Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 22:06 uur
Lin schreef:
als we allemaal overduidelijk snappen wat iemand bedoelt lijkt t me niet zo nodig op op elke spelfout zout te leggen...
(quote)
als we allemaal overduidelijk snappen wat iemand bedoelt lijkt t me niet zo nodig op op elke spelfout zout te leggen...

Inderdaad, daar smaakt de spelfout echt niet beter door. (Flauw)
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 augustus 2006, 06:02 uur
...dat je eindelijk vakantie hebt, mag uitslapen, maar belachelijk vroeg wakker wordt en niet meer in slaap kunt komen? 

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 07:30 uur
SelmaDuim schreef:
...dat je eindelijk vakantie hebt, mag uitslapen, maar belachelijk vroeg wakker wordt en niet meer in slaap kunt komen?
Ik ken het ,en het ligt dan ook nooit zo lekker als dat je moet gaan werken.Vooral als het er bij regent ...dat je eindelijk vakantie hebt, mag uitslapen, maar belachelijk vroeg wakker wordt en niet meer in slaap kunt komen?

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 09:19 uur
SelmaDuim schreef:

Je moet even je biologische klok uitwissen.... Dat doe je door middel van 10 whiskey cola's, 8 baco's en 2 tequila's te drinken, voordat je gaat slapen.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 10:05 uur
Als ik alcohol op heb slaap ik juist veel onrustiger en word ik vroeger wakker. Het beste wat je kunt doen is zo laat mogelijk naar bed gaan en dan tot 10 uur uitslapen. Dan zorgen dat je de volgende dag lekker lui bent en dat je om 12 uur al moe bent. Als het goed is slaap je dan door tot 10 uur.
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 augustus 2006, 10:21 uur
Ik heb sowieso geen last van mijn biologische klok, een vast ritme heb ik namelijk niet, want ik heb altijd hele onregelmatige diensten. Het is gewoon domme pech, en de volgende keer hopelijk beter. Maar toch bedankt. 

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 10:49 uur
gemaster schreef:
Als ik alcohol op heb slaap ik juist veel onrustiger en word ik vroeger wakker. Het beste wat je kunt doen is zo laat mogelijk naar bed gaan en dan tot 10 uur uitslapen. Dan zorgen dat je de volgende dag lekker lui bent en dat je om 12 uur al moe bent. Als het goed is slaap je dan door tot 10 uur.
Je hebt gelijk.. Ik slaap dan ook onrustig, maar word niet om 07:00 uur wakker. Al slaap ik wel altijd beroerd als ik dronken ben......
0
dollie
geplaatst: 17 augustus 2006, 11:54 uur
musicboy schreef:
... dat je dollie zo'n toffe meid vindt ook al heeft ze totaal geen muzikale smaak
... dat je dollie zo'n toffe meid vindt ook al heeft ze totaal geen muzikale smaak

Lief hoor....

haakje schreef:
hebben jullie nu ook dat je virtueel negerzoenen etende musicboy nu even virtueel zijn hand wil aantikken, zodat de virtuele negerzoen virtueel wordt platgedrukt tegen zijn neus?
hebben jullie nu ook dat je virtueel negerzoenen etende musicboy nu even virtueel zijn hand wil aantikken, zodat de virtuele negerzoen virtueel wordt platgedrukt tegen zijn neus?

ZEKER WETEN!!!

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 11:56 uur
SelmaDuim schreef:

Ja. En dat ook nog precies op de dag dat je graag uitgerust wil zijn omdat Lowlands voor de deur staat.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:34 uur
Ik heb wel redelijk kunnen uitslapen, maar ik verga van de spierpijn. Had gisteren mijn eerste voetbaltraining sinds 6 jaar.... AUW!
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:42 uur
Moet je voor de grap erbij gaan hordelopen, dan kun je pas echt lachen 

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:56 uur
gemaster schreef:
Ik heb wel redelijk kunnen uitslapen, maar ik verga van de spierpijn. Had gisteren mijn eerste voetbaltraining sinds 6 jaar.... AUW!
Uit vrees voor spierpijn stel ik mijn eerste voetbaltraining steeds weer uit. Stom natuurlijk, maar ik kan me er maar niet toe zetten.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 13:28 uur
musicboy schreef:
... dat je je afvraagt of de makers van Lost zelf nog weten welke mysteries ze in het leven geroepen hebben en dat je vreest dat nooit al je vragen een antwoord zullen krijgen?
(herinner me grote beesten / monsters in de 1ste afleveringen waarin later nooit meer iets over gezegd werd)
... dat je je afvraagt of de makers van Lost zelf nog weten welke mysteries ze in het leven geroepen hebben en dat je vreest dat nooit al je vragen een antwoord zullen krijgen?
(herinner me grote beesten / monsters in de 1ste afleveringen waarin later nooit meer iets over gezegd werd)

