MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
- dat je een duif die uitgeput was voedsel hebt gegeven. En als je nu iedere keer naar buiten loopt dat die duif achter je aan loopt in de veronderstelling dat ie voedsel krijgt.

Klumpie schreef:
- dat je een duif die uitgeput was voedsel hebt gegeven. En als je nu iedere keer naar buiten loopt dat die duif achter je aan loopt in de veronderstelling dat ie voedsel krijgt.

Tip van Rayman: pak je waterpistool en schieten maar!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Tip van Rayman: pak je waterpistool en schieten maar!

Oh ja, goede. Bedankt voor de tip

Dag, duif, daaaaggg

Arm symbooltje van de vrede ...

Goh. Ik wist niet dat er in jouw brein dingen bleven hangen Rico.

rayman schreef:
Goh. Ik wist niet dat er in jouw brein dingen bleven hangen Rico.

Natuurlijk wel. Ik heb ook nog steeds onthouden toen je op die ene dag een jurk aantrok, lippenstift opdeed, je klompen aantrekte en het podium op rende tijdens een concert van B.Z.N. en Jan Keijzer begon te tongen.

Verder probeer ik zo weinig mogelijk dingen van je te onthouden.

Klumpie schreef:
Dag, duif, daaaaggg

Is het al gebeurd?

dollie
musicboy schreef:
(quote)

Dollie, jij zit veel te laat in je bed, na 1u!!!!
Niet goed voor je schoonheidsslaapje.
Ik let daar nu op sinds ik musicgirl ben hé. Heb zopas mijn nagels gevijld.

Voor mij geen schoonheidsslaapje, de concurentie moet nog eerlijk blijven he...

En daarbij, hoe kom jij anders ooit aan een vriendje ?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Natuurlijk wel. Ik heb ook nog steeds onthouden toen je op die ene dag een jurk aantrok, lippenstift opdeed, je klompen aantrekte en het podium op rende tijdens een concert van B.Z.N. en Jan Keijzer begon te tongen.

Verder probeer ik zo weinig mogelijk dingen van je te onthouden.

handsome_devil
...dat je net je nieuwe rooster hebt gekregen en ziet dat je op maandag, donderdag en vrijdag van 8.10 tot 17.00 uur naar school moet, omdat er 9e uren zijn ingevoerd

... dat je krom loopt van de spierpijn omdat de nieuwe trainer twee coopertesten en een shuttle run beschouwt als een lichte training.

rayman: nee, dat heb ik nooit. Ik vind het voor je spreken dat jij dat wel hebt!!
handsome_devil schreef:
...dat je net je nieuwe rooster hebt gekregen en ziet dat je op maandag, donderdag en vrijdag van 8.10 tot 17.00 uur naar school moet, omdat er 9e uren zijn ingevoerd

klinkt heftig...
sterker nog in mijn geval : ze weten mijn rooster niet eens, dus of ik er maar rekening mee wil houden dat mijn lesdag over 2 weken op een maandag EN/OF een dinsdag kan vallen...leuk zo'n deeltijdopleiding bedoeld voor werkenden..

handsome_devil
haakje schreef:
(quote)

klinkt heftig...
sterker nog in mijn geval : ze weten mijn rooster niet eens, dus of ik er maar rekening mee wil houden dat mijn lesdag over 2 weken op een maandag EN/OF een dinsdag kan vallen...leuk zo'n deeltijdopleiding bedoeld voor werkenden..

Oh dat is ook lekker irritant ja..

handsome_devil schreef:

Ja, heb ik ook ja Zonder tussenuren!!

rayman schreef:
... dat je krom loopt van de spierpijn omdat de nieuwe trainer twee coopertesten en een shuttle run beschouwt als een lichte training.

En wat is een shuttle run?

lebowski schreef:
(quote)

En wat is een shuttle run?

Leedvermaak voor je gymleraar...

Anna.R schreef:
(quote)

Leedvermaak voor je gymleraar...

Piep... trap an-der-half ... (...) ... Piep!

Lukas schreef:
(quote)

Piep... trap an-der-half ... (...) ... Piep!

Puff....puff....trap 6!....puff....puff

Ik zou er wel weer eens eentje willen doen, benieuwd hoe ver ik inmiddels als redelijk getraind middenafstandloper kom. In de brugklas #14 of zoiets.

Nou, ik ben weer helemaal op de hoogte

lebowski schreef:
Nou, ik ben weer helemaal op de hoogte

Het is eigenlijk iets om je conditie te testen (geloof ik). Je moet steeds op en neer rennen, van lijn tot lijn, en je moet voor de piep aan de overkant zijn. De piep gaat alleen steeds sneller (stap 1, stap anderhalf, stap 2....), en voor een voldoende moet je een bepaalde stap halen.

Het is vooral niet leuk voor mensen zonder conditie

Lin
wat een marteling...

Aha! Arme rayman, ook alweer bijna 40 tenslotte

Lukas schreef:
Ik zou er wel weer eens eentje willen doen, benieuwd hoe ver ik inmiddels als redelijk getraind middenafstandloper kom. In de brugklas #14 of zoiets.

Da's best netjes, wij stopten altijd bij #13, geloof ik. Dan had je een 10.

Rayman = halfdood.. Ik zie het al voor me... *Piep* en Rayman is nog niet eens op de helft..

sq
... bijna 40 is extra nadelig bij coopertests.. .. ; je krijgt bij eenzelfde snelheid namelijk wel een betere score naarmate je ouder bent maar dat gaat met 10-jaargrenzen; nou moet je concurreren met al die frisse 30'ers.

...dat het buiten regent en je daar zo toch echt 20 minuten doorheen moet fietsen in je t-shirtje?

Lin
nee, heb nu dat de zon lekker schijnt

*geeft paraplu*

herman schreef:

Da's best netjes, wij stopten altijd bij #13, geloof ik. Dan had je een 10.

Bij de 5,5 stapte ik altijd uit. Ik was te trots om een onvoldoende te scoren, maar ik had echt een broertje dood aan hardlopen. Maar bij elke balsport haalde ik 9's en 10-en, dus uiteindelijk toch geslaagd met een 9 voor lichamelijke opvoeding.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:17 uur

geplaatst: vandaag om 21:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.