MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Als je dat filmpje gezien hebt waar 30 horzels een heel nest bijen aan flarden scheuren is het niet zo verwonderlijk dat mensen er niet echt tuk op zijn

http://www.pureesoiree.be/post.do?id=4089

Prachtig gefilmd ook

Inderdaad erg mooi gefilmd. Prachtig filmpje.

.. dat je computer het eindelijk weer doet . En dat alle muziek er nog steeds opstaat.. maar je niet bij je foto's kunt

Sietse
lekkere beestjes...

ik heb trouwens ook een hekel aan spinnen, schorpioenen en teken....

Nu wil ik die horzels ook nog wel eens een nest killer bees zien uitmoorden. Dat lijkt me toch wat moeilijker gaan.

Ben blij dat je een hekel aan die beesten hebt, het wordt helaas nog niet geaccepteerd dat je een hond doodmept op straat .

BoordAppel schreef:
Ben blij dat je een hekel aan die beesten hebt, het wordt helaas nog niet geaccepteerd dat je een hond doodmept op straat .

Mag baasjes doodmeppen dan wel?

Degene die een hond doodmept mag van mij doodgemept worden hoor. (mits die hond niets heeft gedaan uiteraard)

SelmaDuim
... dat je vanmorgen wakker wordt en de spin weg is, je geen idee hebt waar die gebleven is en je dat nu toch niet zo lekker zit...

En je hebt geen eigenaardige smaak in je mond?

Hoef je iig niet te ontbijten

SelmaDuim schreef:
... dat je vanmorgen wakker wordt en de spin weg is, je geen idee hebt waar die gebleven is en je dat nu toch niet zo lekker zit...

...dat je over sommige dingen gewoon beter niet na kunt denken

... dat je door voorgaande posts weer aan die bewering moet denken dat je gemiddeld 2 spinnen per jaar op eet tijdens het slapen.

.. Dat je nu lekker zit te genieten in de zon, na een goed gemaakt tentamen, en lekker zit te genieten met een bak Ben en Jerrys erbij, terwijl je allemaal muziek zit te luisteren via de laptop?

Oe....Ben en Jerry's

*likt een keer over lippen*

Welke smaak heb je?

Dat Latijn misschien toch niet jouw vak was, maar nu je bijna eindexamen hebt er niet mee kan stoppen

just_me schreef:
Dat Latijn misschien toch niet jouw vak was, maar nu je bijna eindexamen hebt er niet mee kan stoppen

... en dat je er al sinds het 2e jaar onvoldoende voor staat, en dat je waarschijnlijk maar voor die atheneum diploma gaat?

Dat ik vandaag geniet van een schaarse ATV, maar dat ik de helft van de dag druk ben met huishouden en studie! Jammer!

Koenr schreef:
(quote)

... en dat je er al sinds het 2e jaar onvoldoende voor staat, en dat je waarschijnlijk maar voor die atheneum diploma gaat?

Toen ik ooit meneer Van der Heuvel kreeg was ik aardig aan het eind van mijn latijn, maar ik heb toch mijn gymnasiumdiploma! (zonder Grieks en met een vijf voor Latijn )

Anna.R schreef:
Oe....Ben en Jerry's

*likt een keer over lippen*

Welke smaak heb je?

Brownie
Jammer dat het nu geen ijs weer is, anders was er nog een pot door gegaan

Koenr schreef:
(quote)

...dat je één van de uitslovers bent die Grieks EN Latijn doet in de 4e, en dat je er ook al sinds het begin van de 2e onvoldoende voor staat, maar om een of andere reden nog steeds niet op het idee gekomen bent om eens iets te laten vallen?

...dat je nu latijn aan het studeren bent, maar je je door de schuld van MuMe niet kan concentreren.

WeSSeL.. schreef:
(quote)

Brownie
Jammer dat het nu geen ijs weer is, anders was er nog een pot door gegaan

Hier was het wel lekker weer...

Yak
Arno schreef:
...dat je nu latijn aan het studeren bent, maar je je door de schuld van MuMe niet kan concentreren.

Zal ik je even anders even bannen?

Yak schreef:
(quote)

Zal ik je even anders even bannen?

Dan is Arno niet de enige die om die redenen geband word

Koenr schreef:
(quote)

Dat nog niet eens, sta een zeven (ja, precies) gemiddeld en dat heb ik alle jaren gestaan. Dus dat diploma haal ik wel. Maar heb nou eenmaal een hekel aan het vertalen van Livius, zeker laat op de avond.

En dat ik me tijdens het vertalen niet kan concentreren is bij mij ook te danken aan musicmeter

sum es est sumus estis sunt.
servus servi servo servum servo servi servorum servis servos servis.
habeo habes habet habemus habetis habent.

Eerste tekst ken ik bijna helemaal uit mijn hoofd.

Aeneas Troianus est.
Aeneas fugit. Currit.

Anchises Troianus est.
Anchises fugit. Non currit.
Enim senex est.

Ascanius Troianus est.
Ascanius fugit. Currit.
Enim puer est.

Cur fugiunt? (huppeldepup). Troia capta est.

En de hele brugklas lag altijd plat bij de woorden 'In puppi stat' een paar teksten verder. Dat betekent: Hij staat op de achtersteven.

Avus in horto est.

Dat was ons eerste zinnetje .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.