MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Dat je je zo juist verslapen hebt voor school ...

haakje schreef:
(quote)

hahahaha zal toch niet waar zijn he

bubbachups schreef:
.... dat je op een dag spontaan een cd uit de kast pakt die je al jaren hebt liggen maar al die tijd niet of nauwelijks geluisterd hebt en er nu achter komt dat het toch wel een erg leuk album is?

Richard Devine - Aleamapper, die nu zelfs in m'n top 10 staat.

Dat onderhoud/onderhond grapje was trouwens al eens voorgesteld bij MovieMeter, maar 't is er nooit van gekomen

dat je eindelijk je eindexamens in gaat, maar dat het precies, net die 2 weken, enorm k(&*^*#$)@(*#weer is...en dan met een zeiknat hoofd in die gymzalen komt, 10 minuten later dan iedereen, en iedereen je vol medelijden en ook leedvermaak aanstaart...en je je examen zit te maken, en precies elke halve minuut er een druppel uit je haren zo op je blaadje valt, zonder een handdoek voor handen te hebben....en dat je na een halfuur kramp voelt in je benen, en het stervenskoud is in die gymzaal...
hebben jullie dat nou ook wel eens, ik hoop toch ten zeeerste van niet...

Had het vorige week bij scheikunde, was een hel inderdaad. Zat echt te rillen op m'n stoel, en probeer je dan nog maar eens te concentreren..

Dat je ook examens hebt maar het weer nog wel meevalt, en een goed gevoel hebt over de examens terwijl je gewoon weinig hebt zitten te leren.

Lin
dat is er eentje voor de topic: had ik dat maar

Joy
obsessed schreef:
Had het vorige week bij scheikunde, was een hel inderdaad. Zat echt te rillen om m'n stoel, en probeer je dan nog maar eens te concentreren..

een beetje junk' planned' zijn afkick

VAKANTIE'?

... dat je enorm brak uit bed stapt en je afvraagt hoe je de dag gaat overleven, maar gewoon een geweldige dag hebt

...dat je voorbij een ambulance fietst, denkt 'er zal wel iemand ziek zijn hier' en je vervolgens realiseert dat je op weg naar de uni altijd een shortcut neemt over het ziekenhuisterrein.

.. dat je 60% van de antwoorden van de multiple choice vragen hebt ovor een biologie proefwerk en de toets goed wil maken maar niet opvallend goed (je staat gemiddeld een 5,5) en dan per ongeluk een 9,7 haalt en de leraar je doorheeft maar je toch matst met een 7,0?!

herman schreef:
...dat je voorbij een ambulance fietst, denkt 'er zal wel iemand ziek zijn hier' en je vervolgens realiseert dat je op weg naar de uni altijd een shortcut neemt over het ziekenhuisterrein.

Ik zal eens opletten als ik straks in Leiden uit de trein stap

neo
Dat je een belspel programma zit te bekijken waarin geen hints gegegevn worden, geen enkele letter van een woord in beeld is, maar slechts enkel wordt gezegd dat het een bekende Nederlandse voetballer is en je dan mag bellen om te zeggen wie het is?

lambf
Kijk jij belspelletjes

Gewoonlijk worden alle letters gegeven op één na, en geven ze tien tips of zo

Arno schreef:
Gewoonlijk worden alle letters gegeven op één na, en geven ze tien tips of zo

Dan wordt het tenminste niet te moeilijk voor de presentatoren

neo
Nee maar bij deze zei diei doos dus enkel dat het om een bekende voetballer ging. Voor de rest niks. Dus ik zag maar mensen bellen en namen noemen en allemaal tevergeefs. Pas na een half uur kwam er een tip dat het om iemand ging die bij FC Barcelona zat.

Maar het is natuurlijk al een aftroggel programma, want mensen worden in rondes gegooid, geselecteerd voor uit zoveel bellers... En dan zijn ze nog geen eens in de uitzending. Maar dit was echt het meest belachelijke wat ik ooit zag omdat het bijna een open vraag was!

neo schreef:
Maar dit was echt het meest belachelijke wat ik ooit zag omdat het bijna een open vraag was!

Was dat om alle eerdere vragen een beetje te compenseren?

... dat je 's middags even op MuMe kijkt en blijkt dat je 18 nieuwe berichten en dat je afvraagd hoe het komt dat je in eens zo populair bent geworden.Maar dat later blijkt dat het alleen maar goedkeuringen van correcties zijn....

Dat je je afvraagt waar Paalhaas gebleven is ????

Die is toch naar Thailand/Cambodja etc? Had ergens gelezen dat hij 9 juni weer terug komt

klopt ja, dus we zullen vanaf 9 juni wel ondergespamd worden met Thais volksmuziek

Relax
...dat je een iritant neefje hebt van 8 jaar die je wel inelkaar kan schoppen...

...dat je een iritant zusje hebt van 9 jaar die je wel inelkaar kan schoppen...

Relax schreef:
...dat je een iritant neefje hebt van 8 jaar die je wel inelkaar kan schoppen...

dus jij bent familie van Bob Cremers?

The Scientist schreef:
... dat je enorm brak uit bed stapt en je afvraagt hoe je de dag gaat overleven, maar gewoon een geweldige dag hebt

Het eerste deel heb ik vaak...

Log je in en dan ben je de enige! OVerigens is mij nog niet overkomen, voelt vrij eenzaam

Blijf dan ook in bed liggen.

Improvision
...dat er een verkeerde cd in een hoesje zit, dat je die opzet en vervolgens 20 seconden naar de tracklist op het hoesje zit te staren vooraleer je beseft dat het de verkeerde cd is

Dat het 2e pinksterdag is, maandag, je bent lekker vrij. Je had wat afgesproken maar je maat belt af. En daar zit je dan de hele dag een beejte op MuMe rond te hangen... kansloze artiesten te corigeren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:48 uur

geplaatst: vandaag om 13:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.