Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2006, 21:19 uur
... dat je in het 'knappe' artiesten topic kijkt en het jammer vindt dat je maar 1 stem hebt
0
geplaatst: 16 april 2006, 15:32 uur
...dat je niet weet wat eerst te doen: Engels studeren, naar de Amstel Gold Race kijken, zelf gaan fietsen of naar muziek luisteren

0
Electro_
geplaatst: 16 april 2006, 15:33 uur
.. Je op zo'n moment erg blij bent dat je huiswerkvrij bent voor dinsdag? En je nooit gaat fietsen of naar een race kijkt, dus gewoon geen keuze hoeft te maken? 

0
geplaatst: 16 april 2006, 16:10 uur
...dat ´huiswerk´ maken geen optie is, omdat je de benodige software toch niet thuis hebt. lekker twee dagen vakantie. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 16 april 2006, 16:14 uur
herman schreef:
...dat ´huiswerk´ maken geen optie is, omdat je de benodige software toch niet thuis hebt. lekker twee dagen vakantie.

Foei, Herman, zo komt die scriptie nooit af natuurlijk, dat is niet de goede instelling, werken moet je!

0
geplaatst: 18 april 2006, 08:28 uur
.....dat je ná de pasen weer naar je werk gaat, uiteraard eerst even op mume gaat kijken omdat je die twee dagen niet hebt bezocht, en er ineens een geweldige nieuwe functie bijgekomen is: stemmen op je favoriete nummers bij de albums. 

0
geplaatst: 18 april 2006, 15:13 uur
... dat je na vier dagen atletiekkindjes bezighouden (procentje of 40 adhd) zo moe bent dat je geen zin hebt actiever te worden dan een beetje als een zombie rondsurfen op Musicmeter, Hattrick en andere sites, terwijl je eigenlijk vandaag een heel dossier moet inleveren vandaag wat je op zich nog makkelijk bij elkaar had kunnen rapen, maar wat er toch niet van gaat komen omdat je absoluut geen zin hebt om al de trein van Leiden naar Tilburg te nemen? Betere smoesjes dan 'ik dacht dat het woensdag moest' graag per PM bij mij achterlaten 

0
geplaatst: 18 april 2006, 15:22 uur
... dat het zo geweldig is dat ook de (Nu)Soul/R&B Knock Out is begonnen.
0
geplaatst: 18 april 2006, 16:11 uur
... dat het nu zo fijn is als je itunes hebt, om toch wat makkelijker is om te kunnen kiezen tussen je favoriete nummers, door twee dingen. Meest gedraaide nummers en als je dat eventueel ook hebt gedaan; de sterren geven.
0
geplaatst: 18 april 2006, 16:39 uur
Reijersen schreef:
...en dat je het idee hebt dat die nog wel een half jaar kan duren
0
geplaatst: 18 april 2006, 16:42 uur
....dat je het idee het dat je je bij die knock out waarschijnlijk niet of nauwelijks zal laten zien.
0
geplaatst: 18 april 2006, 17:14 uur
.. dat je er van baalt dat je op je werk zit terwijl je eigenlijk optimaal aan 3 knockouts mee zou moeten doen?
.. en dus sowieso het begin van de Soul/R&B Knock-out mist, omdat je bij
niet meer weet wie mevrouw Milan ook al weer was en dus niet snel even een liedje kan zoeken?
.. en dus sowieso het begin van de Soul/R&B Knock-out mist, omdat je bij
niet meer weet wie mevrouw Milan ook al weer was en dus niet snel even een liedje kan zoeken?
0
geplaatst: 18 april 2006, 17:48 uur
... dat je computer mét al je muziek er plotseling mee ophoudt 

0
geplaatst: 18 april 2006, 18:41 uur
Dat heb ik laatst ook min of meer gehad, alleen staat mijn muziek veilig op een externe harde schijf (lang leve USB).
0
geplaatst: 18 april 2006, 19:53 uur
...dat je opeens ondekt dat je overmorgen een mondeling Engels hebt, en dat je voor die tijd nog 2 boeken moet uitlezen (en geeneens bent begonnen...)
Ja, het gaat weer lekker
Ja, het gaat weer lekker

