Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2006, 22:56 uur
handsome_devil schreef:
Niet eens, een vrouw van een jaar of 35 was het
(tenzij je dat natuurlijk al oud vindt)
(quote)
Niet eens, een vrouw van een jaar of 35 was het
(tenzij je dat natuurlijk al oud vindt)en dat mag ik niet hopen!

0
geplaatst: 3 augustus 2006, 22:58 uur
dat je op je vakantie in je enthousiasme met je zwem/gewone-short in het zwembad duikt en tot de vaststelling komt dat je GSM er nog in zat...
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 22:30 uur
Dat je dochter van 15 ,die graag luisterd naar Nightwish,Evanescense of Within Temptation .Opeens zegt hee die Jan Smit maakt ook wel goeie muziek.Hij komt in de buurt ik wil er heen mag ik?

0
geplaatst: 4 augustus 2006, 22:39 uur
Och... er zijn ook oudere mensen die ernaar luisteren... nu heb je nog tijd het haar af te leren 

0
geplaatst: 4 augustus 2006, 22:44 uur
rusty nail schreef:
Dat je dochter van 15 ,die graag luisterd naar Nightwish,Evanescense of Within Temptation .Opeens zegt hee die Jan Smit maakt ook wel goeie muziek.Hij komt in de buurt ik wil er heen mag ik?

en wat zei je? of moest je gelijk aan de zuurstof?

0
geplaatst: 4 augustus 2006, 22:45 uur
Ik dacht net die gothic look staat haar wel .Maar ja haar indentiteit is nog niet helemaal ontwikkeld.Zij noemde het,het verbreden van mijn muzieksmaak.Ik zei je vind hem gewoon een lekker ding .Ja dat ook zei ze.
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 22:48 uur
rusty nail schreef:
(quote)
Ik dacht net die gothic look staat haar wel .Maar ja haar indentiteit is nog niet helemaal ontwikkeld.Zij noemde het,het verbreden van mijn muzieksmaak.Ik zei je vind hem gewoon een lekker ding .Ja dat ook zei ze.ik mag dr nu al
(door dr antwoorden, niet dat jan een lekker ding is
)grappig!
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 22:55 uur
Mijn vrouw zegt weleens ! Wanneer komen jullie uit de pubertijd?En dan kijkt ze mij ook aan 

0
geplaatst: 4 augustus 2006, 23:04 uur
Hebben jullie dat nou ook? ... Dat je denkt een onbekend en onbemind album op te zoeken op Musicmeter en dat aERodynamIC daar al een bericht geplaatst heeft?
0
geplaatst: 5 augustus 2006, 02:31 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2006, 04:16 uur
Dat ik steeds meer benieuwd wordt naar welke albums bloempje nog meer luistert, omdat je erachter komt dat hij een wel erg leuke smaak heeft? 

0
geplaatst: 5 augustus 2006, 09:04 uur
aERodynamIC schreef:
En wil van bloempje wel weten welk album dat dan was...
En wil van bloempje wel weten welk album dat dan was...
Nou, bijvoorbeeld dezen:
Ed Harcourt - The Beautiful Lie (2006)
Joan as Police Woman - Real Life (2006)
Tapes 'n Tapes - The Loon (2005)
Ron Sexsmith - Time Being (2006)
Maar er zijn nog veel meer goede cd's hier nog niet echt doorgebroken!
@Musicfriek: thanks, een blinde aanrader is
Joseph Arthur - Redemption's Son (2003)
Een album wat Eric zelfs nog niet kent!
0
geplaatst: 5 augustus 2006, 20:09 uur
Dat er vrienden komen courmetten ..We zorgen voor vlees en drinken +stokrood e.d.Zij moesten het courmetstel meenemen.Ze komen van 123 km ver en vergeten het courmetstel. Dan maar in de pan. Wel snel klaar 

0
Mojo Pin
geplaatst: 5 augustus 2006, 23:03 uur
Dat je denkt dat je met Bob Cremers aan het chatten bent op Soulseek maar dat het iemand anders blijkt te zijn.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 01:30 uur
Mojo Pin schreef:
Dat je denkt dat je met Bob Cremers aan het chatten bent op Soulseek maar dat het iemand anders blijkt te zijn.

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 01:38 uur
rusty nail schreef:
Dat er vrienden komen courmetten ..We zorgen voor vlees en drinken +stokrood e.d.Zij moesten het courmetstel meenemen.Ze komen van 123 km ver en vergeten het courmetstel. Dan maar in de pan. Wel snel klaar

Hoe kunnen ze die nou vergeten???

0
geplaatst: 7 augustus 2006, 12:08 uur
Dat je op een camping in Sneek bent en chinees gaat bestellen. + Bestek besteld en na 75 minuten blijkt dat die chinees op de verkeerde camping staat. Eenmaal aangekomen blijkt dat hij het bestek vergeten was. Na 45 minuten wachten stond die gekke chinees weer op die verkeerde camping.... Toen we het bestek eindelijk hadden, was het eten koud. Behalve de kroepoek, loempia's en balletjes, want die hadden we al opgegeten...
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 22:16 uur
Dat je op de WC zit en je je ineens afvraagt of je eigenlijk wel een uit Nederland afkomstig album in je kast hebt. En dat je, als je dat nakijkt, moet concluderen dat dat tussen alle Britse, Amerikaanse, Canadese, Nieuw-Zeelandse, IJslandse, Noorse, Belgische, Franse, Duitse, Zweedse en Ierse albums niet het geval is.
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 23:15 uur
Lukas schreef:
Dat je op de WC zit en je je ineens afvraagt of je eigenlijk wel een uit Nederland afkomstig album in je kast hebt. En dat je, als je dat nakijkt, moet concluderen dat dat tussen alle Britse, Amerikaanse, Canadese, Nieuw-Zeelandse, IJslandse, Noorse, Belgische, Franse, Duitse, Zweedse en Ierse albums niet het geval is.
Ook wel eens gehad...... Ik kwam er vervolgens achter dat het enige Nederlandse album in de kast Within Temptation - Mother Earth was

0
geplaatst: 7 augustus 2006, 23:51 uur
Lukas schreef:
Zelf heb ik er ook geen Dat je op de WC zit en je je ineens afvraagt of je eigenlijk wel een uit Nederland afkomstig album in je kast hebt. En dat je, als je dat nakijkt, moet concluderen dat dat tussen alle Britse, Amerikaanse, Canadese, Nieuw-Zeelandse, IJslandse, Noorse, Belgische, Franse, Duitse, Zweedse en Ierse albums niet het geval is.

0
geplaatst: 8 augustus 2006, 08:46 uur
rusty nail schreef:

(quote)
Zelf heb ik er ook geen 
Zonde! Krang / Bettie Serveert / Spinvis... zijn toch artiesten/bands die zeker de moeite waard zijn.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 10:03 uur
Sonic Nurse schreef:
Zonde! Krang / Bettie Serveert / Spinvis... zijn toch artiesten/bands die zeker de moeite waard zijn.
Mijn dochters hebben wel van dat spul .Zoals Anouk en Within Temptation. En van dat eerder opgenoemde spul Dus ik ken het wel.Ik heb er geen hekel aan.Maar niet echt mijn ding (quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.