MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Electro_
Onderhond schreef:
... fans.

(quote)

Zolang je maar met beide benen op de grond blijft staan.

SelmaDuim schreef:
... dat je alleen wonen erg fijn vindt, behalve nu je een hele grote spin ziet en niemand hebt om hem voor je weg te halen.

Ik wil je niet op stang jagen of zo, maar in elk huis zitten er wel honderden spinnen

SelmaDuim
Arno schreef:
(quote)

Ik wil je niet op stang jagen of zo, maar in elk huis zitten er wel honderden spinnen

Weet ik wel, maar deze is wel erg groot.

Sietse
dat er klote honden een beetje de boel bij elkaar aan het blaffen zijn op dat grasveldje dat zo mooi had kunnen zijn ware het niet dat die klote honden daar dagelijks meerdere malen worden uitgelaten omdat de baasjes te lui zijn om met de hond te gaan lopen en dus op het bankje gaan zitten en de hond wat rond laten rennen en dus de hond het veldje onder laten schijten?

Yak
SelmaDuim schreef:
Weet ik wel, maar deze is wel erg groot.

(afbeelding)

Als je ooit een spin terug uit de zuiger hebt zien kruipen zijn die dingen alleen nog maar enger

Electro_ schreef:
Zolang je maar met beide benen op de grond blijft staan.

Ik heb de lidkaarten op gewoon kartonpapier laten drukken, dus het valt nog goed mee.

SelmaDuim
Yak mijn held!

Maar zelfs dat vind ik bij deze eng.

Yak
Onderhond schreef:
Als je ooit een spin terug uit de zuiger hebt zien kruipen zijn die dingen alleen nog maar enger

De strategie is dan ook: spin opzuigen, zak uit de zuiger, benzine erover, zak in de fik steken, wegrennen.

Sietse
Yak schreef:
(quote)

De strategie is dan ook: spin opzuigen, zak uit de zuiger, benzine erover, zak in de fik steken, wegrennen.

Onderhond schreef:

Dat heb ik ook ooit eens meegemaakt, bij zo'n reusachtige badkamerspin. Ik ben geen bangerik, maar dat was toch ook even schrikken

Yak

Het nadeel aan de strategie is dat de spin vaak gewoon nog in die darm zit, dus helpt het niet echt.

wie weet hoeveel spinnen wij in onze slaap 'inslikken'?
Selma, misschien

SelmaDuim
Yak schreef:
(quote)

Lieve Yak, kom je me dat even voordoen dan?

ettettummu schreef:
Selma, misschien

Dat was iets rond de 80 in een mensenleven dacht ik (of was het 80 per jaar?)

SelmaDuim
ettettummu schreef:
Selma, misschien

*Durft nooit meer alleen te slapen*

ettettummu schreef:
Selma, misschien

Of in je oren kruipen.
Bah, ik moet er niet aan denken.

Arno schreef:
(quote)

Dat was iets rond de 80 in een mensenleven dacht ik (of was het 80 per jaar?)

Het was 80 per jaar, dus elke 4 dagen eet je 1 spin.

lambf
Zijn spinnen dan zo eng?
Ze zijn juist cool
Helaas moet ik ze wel altijd van iedereen weghalen

Stemmingmakerij

"Spinnen hebben verschillende zintuigen waarmee ze trillingen, geluid, licht en warmte kunnen waarnemen. Voor een spin is een open mond van een snurkende mens dus geen onverwachte valkuil. Dat ze zich ongewild in dat ademende gat zou laten zuigen, is zeer onwaarschijnlijk, want spinnen zijn doorgaans niet suïcidaal."

Ik snurk niet en slaap met mijn mond dicht. Mmmm, zit ik toch in een risico-categorie.

lambf
"Spinnen hebben verschillende zintuigen waarmee ze trillingen, geluid, licht en warmte kunnen waarnemen. Voor een spin is een open mond van een snurkende mens dus geen onverwachte valkuil. Dat ze zich ongewild in dat ademende gat zou laten zuigen, is zeer onwaarschijnlijk, want spinnen zijn doorgaans niet suïcidaal."

Jammer, ik had vanavond best wel zin in spin
Of wat dacht je dan van die mensen die larven(of zoiets dergelijks) opeten, alsof dat zo lekker is

rayman schreef:
Ik snurk niet en slaap met mijn mond dicht. Mmmm, zit ik toch in een risico-categorie.

lebowski schreef:
Stemmingmakerij

Klopt, gemiddeld eet een mens 15 spinnen per mensenleven op in zijn/haar slaap. Dit heb ik een keer gehoord in zo'n soort Midas Dekker programma.

80 per jaar, daar geloof ik geen snars van.

Overigens zijn mensen bang voor spinnen omdat ze 8 poten hebben en dat is ongewoon en daarom vinden we ze vies.

lambf
Overigens zijn mensen bang voor spinnen omdat ze 8 poten hebben en dat is ongewoon en daarom vinden we ze vies.

ze zijn juist cool
Mensen zijn gewoon overal bang voor: spinnen, van die steekbeesten(o ja, wespen, horzels) en kakkerlakken enz. enz. enz.

Electro_
Nu hebben jullie Selma wel genoeg geteisterd! Dat arme kind moet vannacht ook nog kunnen slapen hoor.

Electro_ schreef:
Nu hebben jullie Selma wel genoeg geteisterd! Dat arme kind moet vannacht ook nog kunnen slapen hoor.

En niet alleen Selma

...dat je net een spin over de muur ziet lopen, en je denkt "ach, laat dat beestje toch"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.