Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 22:13 uur
Ik ging ervan uit dat jij geen legendarische MuMe avond had, vanwege de reactie hier 
En ik denk natuurlijk dat crewleden altijd heel serieus zijn

En ik denk natuurlijk dat crewleden altijd heel serieus zijn

0
geplaatst: 18 augustus 2006, 22:16 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 00:52 uur
Lukas schreef:
Zal ik nog een paar abba toevoegen
(quote)
Zal ik nog een paar abba toevoegen

Abba? Jij leeft je wel in in dat topic he

0
dollie
geplaatst: 19 augustus 2006, 01:12 uur
musicboy schreef:
Ik ben van West-Vlaanderen, Kortrijk!
Kom vlug, de chocolade is aan het smelten!
Ik supporter voor Anderlecht, maar ik vrees dat een Christinalover voor Brugge supportert.

Ik ben van West-Vlaanderen, Kortrijk!

Kom vlug, de chocolade is aan het smelten!

Ik supporter voor Anderlecht, maar ik vrees dat een Christinalover voor Brugge supportert.

Toch niet voor Brugge! (
), bij mij staat Anderlecht nog steeds op 1, al zijn ze niet echt met een denderende start begonnen... (jaja, je praat hier met een vrouw die WEL iets van voetbal kent...)Cath schreef:
Dat er een groot dik paard van 600 kilo op je kleine schattige teentje staat waardoor die doormidden is gebroken? (ook net voordat ik naar Londen ga natuurlijk.)
Dat er een groot dik paard van 600 kilo op je kleine schattige teentje staat waardoor die doormidden is gebroken? (ook net voordat ik naar Londen ga natuurlijk.)
Heb ik ook meegemaakt, maar mijn paard was vrij groot (1m78) en woog er 800
Ik ging toen wel niet naar Londen en werd dus lekker thuis verwend door mijn moeder 
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 12:36 uur
[quote]dollie schreef:
Toch niet voor Brugge! (
), bij mij staat Anderlecht nog steeds op 1, al zijn ze niet echt met een denderende start begonnen... (jaja, je praat hier met een vrouw die WEL iets van voetbal kent...)
Dollie, je stijgt in mijn achting dat het geen naam heeft: Anderlechtsupporter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou ik Christina dan toch een kans moeten geven?
(quote)
Toch niet voor Brugge! (
), bij mij staat Anderlecht nog steeds op 1, al zijn ze niet echt met een denderende start begonnen... (jaja, je praat hier met een vrouw die WEL iets van voetbal kent...)Dollie, je stijgt in mijn achting dat het geen naam heeft: Anderlechtsupporter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou ik Christina dan toch een kans moeten geven?

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 13:13 uur
Dat je het gevoel hebt dat je het enige meisje op deze hele site bent die echt van hiphop houdt?
(anybody?)
(anybody?)
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 13:26 uur
Cath schreef:
Dat je het gevoel hebt dat je het enige meisje op deze hele site bent die echt van hiphop houdt?
(anybody?)
(anybody?)- Ik ben geen meisje
- Ik hou niet van hiphop
Sorry

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 13:39 uur
Cath schreef:
(anybody?)
Neem je vriendinnen mee. Dat je het gevoel hebt dat je het enige meisje op deze hele site bent die echt van hiphop houdt?
(anybody?)
.
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 13:47 uur
Cath schreef:
(anybody?)
(anybody?)Nee, dat heb ik nou nooit.
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 13:51 uur
Cath schreef:
(anybody?)
(anybody?)Maakt dat wat uit dan, je moet trots zijn op je eigen smaak. Ook al kun je geen bondgenoten vinden.

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 13:55 uur
Klumpie schreef:
Maakt dat wat uit dan, je moet trots zijn op je eigen smaak. Ook al kun je geen bondgenoten vinden.
(quote)
Maakt dat wat uit dan, je moet trots zijn op je eigen smaak. Ook al kun je geen bondgenoten vinden.

Tuurlijk, maar ik vind het gewoon raar, er zijn toch wel meer meisjes die er ook van houden.. zou je denken

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 14:44 uur
Cath schreef:
(anybody?)
(anybody?)Niets suffer dan een dertiger die zichzelf meisje noemt, dus kan je helaas niet helpen...Was wel met de meiden
naar appelsap vorig weekend en ben regelmatig op hiphopfeesten te vinden, maar mijn smaak valt denk ik niet samen met die van jou (ben niet erg weg van notorious bijv.)En ik hou erg van hiphop maar ook van andere genres, dus da's misschien niet 'echt' genoeg
??
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 14:54 uur
Cath schreef:
(anybody?)
(anybody?)Ik zou je graag helpen... meer hiphop luisteren lukt nog wel.. alleen het 'meisje'-deel wordt lastiger..
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 14:54 uur
The Scientist schreef:
Ik zou je graag helpen... meer hiphop luisteren lukt nog wel.. alleen het 'meisje'-deel wordt lastiger..
(quote)
Ik zou je graag helpen... meer hiphop luisteren lukt nog wel.. alleen het 'meisje'-deel wordt lastiger..
Alles kan, Jelle.
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 15:53 uur
haakje schreef:
Niets suffer dan een dertiger die zichzelf meisje noemt, dus kan je helaas niet helpen...Was wel met de meiden
naar appelsap vorig weekend en ben regelmatig op hiphopfeesten te vinden, maar mijn smaak valt denk ik niet samen met die van jou (ben niet erg weg van notorious bijv.)
En ik hou erg van hiphop maar ook van andere genres, dus da's misschien niet 'echt' genoeg
??
(quote)
Niets suffer dan een dertiger die zichzelf meisje noemt, dus kan je helaas niet helpen...Was wel met de meiden
naar appelsap vorig weekend en ben regelmatig op hiphopfeesten te vinden, maar mijn smaak valt denk ik niet samen met die van jou (ben niet erg weg van notorious bijv.)En ik hou erg van hiphop maar ook van andere genres, dus da's misschien niet 'echt' genoeg
??ik bedoel met 'echt' iemand die zich er een beetje in heeft verdiept..niet alleen 50 cent en sean paul ofzo. Ik was ook op appelsap, was wel leuk

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:28 uur
Dat je graag Lowlands op internet wil kijken (omdat het op tv onnavolgbaar is, in de negatieve zin van het woord), maar dat er altijd wel iets is. Dan doet maar 1 dag het, dan heb je weer een update nodig, dan kun je alleen beeld zien, dat hapert de webtv, dan is er inneens LIVE! The Streets, terwijl die er gister ook al live waren.
En dan, ja, dan erger je je dus
En dan, ja, dan erger je je dus
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 17:31 uur
Lukas schreef:
Alles kan, Jelle.
(quote)
Alles kan, Jelle.
Ik kan echt niet helpen, want word nog liever meisje dan naar hiphop te moeten luisteren.

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 17:45 uur
musicboy schreef:
Ik kan echt niet helpen, want word nog liever meisje dan naar hiphop te moeten luisteren.
(quote)

*pakt alvast een schaar*
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 17:46 uur
musicboy schreef:

Dan mag je wel meestemmen in de KO

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 17:46 uur
The Scientist schreef:
(quote)

zelfs zonder vrij-stem!
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 11:00 uur
dollie schreef:
aah, verbetering op komst...
(quote)
aah, verbetering op komst...

Dollie, jij zit veel te laat in je bed, na 1u!!!!
Niet goed voor je schoonheidsslaapje.
Ik let daar nu op sinds ik musicgirl ben hé. Heb zopas mijn nagels gevijld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.