MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Woody schreef:
Dat je naar het toilet moest en daar zo'n mooie drol hebt gelegt, Mooi rond, dubbel laags en met een sierlijk puntje op de top, dat je daarna tevreden en vol trots op de bank gaat zitten en denkt: " 15-08-2006 is een mooie dag"

Lin
Ruby1966 schreef:
Lin kennende was haar bericht een antwoord op dat van haakje

Woody schreef:
Dat je naar het toilet moest en daar zo'n mooie drol hebt gelegt, Mooi rond, dubbel laags en met een sierlijk puntje op de top, dat je daarna tevreden en vol trots op de bank gaat zitten en denkt: " 15-08-2006 is een mooie dag"

hahaha

aERodynamIC schreef:
Dat je eens een keer opschrijft wat je koopt aan cd's (begonnen op 1 januari) en dat je als je dat lijstje bekijkt je helemaal het lazarus schrikt en beseft dat je het echt even rustiger aan moet gaan doen, omdat het eigenlijk niet normaal meer is

Zolang je er financieel niet aan te onder gaat, nog genoeg leuke andere dingen kunt doen en geen enorme luisterachterstand hebt, zou ik mezelf alleen maar gelukkig prijzen.

Ja, maar jullie zijn hier natuurlijk net zo achterlijk

aERodynamIC schreef:

Ik voel me a-b-s-o-l-u-u-t niet aangesproken.

Ik gebruik daar gewoon de albumlijst in MuMe voor... op een albumpje of 10 na allemaal sinds 1 januari gekocht... vind ik ook al vrij ernstig

lol @ L_T_B

Lin
ik koop noooooit wat, luister ook bijna niks

Woody schreef:

Vraag me die allang bezighoudt eigenlijk ...
Klopt het dat mannen hun wc-papier plooien en vrouwen proppen?
Of gebruiken Nederlanders maar één velletje en doet dat probleem zich dus niet voor?

aERodynamIC schreef:

Ik houd helemaal niet van muziek, ik bezoek MuMe alleen maar omwille van mijn algemene ontwikkeling.

Dat het na het kijken van Pulp Fiction blijft knagen, omdat je wil weten wat er nou in dat koffertje zat?

... dat je tijdens het kijken naar Titanic je afvraagt: wanneer zal die stomme boot nu eindelijk eens zinken en de leo verzuipen?

... dat je tijdens het kijken naar Lost zo'n zin hebt op die knop te drukken die Lock altijd indrukt?

musicboy schreef:
... dat je tijdens het kijken naar Titanic je afvraagt: wanneer zal die stomme boot nu eindelijk eens zinken en de leo verzuipen?

Speciaal voor jou: dit filmpje. Gaat een stuk sneller en je hebt geen last van Leo.

psychonaatje schreef:
(quote)

Speciaal voor jou: dit filmpje. Gaat een stuk sneller en je hebt geen last van Leo.

Lin
hahahahahaha

briljante andere filmpjes ook trouwens

musicboy schreef:
... dat je tijdens het kijken naar Lost zo'n zin hebt op die knop te drukken die Lock altijd indrukt?

Nee, heb ik juist niet. Ik hoop altijd dat hij die stomme knop een keer NIET indrukt...

...dat je met smart op seizoen 3 van Lost zit te wachten?

Lin
dat je nog nooit 1 aflevering van Lost hebt gezien?

Lin schreef:

Wacht maar. Als je de eerste 3 hebt gezien, dan ben je in staat het complete seizoen er in een week door te kijken.

... dat je je afvraagt of de makers van Lost zelf nog weten welke mysteries ze in het leven geroepen hebben en dat je vreest dat nooit al je vragen een antwoord zullen krijgen?
(herinner me grote beesten / monsters in de 1ste afleveringen waarin later nooit meer iets over gezegd werd)

Lin schreef:

Lin
rayman schreef:
(quote)

(en dat ook niet zo erg vindt )

Mojo Pin
Ik heb het ook nog nooit gezien.

Lin schreef:

herman schreef:
...dat je met smart op seizoen 3 van Lost zit te wachten?

Sterker nog: ik wacht met smart op de ontknoping waarin ALLES duidelijk wordt, maar dat duurt nog even heb ik begrepen....

Lin
dat je even je kikkers eten wil geven, in de bak kijkt en er vervolgens eentje beschimmeld en wel door de wc spoelt?

Lin schreef:
dat je even je kikkers eten wil geven, in de bak kijkt en er vervolgens eentje beschimmeld en wel door de wc spoelt?

Nee, dat heb ik nou nooit.

Ruby1966
Beschimmeld? Dat had je er niet bij gezegd!

Lin schreef:

Gebeurt mij niet met de regelmaat van de klok.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:08 uur

geplaatst: vandaag om 04:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.