MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Nu je het zegt...

Was dit vorig jaar ook al niet zo? Heeft er geloof ik mee te maken dat het ergens in april dan een weekje erg warm is en dat de wespen dan uitvliegen ofzo. Vervolgens wordt het weer een stuk kouder en vriezen ze allemaal kapot.

Ik ben er iig voor. Weg met de wesp!

Muggen heb ik ook niet gezien

Wespen komen meestal half augustus en september.Meestal gelijk met het fruit dat rijp word.

Mojo Pin
Kan de wesp niet gewoon een keertje uitsterven?

Hebben jullie dat nu ook dat het scherm van je laptop buiten in het donker allerlei ongwenst bezoek veroorzaakt zoals muggen, vliegen en ander ongedierte?

Bighead schreef:
Hebben jullie dat nu ook dat het scherm van je laptop buiten in het donker allerlei ongwenst bezoek veroorzaakt zoals muggen, vliegen en ander ongedierte?

JA! Gelukkig heb ik wel een muggendestroytennisracket!

HiLL schreef:
(quote)

JA! Gelukkig heb ik wel een muggendestroytennisracket!

Ja die heb ik ook... zoek alleen nog een manier om hem op te voeren... grotere insecten worden alleen even verdoofd en vliegen dan weer weg, terwijl ik het eigenlijk wil horen knappen en sissen

(ben verder vredelievend hoor)

Bighead schreef:

Ja die heb ik ook... zoek alleen nog een manier om hem op te voeren...

Misschien er een stekker aan monteren en dan op 220V zetten?

Dat je met geen mogelijkheid het klepje van je 6230i afkrijgt?!

Dat is een printer ofzo?

Ja een Nokia gsm

aslan (crew)
haha altijd lastig met die nokia's... eerst het trucje leren

Dat je je fiets onder aan de trap van de nooduitgang van de kelder van je werk vindt

En dat je vervolgens van je baas de camerabeelden krijgt waardoor je de desbetreffende daders kan aangeven

just_me schreef:
Dat je je fiets onder aan de trap van de nooduitgang van de kelder van je werk vindt

En dat je vervolgens van je baas de camerabeelden krijgt waardoor je de desbetreffende daders kan aangeven

Je hebt in iedergeval je fiets terug , ik weet niet in welke toestand?

Dat je je vrouw, die toch wel vindt dat je teveel geld uit geeft aan cd's, trots meldt dat je de CD "Yes" van Morphine voor slechts 99 dollarcent hebt gewonnen op Ebay, verzwijgt dat er 6 dollar verzendkosten bijkomen, en uiteindelijk tot de ontdekking komt dat het een cassette is....

Omayyad
VanDeGriend schreef:
Dat je je vrouw, die toch wel vindt dat je teveel geld uit geeft aan cd's, trots meldt dat je de CD "Yes" van Morphine voor slechts 99 dollarcent hebt gewonnen op Ebay, verzwijgt dat er 6 dollar verzendkosten bijkomen, en uiteindelijk tot de ontdekking komt dat het een cassette is....

en bij deze mijn excuses voor mijn leedvermaak...

dollie
VanDeGriend schreef:

nog niet meegemaakt nee

VanDeGriend schreef:

Echt trots zijn op je vrouw kun je niet zijn

Gaat best hoor, ben erg blij met r

Jij ging toch trouwen he ?

Nog maar snel wat cd's inslaan dan

als ze nu gewoon eens muziek op iets zouden kunnen zetten wat de dames aan hun voeten kunnen trekken en/of waar ze hun spulletjes in op zouden kunnen bergen was iedereen blij! (ik dubbel!).

Lin
haakje schreef:
als ze nu gewoon eens muziek op iets zouden kunnen zetten wat de dames aan hun voeten kunnen trekken en/of waar ze hun spulletjes in op zouden kunnen bergen was iedereen blij! (ik dubbel!).

Lin
dat je wil gaan slapen omdat je een rotbui hebt... eenmaal op bed erachter komt dat je je mp3 speler nog moet vullen voor de metroreis... en dan automatisch online gaat, vervolgens een uur op soulseek zit en weer helemaal vrolijk bent, maar wel weer een te kort nachtje hebt?

Lin schreef:
een uur op soulseek zit

ja... ja....

Lin
The Scientist schreef:
(quote)

ja... ja....

nou ja, minstens

handsome_devil
Dat een klant een klacht tegen je gaat indienen, omdat contante betalingen bij ons worden afgerond en de klant erop stond 3,99 te betalen in plaats van 4 euro

Zal wel weer een oud vrouwtje zijn.

gemaster schreef:

Je bedoelt een rimpelsaurus!

handsome_devil
gemaster schreef:

Niet eens, een vrouw van een jaar of 35 was het (tenzij je dat natuurlijk al oud vindt)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:03 uur

geplaatst: vandaag om 01:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.