hebt dat die nog wel een half jaar kan duren

tijd zat, geduld zat

Thisisme
...dat je het gevoel hebt dat je op een prachtig mooie site terecht bent gekomen.

neo
Je bent de eerste!

neo schreef:
Je bent de eerste!

Welkom, Thisisme. En om je vraag uit een ander topic te beantwoorden: de populariteit van soul op Musicmeter is stijgende.

herman schreef:
Welkom, Thisisme. En om je vraag uit een ander topic te beantwoorden: de populariteit van soul op Musicmeter is stijgende.

ja, nu hij ook op dit forum is gekomen weer eentje meer

Da's een verdubbeling, toch ?

Onderhond schreef:

ondanks dat het erg flauw is toverde het toch een glimlach op mijn gezicht.

Onderhond schreef:

En het ligt er ook maar net aan hoevaak meneer Thisisme online zal zijn.

Thisisme
Ik hoop veel online te zijn en veel nieuwe Soulartiesten te ontdekken.

herman schreef:

Cal heb ik niet gelezen (wel gezien), maar bij die andere twee zijn de verschillen tussen film en boek nogal groot. Trainspotting is in het boek veel fragmentarischer en minder concreet en in de verfilming van A Clockwork Orange is het hele laatste hoofdstuk weggelaten...

Die info had ik dus ook al opgezocht via internet en als je dat dan in de mondeling zijdelings vermeld, dan denkt de leraar al gelijk dat je het boek hebt gelezen. Kat in 't bakkie dus.

... dat je het zat bent om zonder al je muziek te zitten, pisnijdig wordt op je eigen computer en vervolgens naar de familiecomputer verhuist en het door jezelf ingestelde downloadverbod overtreedt. (En er is zeker niet een of andere computerfreak die me even wilt helpen he? )

Wat is er dan mis met je eigen computer?

... dat je heel benieuwd bent naar de afloop van Anna haar mondeling

@ Herman.. Windows wil niet meer laden. Ik heb alles al geprobeerd.Ik wordt er gek van. Ik kan wel booten met een unbuntu live-cd. Het is mogelijk dat het probleem bij de harde schijf ligt, maar die maakt geen raar lawaai ofzo.

Lukas schreef:
... dat je heel benieuwd bent naar de afloop van Anna haar mondeling

...dat je heel veel geluk had dat je leraar Engels ziek was en dat het nu is verplaatst naar maandag

...en dat je nu dus nog een paar dagen langer over je boeken kan doen

Carow schreef:
@ Herman.. Windows wil niet meer laden.

Ah, ik zou het niet weten... Als het zo ernstig wordt, schakel ik meestal mijn vader of een vriend met verstand van computers in...

Ik schakel meestal een vriend met verstand van computers in, maar uigerekend kiest ie deze week om naar zijn vriendin in Duitsland te gaan. Handig...

Dat je voelt dat er een mespuntje lente in de lucht zit...

titan (crew)
En dat op de vooravond van een week vakantie

... dat je het gevoel hebt dat iedereen vakantie heeft, terwijl je zelf tot 9 uur 's avonds aan het zwoegen bent zodat de baas weer een weekje naar zijn huisje in Frankrijk kan?

dat je de hele week het leren voor een hertentamen uitsteld en dat je weer (ja, het gebeurd me vaker dat ik 'vergeet' te leren) een nacht moet gaan doorhalen.

Ik ga weer koffie zetten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:20 uur

geplaatst: vandaag om 11:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.