MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Ik ging ervan uit dat jij geen legendarische MuMe avond had, vanwege de reactie hier

En ik denk natuurlijk dat crewleden altijd heel serieus zijn

Serieusheid zelve meldt zich nu.

aERodynamIC schreef:
Serieusheid zelve meldt zich nu.

Zal ik nog een paar alba toevoegen

Lukas schreef:
(quote)

Zal ik nog een paar abba toevoegen

Abba? Jij leeft je wel in in dat topic he

aslan (crew)

dollie
musicboy schreef:

Ik ben van West-Vlaanderen, Kortrijk!
Kom vlug, de chocolade is aan het smelten!
Ik supporter voor Anderlecht, maar ik vrees dat een Christinalover voor Brugge supportert.

Toch niet voor Brugge! ( ), bij mij staat Anderlecht nog steeds op 1, al zijn ze niet echt met een denderende start begonnen... (jaja, je praat hier met een vrouw die WEL iets van voetbal kent...)

Cath schreef:
Dat er een groot dik paard van 600 kilo op je kleine schattige teentje staat waardoor die doormidden is gebroken? (ook net voordat ik naar Londen ga natuurlijk.)

Heb ik ook meegemaakt, maar mijn paard was vrij groot (1m78) en woog er 800 Ik ging toen wel niet naar Londen en werd dus lekker thuis verwend door mijn moeder

[quote]dollie schreef:
(quote)

Toch niet voor Brugge! ( ), bij mij staat Anderlecht nog steeds op 1, al zijn ze niet echt met een denderende start begonnen... (jaja, je praat hier met een vrouw die WEL iets van voetbal kent...)

Dollie, je stijgt in mijn achting dat het geen naam heeft: Anderlechtsupporter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou ik Christina dan toch een kans moeten geven?

Dat je het gevoel hebt dat je het enige meisje op deze hele site bent die echt van hiphop houdt? (anybody?)

Cath schreef:
Dat je het gevoel hebt dat je het enige meisje op deze hele site bent die echt van hiphop houdt? (anybody?)

- Ik ben geen meisje
- Ik hou niet van hiphop

Sorry

Kos
Cath schreef:
Neem je vriendinnen mee. .

Cath schreef:

Nee, dat heb ik nou nooit.

Cath schreef:

Maakt dat wat uit dan, je moet trots zijn op je eigen smaak. Ook al kun je geen bondgenoten vinden.

Klumpie schreef:
(quote)

Maakt dat wat uit dan, je moet trots zijn op je eigen smaak. Ook al kun je geen bondgenoten vinden.

Tuurlijk, maar ik vind het gewoon raar, er zijn toch wel meer meisjes die er ook van houden.. zou je denken

Cath schreef:

Niets suffer dan een dertiger die zichzelf meisje noemt, dus kan je helaas niet helpen...Was wel met de meiden naar appelsap vorig weekend en ben regelmatig op hiphopfeesten te vinden, maar mijn smaak valt denk ik niet samen met die van jou (ben niet erg weg van notorious bijv.)
En ik hou erg van hiphop maar ook van andere genres, dus da's misschien niet 'echt' genoeg ??

Cath schreef:

Ik zou je graag helpen... meer hiphop luisteren lukt nog wel.. alleen het 'meisje'-deel wordt lastiger..

The Scientist schreef:
(quote)

Ik zou je graag helpen... meer hiphop luisteren lukt nog wel.. alleen het 'meisje'-deel wordt lastiger..

Alles kan, Jelle.

Allmusic
....dat je je niet welkom voelt in je eigen KO?

Arme Allmusic

Ruby1966
Allmusic schreef:
....dat je je niet welkom voelt in je eigen KO?

Hee, zeur niet..je bent hartstikke welkom

haakje schreef:
(quote)

Niets suffer dan een dertiger die zichzelf meisje noemt, dus kan je helaas niet helpen...Was wel met de meiden naar appelsap vorig weekend en ben regelmatig op hiphopfeesten te vinden, maar mijn smaak valt denk ik niet samen met die van jou (ben niet erg weg van notorious bijv.)
En ik hou erg van hiphop maar ook van andere genres, dus da's misschien niet 'echt' genoeg ??

ik bedoel met 'echt' iemand die zich er een beetje in heeft verdiept..niet alleen 50 cent en sean paul ofzo. Ik was ook op appelsap, was wel leuk

Plakband houdt van hiphop.

Dat je graag Lowlands op internet wil kijken (omdat het op tv onnavolgbaar is, in de negatieve zin van het woord), maar dat er altijd wel iets is. Dan doet maar 1 dag het, dan heb je weer een update nodig, dan kun je alleen beeld zien, dat hapert de webtv, dan is er inneens LIVE! The Streets, terwijl die er gister ook al live waren.

En dan, ja, dan erger je je dus

Lukas schreef:
(quote)

Alles kan, Jelle.

Ik kan echt niet helpen, want word nog liever meisje dan naar hiphop te moeten luisteren.

musicboy schreef:
(quote)

Ik kan echt niet helpen, want word nog liever meisje dan naar hiphop te moeten luisteren.

*pakt alvast een schaar*

musicboy schreef:

Dan mag je wel meestemmen in de KO

The Scientist schreef:
(quote)

Dan mag je wel meestemmen in de KO

zelfs zonder vrij-stem!

Yep!!!!!!!!!

musicboy is voortaan musicgirl

dollie
musicboy schreef:
musicboy is voortaan musicgirl

aah, verbetering op komst...

dollie schreef:
(quote)

aah, verbetering op komst...

Dollie, jij zit veel te laat in je bed, na 1u!!!!
Niet goed voor je schoonheidsslaapje.
Ik let daar nu op sinds ik musicgirl ben hé. Heb zopas mijn nagels gevijld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:12 uur

geplaatst: vandaag om 23:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.