MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
... dat je in het 'knappe' artiesten topic kijkt en het jammer vindt dat je maar 1 stem hebt

...dat je niet weet wat eerst te doen: Engels studeren, naar de Amstel Gold Race kijken, zelf gaan fietsen of naar muziek luisteren

Electro_
.. Je op zo'n moment erg blij bent dat je huiswerkvrij bent voor dinsdag? En je nooit gaat fietsen of naar een race kijkt, dus gewoon geen keuze hoeft te maken?

...dat ´huiswerk´ maken geen optie is, omdat je de benodige software toch niet thuis hebt. lekker twee dagen vakantie.

SelmaDuim
herman schreef:
...dat ´huiswerk´ maken geen optie is, omdat je de benodige software toch niet thuis hebt. lekker twee dagen vakantie.

Foei, Herman, zo komt die scriptie nooit af natuurlijk, dat is niet de goede instelling, werken moet je!

...dat je chocolade-paashaas ineens weg is

Electro_
Zit 'ie niet in je maag?

Nu je het zegt

.....dat je ná de pasen weer naar je werk gaat, uiteraard eerst even op mume gaat kijken omdat je die twee dagen niet hebt bezocht, en er ineens een geweldige nieuwe functie bijgekomen is: stemmen op je favoriete nummers bij de albums.

... dat je na vier dagen atletiekkindjes bezighouden (procentje of 40 adhd) zo moe bent dat je geen zin hebt actiever te worden dan een beetje als een zombie rondsurfen op Musicmeter, Hattrick en andere sites, terwijl je eigenlijk vandaag een heel dossier moet inleveren vandaag wat je op zich nog makkelijk bij elkaar had kunnen rapen, maar wat er toch niet van gaat komen omdat je absoluut geen zin hebt om al de trein van Leiden naar Tilburg te nemen? Betere smoesjes dan 'ik dacht dat het woensdag moest' graag per PM bij mij achterlaten

... dat het zo geweldig is dat ook de (Nu)Soul/R&B Knock Out is begonnen.

... dat het nu zo fijn is als je itunes hebt, om toch wat makkelijker is om te kunnen kiezen tussen je favoriete nummers, door twee dingen. Meest gedraaide nummers en als je dat eventueel ook hebt gedaan; de sterren geven.

Reijersen schreef:
... dat het zo geweldig is dat ook de (Nu)Soul/R&B Knock Out is begonnen.

...en dat je het idee hebt dat die nog wel een half jaar kan duren

....dat je het idee het dat je je bij die knock out waarschijnlijk niet of nauwelijks zal laten zien.

sq
.. dat je er van baalt dat je op je werk zit terwijl je eigenlijk optimaal aan 3 knockouts mee zou moeten doen?

.. en dus sowieso het begin van de Soul/R&B Knock-out mist, omdat je bij niet meer weet wie mevrouw Milan ook al weer was en dus niet snel even een liedje kan zoeken?

... dat je computer mét al je muziek er plotseling mee ophoudt

Carow schreef:

Dat heb ik laatst ook min of meer gehad, alleen staat mijn muziek veilig op een externe harde schijf (lang leve USB).

...dat je opeens ondekt dat je overmorgen een mondeling Engels hebt, en dat je voor die tijd nog 2 boeken moet uitlezen (en geeneens bent begonnen...)

Ja, het gaat weer lekker

Carow schreef:

Ja.

Anna.R schreef:
...dat je opeens ondekt dat je overmorgen een mondeling Engels hebt, en dat je voor die tijd nog 2 boeken moet uitlezen (en geeneens bent begonnen...)

Ja, het gaat weer lekker

Wat doe je dan op MuMe?

Ach, lang leve de samenvattingen zou ik zeggen...

Vince vega schreef:
Wat doe je dan op MuMe?

Hé, goeie. Ik moet idd maar eens gaan

In mijn tijd keek je gewoon de film. Mijn Engelse lijst bestond uit: Trainspotting, A Clockwork Orange en Cal(een film die we met de hele klas hadden gekeken). Check van te voren wel even of er verschillen zijn tussen de film en het boek.

Dat heb ik idd ook wel gedaan. Van de tien engelse boeken die ik moest lezen heb ik er geloof ik eentje volledig gelezen en wel keurig een 6,5 op het mondeling.

Dus er is nog hoop Anna!

Anna.R schreef:

Ja, het gaat weer lekker

Ik moet voor overmorgen een frans boek uitlezen en over een week een engels. Bovendien kent onze leerkracht alle internetsamenvattingen vanbuiten

Ja, het gaat wel lukken denk ik

Film kijken wordt overgens moeilijk, omdat ik (verplicht) de DaVici Code moet lezen. Heb ik wel al in het Nederlands gedaan, maar er schijnt één raadsel te zijn dat in het Engels totaal anders is. Iemand mss enig idee?

...dat je zit msn en op MuM tegelijk en dat je na het typen van een bericht een ram op de enter knop geeft en je verbaasd dat je bericht niet gepost wordt, uit pure frustratie geef je nog een paar hengsten op de enterknop maar niets helpt.

sq
The Old man and the Sea van Hemingway. Leest lekker en je bent er in drie uur door heen. Wel echt lezen want
* Je leraar kent het misschien wel woord voor woord.
* Je hebt niet voldoende aan de film.

gemaster schreef:
In mijn tijd keek je gewoon de film. Mijn Engelse lijst bestond uit: Trainspotting, A Clockwork Orange en Cal(een film die we met de hele klas hadden gekeken). Check van te voren wel even of er verschillen zijn tussen de film en het boek.

Cal heb ik niet gelezen (wel gezien), maar bij die andere twee zijn de verschillen tussen film en boek nogal groot. Trainspotting is in het boek veel fragmentarischer en minder concreet en in de verfilming van A Clockwork Orange is het hele laatste hoofdstuk weggelaten...

Mijn probleem was juist dat ik in V5 alles al gelezen had en ten tijde van het mondeling dus de helft alweer vergeten was.

Dat je de weersverwachtingen leest en op eens het gevoel krijgt dat het nu echt lente wordt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:58 uur

geplaatst: vandaag om 12:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.