MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
...dat je de hele tijd op zoek bent naar een leuk programma op TV en wanneer je eindelijk iets vindt, het net gedaan is?

Lin
dat je al een half uur wil uitloggen maar er telkens wel weer een leuk berichtje staat waar je dan wel op MOET reageren en zodoende half slapend achter je pc zit?

...dat je bij de flop een flush hebt, dik inzet, en verliest van een klootviool die bij de river een full house krijgt?

en dat dus enkel voor de pokeraars onder ons.

.... Dat je gewoon weet wat BoordAppel net bedoelde te zeggen, maar het je eigenlij weinig interesseert

BoordAppel schreef:
...dat je bij de flop een flush hebt, dik inzet, en verliest van een klootviool die bij de river een full house krijgt?

en dat dus enkel voor de pokeraars onder ons.

Vooral vervelend als je ziet dat diegene je daarvoor gewoon op niks steeds heeft gecalled (en dus eigenlijk geen flauw idee heeft wat ie doet).

..... Dat je met slaperige oogjes musicmeter probeert te openen en dat je de melding leest :

MusicMeter is wegens onderhond tijdelijk niet beschikbaar. Excuses voor het ongemak.

En dat je denkt, damn wat heeft die kerel een invloed hier op musicmeter, om vervolgens te zien dat er onderhoud staat

cichlisuite schreef:
..... Dat je met slaperige oogjes musicmeter probeert te openen en dat je de melding leest :

MusicMeter is wegens onderhond tijdelijk niet beschikbaar. Excuses voor het ongemak.

En dat je denkt, damn wat heeft die kerel een invloed hier op musicmeter, om vervolgens te zien dat er onderhoud staat

obsessed schreef:

Vooral vervelend als je ziet dat diegene je daarvoor gewoon op niks steeds heeft gecalled (en dus eigenlijk geen flauw idee heeft wat ie doet).

Ja dit gebeurde me laatst dus tegen mijn baas. Hij had het spelletje net geleerd en ik dacht hem lekker makkelijk wat geld afhandig te kunnen maken. Dus ik leg heel triomfantelijk die kaarten op tafel: 'Flush van harten!'

Laat die eikel zijn kaarten zien en zegt: 'wat heb ik nou?'
Ja een dikke full house dus. Ik kon hem wel schieten!

...dat je laatst bij het pokeren 3 zevens flopte en nog eentje op de river...

HammerHead schreef:
...dat je laatst bij het pokeren 3 zevens flopte en nog eentje op de river...
Beter schudden na het openen van het nieuwe pakje

Wel leuk ja. Bij ons lag er laatst een full house azen en koningen op tafel. Dus een vriend van mij zet voor de grap in, gaat er één passen

....dat je 's ochtends wakker wordt en denkt: 'Vandaag ga ik een marathon van een band houden' ? (Ik ben momenteel bezig met een Pink Floyd marathon )

... dat je geen flauw idee hoe je nieuwe spelletje (FIFA World Cup 2006) moet spelen, en dat dat nergens in het spel wordt aangegeven . (Ben er nu inmiddels achter )

Kasperbert schreef:
....dat je 's ochtends wakker wordt en denkt: 'Vandaag ga ik een marathon van een band houden' ? (Ik ben momenteel bezig met een Pink Floyd marathon )

Zoiets was me al opgevallen
Maar ik vraag me dan af, stop je pas na The Division Bell

platedraaier schreef:
(quote)

Zoiets was me al opgevallen
Maar ik vraag me dan af, stop je pas na The Division Bell

Och ik moet ook nog ergens slapen vannacht....Morgenochtend waarschijnlijk vrolijk verder met Animals ...maar ik ga wel door tot en met The Division Bell!

Dat je na een wedstrijd van het Nederlands elftal denkt....waarom ga ik toch iedere keer ?

De eerste helft was de moeite zeker waard lijkt me.

Ja best maar de lol is een stuk minder als je in de zeikregen zit...om over de tweede helft maar te zwijgen. Maar allez..we zijn weer ff van huis geweest.

..dat je na een wedstrjid van het Nederlands elftal denkt....waarom gaan die idioten toch iedere keer?

... dat je uit pure verveling eens gaat kijken op het profiel van Rihanna en je daar ziet staan geboorteplaats "Barbados" en geboorteland "Verenigde Staten". En dat je als het ultieme bewijs van pure verveling de juiste gegevens gaat opzoeken op het internet en deze in het profiel veranderd.

Joey, Barbados is een land in het Caribisch gebied. Het bestaat uit één enkel eiland, dat behoort tot de Bovenwindse Eilanden van de Kleine Antillen. Het wordt ook wel Little England of Bimshire genoemd.

L_T_B schreef:
... dat je uit pure verveling eens gaat kijken op het profiel van Rihanna en je daar ziet staan geboorteplaats "Barbados" en geboorteland "Verenigde Staten". En dat je als het ultieme bewijs van pure verveling de juiste gegevens gaat opzoeken op het internet en deze in het profiel verandert.

Nee, dat heb ik nou nooit.

Nee , heb ik ook nooit.

Maar wel bewonderenswaardig dat je op subtiele wijze nog even duidelijk maakt dat Barbados niet bij de VS hoort.

Ook bewonderenswaardig dat bubbachups op even subtiele wijze er nog even een d-t fout uithaald

Electro_
L_T_B schreef:
... Joey, Barbados is een land in het Caribisch gebied. Het bestaat uit één enkel eiland, dat behoort tot de Bovenwindse Eilanden van de Kleine Antillen. Het wordt ook wel Little England of Bimshire genoemd.

Het spijt me, maar ik had Rihanna's artiestenpagina gemaakt.

- dat je ineens in een volle voetbalkantine verplicht naar Hans Mondo moet luisteren....

Hij zet de hele tent op zijn kop (zegt 'ie)... mij heeft 'ie eerder weggejaagd!

obsessed schreef:
Wel leuk ja. Bij ons lag er laatst een full house azen en koningen op tafel. Dus een vriend van mij zet voor de grap in, gaat er één passen

Haha.

Wij hebben nog redelijk vaak dat mensen passen terwijl ze nog kunnen checken.

.... dat je op een dag spontaan een cd uit de kast pakt die je al jaren hebt liggen maar al die tijd niet of nauwelijks geluisterd hebt en er nu achter komt dat het toch wel een erg leuk album is?

bubbachups schreef:
.... dat je op een dag spontaan een cd uit de kast pakt die je al jaren hebt liggen maar al die tijd niet of nauwelijks geluisterd hebt en er nu achter komt dat het toch wel een erg leuk album is?

Ik zal het je over een paar jaar weten te zeggen

sq
bubbachups schreef:

vaak. steeds vaker ook.

cichlisuite schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.