Die komen terug in seizoen 3, heb ik gelezen.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:01 uur
herman schreef:
(quote)
Mooi.
Maar ik denk dat Lost een serie is die je eigenlijk kritisch een 2de keer moet zien, zodat je alle mysteries kan noteren. Ik vrees dat echt veel onopgelost zal blijven, in de zin dat er gewoon nooit meer over gesproken zal worden.
Kan natuurlijk verkeerd zijn.
En ik zal hoe dan ook seizoen 3 volgen.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:04 uur
Dollie, was een grapje hoor. Je hebt een heel andere smaak dan ik, maar daar is niks mis mee. Ik kanker graag over dingen die ik niet goed vind, is een afwijking. Kan me ervoor laten behandelen, maar is te duur.

Kom je helpen die negerzoen van mijn neus te wrijven? Dan zal ik je meteen voor de verandering iets moois laten horen. O, wat ben ik weer stout. Foei musicboy.

Klopt het dat jij ook van België bent?

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:18 uur
musicboy schreef:
Mooi.
Maar ik denk dat Lost een serie is die je eigenlijk kritisch een 2de keer moet zien, zodat je alle mysteries kan noteren. Ik vrees dat echt veel onopgelost zal blijven, in de zin dat er gewoon nooit meer over gesproken zal worden.
Mooi.
Ik heb het eerste seizoen een tweede keer bekeken en ik heb het idee dat ze alle losse eindjes wel bij elkaar gaan knopen hoor.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 16:29 uur
musicboy schreef:
Ik kanker graag op dingen die ik niet goed, is een afwijking.
(quote)
Ik kanker graag op dingen die ik niet goed, is een afwijking.
Niet mee spotten

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 16:33 uur
Hij spot niet. Hoe krijgen mensen het toch in hun hoofd om door dergelijke opmerkingen 'gekwetst' te zijn? Ikzelf heb ook zo mijn ervaringen met de ziekte, maar om je over dit soort dingen druk te maken...

0
Ruby1966
geplaatst: 17 augustus 2006, 16:39 uur
Er zijn anders genoeg synoniemen voor dat woord....ik vind het ook geen prettig woord..maar ieder zijn mening.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 16:50 uur
Spot was zeker niet de bedoeling. Het werkwoord bestaat nu eenmaal in de betekenis van zeuren. Ik heb trouwens 2 familieleden zien lijden onder de ziekte en dat is verschrikkelijk. Dus zoals gezegd was er niks van spot in bedoeld.
Het is een beetje als met 'neger'. Ik weet niet of je nu 'neger' of 'zwarte' moet zeggen omdat één van de twee racistisch kan opgenomen worden.
Nu, ik kan er inkomen dat mensen daar gevoelig voor zijn, maar het is echt niet altijd zo bedoeld.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 17:07 uur
Het is inderdaad een "gewoon" werkwoord (komt zelfs in taalmethodes op lagere scholen voor).
Musicboy dreef er zeer duidelijk geen spot mee.
Dat het woord ondanks dat alles gevoelig ligt is wat anders (ik vind het voorbeeld "neger" wat dat aan gaat een goed vergelijk).
Zelf zou ik ook synoniemen gebruiken, maar op mij kwam het zeker niet spottend over.
Dat het woord ondanks dat alles gevoelig ligt is wat anders (ik vind het voorbeeld "neger" wat dat aan gaat een goed vergelijk).
Zelf zou ik ook synoniemen gebruiken, maar op mij kwam het zeker niet spottend over.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 18:57 uur
aERodynamIC schreef:
Het is inderdaad een "gewoon" werkwoord (komt zelfs in taalmethodes op lagere scholen voor).
Precies. Als ik zeg: 'Het negeren van irritante mensen is goed', dan beledig ik geen donkere medemensen.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:32 uur
Dat je helemaal klaarzit om te gaan Knock-Outen, maar dat er bijna niemand stemt... 

0
Allmusic
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:39 uur
Ik heb gehoord dat friek dit weekend de Mega 70's Disco KO gaat plaatsen 

0
Ruby1966
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:40 uur
Ja, die ja! Ik heb mijn broek met soulpijpen al klaarliggen en mijn afrokapsel in de krul 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.