Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2006, 20:58 uur
SelmaDuim schreef:
... dat je alleen wonen erg fijn vindt, behalve nu je een hele grote spin ziet en niemand hebt om hem voor je weg te halen.
... dat je alleen wonen erg fijn vindt, behalve nu je een hele grote spin ziet en niemand hebt om hem voor je weg te halen.

Ik wil je niet op stang jagen of zo, maar in elk huis zitten er wel honderden spinnen

0
SelmaDuim
geplaatst: 24 april 2006, 20:59 uur
Arno schreef:
Ik wil je niet op stang jagen of zo, maar in elk huis zitten er wel honderden spinnen
(quote)

Weet ik wel, maar deze is wel erg groot.

0
Sietse
geplaatst: 24 april 2006, 21:00 uur
dat er klote honden een beetje de boel bij elkaar aan het blaffen zijn op dat grasveldje dat zo mooi had kunnen zijn ware het niet dat die klote honden daar dagelijks meerdere malen worden uitgelaten omdat de baasjes te lui zijn om met de hond te gaan lopen en dus op het bankje gaan zitten en de hond wat rond laten rennen en dus de hond het veldje onder laten schijten?
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:05 uur
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:06 uur
Als je ooit een spin terug uit de zuiger hebt zien kruipen zijn die dingen alleen nog maar enger 
Ik heb de lidkaarten op gewoon kartonpapier laten drukken, dus het valt nog goed mee.

Ik heb de lidkaarten op gewoon kartonpapier laten drukken, dus het valt nog goed mee.
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:08 uur
Onderhond schreef:
Als je ooit een spin terug uit de zuiger hebt zien kruipen zijn die dingen alleen nog maar enger

De strategie is dan ook: spin opzuigen, zak uit de zuiger, benzine erover, zak in de fik steken, wegrennen.
0
Sietse
geplaatst: 24 april 2006, 21:11 uur
Yak schreef:
De strategie is dan ook: spin opzuigen, zak uit de zuiger, benzine erover, zak in de fik steken, wegrennen.
(quote)

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:15 uur
Onderhond schreef:

Dat heb ik ook ooit eens meegemaakt, bij zo'n reusachtige badkamerspin. Ik ben geen bangerik, maar dat was toch ook even schrikken

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:17 uur
Yak 
Het nadeel aan de strategie is dat de spin vaak gewoon nog in die darm zit, dus helpt het niet echt.

Het nadeel aan de strategie is dat de spin vaak gewoon nog in die darm zit, dus helpt het niet echt.

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:18 uur
wie weet hoeveel spinnen wij in onze slaap 'inslikken'? 
Selma, misschien

Selma, misschien

0
SelmaDuim
geplaatst: 24 april 2006, 21:18 uur
Yak schreef:
(quote)
Lieve Yak, kom je me dat even voordoen dan?

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:19 uur
Dat was iets rond de 80 in een mensenleven dacht ik (of was het 80 per jaar?)

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:21 uur
Arno schreef:
(quote)

Het was 80 per jaar, dus elke 4 dagen eet je 1 spin.
0
lambf
geplaatst: 24 april 2006, 21:22 uur
Zijn spinnen dan zo eng?
Ze zijn juist cool
Helaas moet ik ze wel altijd van iedereen weghalen
Ze zijn juist cool

Helaas moet ik ze wel altijd van iedereen weghalen
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:23 uur
Stemmingmakerij 
"Spinnen hebben verschillende zintuigen waarmee ze trillingen, geluid, licht en warmte kunnen waarnemen. Voor een spin is een open mond van een snurkende mens dus geen onverwachte valkuil. Dat ze zich ongewild in dat ademende gat zou laten zuigen, is zeer onwaarschijnlijk, want spinnen zijn doorgaans niet suïcidaal."

"Spinnen hebben verschillende zintuigen waarmee ze trillingen, geluid, licht en warmte kunnen waarnemen. Voor een spin is een open mond van een snurkende mens dus geen onverwachte valkuil. Dat ze zich ongewild in dat ademende gat zou laten zuigen, is zeer onwaarschijnlijk, want spinnen zijn doorgaans niet suïcidaal."
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:25 uur
Ik snurk niet en slaap met mijn mond dicht. Mmmm, zit ik toch in een risico-categorie.
0
lambf
geplaatst: 24 april 2006, 21:25 uur
Jammer, ik had vanavond best wel zin in spin

Of wat dacht je dan van die mensen die larven(of zoiets dergelijks) opeten, alsof dat zo lekker is

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:26 uur
rayman schreef:
Ik snurk niet en slaap met mijn mond dicht. Mmmm, zit ik toch in een risico-categorie.

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:27 uur
lebowski schreef:
Stemmingmakerij
Stemmingmakerij

Klopt, gemiddeld eet een mens 15 spinnen per mensenleven op in zijn/haar slaap. Dit heb ik een keer gehoord in zo'n soort Midas Dekker programma.
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:27 uur
80 per jaar, daar geloof ik geen snars van.
Overigens zijn mensen bang voor spinnen omdat ze 8 poten hebben en dat is ongewoon en daarom vinden we ze vies.
Overigens zijn mensen bang voor spinnen omdat ze 8 poten hebben en dat is ongewoon en daarom vinden we ze vies.
0
lambf
geplaatst: 24 april 2006, 21:31 uur
ze zijn juist cool

Mensen zijn gewoon overal bang voor: spinnen, van die steekbeesten(o ja, wespen, horzels) en kakkerlakken enz. enz. enz.
0
Electro_
geplaatst: 24 april 2006, 21:36 uur
Nu hebben jullie Selma wel genoeg geteisterd!
Dat arme kind moet vannacht ook nog kunnen slapen hoor.
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:47 uur
Electro_ schreef:
Dat arme kind moet vannacht ook nog kunnen slapen hoor.En niet alleen Selma

0
geplaatst: 24 april 2006, 22:42 uur
...dat je net een spin over de muur ziet lopen, en je denkt "ach, laat dat beestje toch" 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.