0
geplaatst: 18 april 2006, 19:54 uur
0
geplaatst: 18 april 2006, 20:01 uur
Anna.R schreef:
...dat je opeens ondekt dat je overmorgen een mondeling Engels hebt, en dat je voor die tijd nog 2 boeken moet uitlezen (en geeneens bent begonnen...)
Ja, het gaat weer lekker
Ja, het gaat weer lekker

Wat doe je dan op MuMe?

Ach, lang leve de samenvattingen zou ik zeggen...
0
geplaatst: 18 april 2006, 20:04 uur
0
geplaatst: 18 april 2006, 20:07 uur
In mijn tijd keek je gewoon de film. Mijn Engelse lijst bestond uit: Trainspotting, A Clockwork Orange en Cal(een film die we met de hele klas hadden gekeken). Check van te voren wel even of er verschillen zijn tussen de film en het boek.
0
geplaatst: 18 april 2006, 20:08 uur
Dat heb ik idd ook wel gedaan. Van de tien engelse boeken die ik moest lezen heb ik er geloof ik eentje volledig gelezen en wel keurig een 6,5 op het mondeling.
Dus er is nog hoop Anna!
Dus er is nog hoop Anna!
0
geplaatst: 18 april 2006, 20:10 uur
Anna.R schreef:
Ja, het gaat weer lekker
Ja, het gaat weer lekker

Ik moet voor overmorgen een frans boek uitlezen en over een week een engels. Bovendien kent onze leerkracht alle internetsamenvattingen vanbuiten

0
geplaatst: 18 april 2006, 20:11 uur
Ja, het gaat wel lukken denk ik 
Film kijken wordt overgens moeilijk, omdat ik (verplicht) de DaVici Code moet lezen. Heb ik wel al in het Nederlands gedaan, maar er schijnt één raadsel te zijn dat in het Engels totaal anders is. Iemand mss enig idee?

Film kijken wordt overgens moeilijk, omdat ik (verplicht) de DaVici Code moet lezen. Heb ik wel al in het Nederlands gedaan, maar er schijnt één raadsel te zijn dat in het Engels totaal anders is. Iemand mss enig idee?
0
geplaatst: 18 april 2006, 20:14 uur
...dat je zit msn en op MuM tegelijk en dat je na het typen van een bericht een ram op de enter knop geeft en je verbaasd dat je bericht niet gepost wordt, uit pure frustratie geef je nog een paar hengsten op de enterknop maar niets helpt.
0
geplaatst: 18 april 2006, 20:16 uur
The Old man and the Sea van Hemingway. Leest lekker en je bent er in drie uur door heen. Wel echt lezen want
* Je leraar kent het misschien wel woord voor woord.
* Je hebt niet voldoende aan de film.
* Je leraar kent het misschien wel woord voor woord.
* Je hebt niet voldoende aan de film.
0
geplaatst: 19 april 2006, 00:02 uur
gemaster schreef:
In mijn tijd keek je gewoon de film. Mijn Engelse lijst bestond uit: Trainspotting, A Clockwork Orange en Cal(een film die we met de hele klas hadden gekeken). Check van te voren wel even of er verschillen zijn tussen de film en het boek.
Cal heb ik niet gelezen (wel gezien), maar bij die andere twee zijn de verschillen tussen film en boek nogal groot. Trainspotting is in het boek veel fragmentarischer en minder concreet en in de verfilming van A Clockwork Orange is het hele laatste hoofdstuk weggelaten...
Mijn probleem was juist dat ik in V5 alles al gelezen had en ten tijde van het mondeling dus de helft alweer vergeten was.

0
geplaatst: 19 april 2006, 08:53 uur
Dat je de weersverwachtingen leest en op eens het gevoel krijgt dat het nu echt lente wordt?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.