MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
TERECHT!!!

Go Lin, laat je gaan.

Lin schreef:
dat je je even laat meeslepen, en keihard mee'zingt' met Dirt van Alice in Chains, en er pas na een minuut of 3 achter komt dat het raam wel érg ver open staat en de rest van de straat niet direct staat te springen om een handtekening...

Spijkenisse zal nooit meer hetzelfde zijn.

Lin
Spijkenisse kan best even schokje gebruiken

Lin schreef:
Spijkenisse kan best even een opfrisser gebruiken

Dat zeker!
...ze zijn toch ook druk bezig om "het dorp" een schok te geven?!

Lin
Sonic Nurse schreef:
(quote)

Dat zeker!
...ze zijn toch ook druk bezig om "het dorp" een schok te geven?!

haha ja, t zal wat worden.... ik woon er, en das alles, ga wel naar rotterdam voor de rest

Lin schreef:
(quote)

haha ja, t zal wat worden.... ik woon er, en das alles, ga wel naar rotterdam voor de rest

Ik heb er ook 1.5 jaar gewoond, dus weet waar je het over hebt ja. Heb mijn vriendinnetje uit Spijkenisse gehaald, toen snel weer vertrokken. Is niet echt veel te beleven, één van de weinige voordelen is inderdaad dat je dichtbij Rotterdam ligt.
Maar ach... ik kom oorspronkelijk uit Zuidland dus ik moet mn mond houden, toch?

Lin
Sonic Nurse schreef:
(quote)

Ik heb er ook 1.5 jaar gewoond, dus weet waar je het over hebt ja. Heb mijn vriendinnetje uit Spijkenisse gehaald, toen snel weer vertrokken. Is niet echt veel te beleven, één van de weinige voordelen is inderdaad dat je dichtbij Rotterdam ligt.
Maar ach... ik kom oorspronkelijk uit Zuidland dus ik moet mn mond houden, toch?

zuidland.... schoonouders...

Lin schreef:
(quote)

zuidland.... schoonouders...

Ben jij samen met een echte Slandenaar?

Lin
Sonic Nurse schreef:
(quote)

Ben jij samen met een echte Slandenaar?

nee dat niet...een echt zeeuw, dat wel, en schoonouders zijn nu na 18 jaar zuidland weer terug naar zeeland

en met mijn gezang zullen ze er niet rouwig om zijn (om weer even on topic te komen )

Lin schreef:
(quote)

nee dat niet...een echt zeeuw, dat wel, en schoonouders zijn nu na 18 jaar zuidland weer terug naar zeeland

Kan ik me goed voortellen ja. Ben er inmiddels ook alweer een aantal jaren geleden vertrokken.

...dat je broer definitief het huis uit is gegaan en je je best wel k*t voelt , ook al wist je al heel lang dat hij zou vertrekken?

Bij mij mijn zus.

...probeer het positief in te zien, je hebt er nu wel een fijne logeerplek bij.

Of werkt het niet zo simpel? Ik heb zelf geen broers of zussen...

Ik ben de oudste thuis dus ik zal dat niet krijgen.

Eerder heimwee denk ik...

Lin
hmm, zus uit huis, met haar kinderen erbij sta ik niet te springen om daar gezellig te logeren hoor

ADHD kienders...?

Of pre-puberteit...?

Lin
hahaha, nee gewoon kleine draakjes

Kasperbert schreef:
...dat je broer definitief het huis uit is gegaan en je je best wel k*t voelt , ook al wist je al heel lang dat hij zou vertrekken?

nou niet voor altijd,, en ook geen broer.
me zus is net weg naar curacao voor 10 maanden.

dat je nu vanuit bed met je mobiel op mume zit en denkt: dat gaat traag en wat een klein beeldje?

aslan (crew)
heb jij dan geen supersonisch breedbeeldmobiel? pff!

aslan schreef:
heb jij dan geen supersonisch breedbeeldmobiel? pff!

Belachelijk inderdaad

...dat je erachter komt dat er eigenlijk veel betere albums zijn dan in je top 10 staan en je besluit om op de eerste 2 en laatste 2 nummers na hem compleet om te gooien ?

Kasperbert schreef:
...dat je erachter komt dat er eigenlijk veel betere albums zijn dan in je top 10 staan en je besluit om op de eerste 2 en laatste 2 nummers na hem compleet om te gooien ?

Ik gooi hem ook regelmatig om, je ontdekt ook zoveel hier op MusicMeter

musicfriek schreef:
(quote)

Ik gooi hem ook regelmatig om, je ontdekt ook zoveel hier op MusicMeter

Bij mij komen en gaan er ook regelmatig albums in mijn top 10.

lambf
Dat je naar een heel vaag bandje luisterd, en dat het nog leuk klinkt ook ?

Ja dat vind ik zo tof aan deze site. Dat je hierdoor nieuwe leuke bandjes leert kennen, maar ook dat er andere mensen de zelfde muzieksmaak als jij hebt.. als ik aan iemand vraag in mn omgeving van: wat vindt je van die of die band die zijn goed!.. dan kijken ze me aan van.. wtf? hebbe ze dus nog nooit van de band/zanger gehoord.. -_-

En ja.. dat heb ik vaak als ik na een vaag bandje luister en dan denk van ...hé klinkt lekker

dat je door al die vage bandjes die je leert kennen (en uiteindelijk gaat kopen) je onwijs blut gaat voelen en je zelf gaat verbieden deze week een platenzaak binnen te lopen

Lin
...en dat dat dan niet lukt en je toch weer met een stapeltje thuiskomt?

Lin schreef:
...en dat dat dan niet lukt en je toch weer met een stapeltje thuiskomt?

Lin
(gelukkig ben ik niet de enige )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.