Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2006, 22:33 uur
Nu je het zegt...
Was dit vorig jaar ook al niet zo? Heeft er geloof ik mee te maken dat het ergens in april dan een weekje erg warm is en dat de wespen dan uitvliegen ofzo. Vervolgens wordt het weer een stuk kouder en vriezen ze allemaal kapot.
Ik ben er iig voor. Weg met de wesp!
Was dit vorig jaar ook al niet zo? Heeft er geloof ik mee te maken dat het ergens in april dan een weekje erg warm is en dat de wespen dan uitvliegen ofzo. Vervolgens wordt het weer een stuk kouder en vriezen ze allemaal kapot.
Ik ben er iig voor. Weg met de wesp!
0
geplaatst: 26 juli 2006, 22:36 uur
Wespen komen meestal half augustus en september.Meestal gelijk met het fruit dat rijp word.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 23:21 uur
Hebben jullie dat nu ook dat het scherm van je laptop buiten in het donker allerlei ongwenst bezoek veroorzaakt zoals muggen, vliegen en ander ongedierte?
0
geplaatst: 26 juli 2006, 23:22 uur
Bighead schreef:
Hebben jullie dat nu ook dat het scherm van je laptop buiten in het donker allerlei ongwenst bezoek veroorzaakt zoals muggen, vliegen en ander ongedierte?
JA!
Gelukkig heb ik wel een muggendestroytennisracket! 
0
geplaatst: 26 juli 2006, 23:56 uur
HiLL schreef:
JA!
(quote)
JA!
Ja die heb ik ook... zoek alleen nog een manier om hem op te voeren... grotere insecten worden alleen even verdoofd en vliegen dan weer weg, terwijl ik het eigenlijk wil horen knappen en sissen

(ben verder vredelievend hoor)
0
geplaatst: 27 juli 2006, 19:36 uur
Dat je met geen mogelijkheid het klepje van je 6230i afkrijgt?!

0
aslan (crew)
geplaatst: 27 juli 2006, 19:56 uur
haha altijd lastig met die nokia's... eerst het trucje leren
0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:51 uur
Dat je je fiets onder aan de trap van de nooduitgang van de kelder van je werk vindt
En dat je vervolgens van je baas de camerabeelden krijgt waardoor je de desbetreffende daders kan aangeven
En dat je vervolgens van je baas de camerabeelden krijgt waardoor je de desbetreffende daders kan aangeven

0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:53 uur
just_me schreef:
Dat je je fiets onder aan de trap van de nooduitgang van de kelder van je werk vindt

Je hebt in iedergeval je fiets terug
, ik weet niet in welke toestand?
0
geplaatst: 1 augustus 2006, 10:24 uur
Dat je je vrouw, die toch wel vindt dat je teveel geld uit geeft aan cd's, trots meldt dat je de CD "Yes" van Morphine voor slechts 99 dollarcent hebt gewonnen op Ebay, verzwijgt dat er 6 dollar verzendkosten bijkomen, en uiteindelijk tot de ontdekking komt dat het een cassette is.... 

0
Omayyad
geplaatst: 1 augustus 2006, 10:27 uur
VanDeGriend schreef:
Dat je je vrouw, die toch wel vindt dat je teveel geld uit geeft aan cd's, trots meldt dat je de CD "Yes" van Morphine voor slechts 99 dollarcent hebt gewonnen op Ebay, verzwijgt dat er 6 dollar verzendkosten bijkomen, en uiteindelijk tot de ontdekking komt dat het een cassette is....

en bij deze mijn excuses voor mijn leedvermaak... 
0
dollie
geplaatst: 1 augustus 2006, 18:18 uur
VanDeGriend schreef:

nog niet meegemaakt nee

0
geplaatst: 1 augustus 2006, 19:57 uur
VanDeGriend schreef:

Echt trots zijn op je vrouw kun je niet zijn

0
geplaatst: 1 augustus 2006, 20:20 uur
Gaat best hoor, ben erg blij met r 
Jij ging toch trouwen he ?
Nog maar snel wat cd's inslaan dan

Jij ging toch trouwen he ?
Nog maar snel wat cd's inslaan dan

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 13:02 uur
als ze nu gewoon eens muziek op iets zouden kunnen zetten wat de dames aan hun voeten kunnen trekken en/of waar ze hun spulletjes in op zouden kunnen bergen was iedereen blij! (ik dubbel!).
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 13:05 uur
haakje schreef:
als ze nu gewoon eens muziek op iets zouden kunnen zetten wat de dames aan hun voeten kunnen trekken en/of waar ze hun spulletjes in op zouden kunnen bergen was iedereen blij! (ik dubbel!).

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 22:25 uur
dat je wil gaan slapen omdat je een rotbui hebt... eenmaal op bed erachter komt dat je je mp3 speler nog moet vullen voor de metroreis... en dan automatisch online gaat, vervolgens een uur op soulseek zit en weer helemaal vrolijk bent, maar wel weer een te kort nachtje hebt? 

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 22:25 uur
0
handsome_devil
geplaatst: 3 augustus 2006, 18:54 uur
Dat een klant een klacht tegen je gaat indienen, omdat contante betalingen bij ons worden afgerond en de klant erop stond 3,99 te betalen in plaats van 4 euro 

0
geplaatst: 3 augustus 2006, 22:38 uur
0
handsome_devil
geplaatst: 3 augustus 2006, 22:51 uur
gemaster schreef:
Zal wel weer een oud vrouwtje zijn.
Zal wel weer een oud vrouwtje zijn.
Niet eens, een vrouw van een jaar of 35 was het
(tenzij je dat natuurlijk al oud vindt)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.