Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:47 uur
Lin schreef:
dat je je even laat meeslepen, en keihard mee'zingt' met Dirt van Alice in Chains, en er pas na een minuut of 3 achter komt dat het raam wel érg ver open staat
en de rest van de straat niet direct staat te springen om een handtekening...
dat je je even laat meeslepen, en keihard mee'zingt' met Dirt van Alice in Chains, en er pas na een minuut of 3 achter komt dat het raam wel érg ver open staat
en de rest van de straat niet direct staat te springen om een handtekening...
Spijkenisse zal nooit meer hetzelfde zijn.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:50 uur
Lin schreef:
Spijkenisse kan best even een opfrisser gebruiken 
Spijkenisse kan best even een opfrisser gebruiken 
Dat zeker!
...ze zijn toch ook druk bezig om "het dorp" een schok te geven?!
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:52 uur
Sonic Nurse schreef:
Dat zeker!
(quote)
Dat zeker!
haha ja, t zal wat worden.... ik woon er, en das alles, ga wel naar rotterdam voor de rest

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:54 uur
Lin schreef:
haha ja, t zal wat worden.... ik woon er, en das alles, ga wel naar rotterdam voor de rest
(quote)

Ik heb er ook 1.5 jaar gewoond, dus weet waar je het over hebt ja. Heb mijn vriendinnetje uit Spijkenisse gehaald, toen snel weer vertrokken. Is niet echt veel te beleven, één van de weinige voordelen is inderdaad dat je dichtbij Rotterdam ligt.
Maar ach... ik kom oorspronkelijk uit Zuidland dus ik moet mn mond houden, toch?

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:56 uur
Sonic Nurse schreef:
Ik heb er ook 1.5 jaar gewoond, dus weet waar je het over hebt ja. Heb mijn vriendinnetje uit Spijkenisse gehaald, toen snel weer vertrokken. Is niet echt veel te beleven, één van de weinige voordelen is inderdaad dat je dichtbij Rotterdam ligt.
Maar ach... ik kom oorspronkelijk uit Zuidland dus ik moet mn mond houden, toch?
(quote)

zuidland.... schoonouders...

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:58 uur
Lin schreef:
(quote)

Ben jij samen met een echte Slandenaar?
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:59 uur
nee dat niet...een echt zeeuw, dat wel, en schoonouders zijn nu na 18 jaar zuidland weer terug naar zeeland

en met mijn gezang zullen ze er niet rouwig om zijn (om weer even on topic te komen
)
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 16:07 uur
Lin schreef:
nee dat niet...een echt zeeuw, dat wel, en schoonouders zijn nu na 18 jaar zuidland weer terug naar zeeland
(quote)

Kan ik me goed voortellen ja. Ben er inmiddels ook alweer een aantal jaren geleden vertrokken.
0
geplaatst: 1 september 2006, 21:29 uur
...dat je broer definitief het huis uit is gegaan en je je best wel k*t voelt
, ook al wist je al heel lang dat hij zou vertrekken?
0
geplaatst: 1 september 2006, 21:54 uur
...probeer het positief in te zien, je hebt er nu wel een fijne logeerplek bij.
Of werkt het niet zo simpel? Ik heb zelf geen broers of zussen...
Of werkt het niet zo simpel? Ik heb zelf geen broers of zussen...
0
geplaatst: 1 september 2006, 22:31 uur
Ik ben de oudste thuis dus ik zal dat niet krijgen.
Eerder heimwee denk ik...
Eerder heimwee denk ik...

0
geplaatst: 1 september 2006, 22:36 uur
hmm, zus uit huis, met haar kinderen erbij sta ik niet te springen om daar gezellig te logeren hoor 

0
geplaatst: 1 september 2006, 23:15 uur
Kasperbert schreef:
, ook al wist je al heel lang dat hij zou vertrekken?nou niet voor altijd,, en ook geen broer.
me zus is net weg naar curacao voor 10 maanden.
0
geplaatst: 2 september 2006, 01:07 uur
dat je nu vanuit bed met je mobiel op mume zit en denkt: dat gaat traag en wat een klein beeldje?
0
aslan (crew)
geplaatst: 2 september 2006, 01:25 uur
heb jij dan geen supersonisch breedbeeldmobiel? pff!
0
geplaatst: 2 september 2006, 01:28 uur
0
geplaatst: 2 september 2006, 23:37 uur
...dat je erachter komt dat er eigenlijk veel betere albums zijn dan in je top 10 staan en je besluit om op de eerste 2 en laatste 2 nummers na hem compleet om te gooien
?
?
0
geplaatst: 3 september 2006, 00:02 uur
Kasperbert schreef:
...dat je erachter komt dat er eigenlijk veel betere albums zijn dan in je top 10 staan en je besluit om op de eerste 2 en laatste 2 nummers na hem compleet om te gooien
?
?Ik gooi hem ook regelmatig om, je ontdekt ook zoveel hier op MusicMeter

0
geplaatst: 3 september 2006, 00:04 uur
musicfriek schreef:
Ik gooi hem ook regelmatig om, je ontdekt ook zoveel hier op MusicMeter
(quote)
Ik gooi hem ook regelmatig om, je ontdekt ook zoveel hier op MusicMeter

Bij mij komen en gaan er ook regelmatig albums in mijn top 10.
0
lambf
geplaatst: 3 september 2006, 00:13 uur
Dat je naar een heel vaag bandje luisterd, en dat het nog leuk klinkt ook ? 

0
geplaatst: 3 september 2006, 01:38 uur
Ja dat vind ik zo tof aan deze site. Dat je hierdoor nieuwe leuke bandjes leert kennen, maar ook dat er andere mensen de zelfde muzieksmaak als jij hebt.. als ik aan iemand vraag in mn omgeving van: wat vindt je van die of die band die zijn goed!.. dan kijken ze me aan van.. wtf? hebbe ze dus nog nooit van de band/zanger gehoord.. -_-
En ja.. dat heb ik vaak als ik na een vaag bandje luister en dan denk van ...hé klinkt lekker
En ja.. dat heb ik vaak als ik na een vaag bandje luister en dan denk van ...hé klinkt lekker

0
geplaatst: 3 september 2006, 10:22 uur
dat je door al die vage bandjes die je leert kennen (en uiteindelijk gaat kopen) je onwijs blut gaat voelen en je zelf gaat verbieden deze week een platenzaak binnen te lopen 

0
geplaatst: 3 september 2006, 11:15 uur
...en dat dat dan niet lukt en je toch weer met een stapeltje thuiskomt? 

0
geplaatst: 3 september 2006, 11:22 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.