Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 20:00 uur
...dat je broertje helemaal gek (in negatieve zin) wordt als je de Magic Numbers draait?
...en dat je het daarom extra leuk vind om dat cdtje op te zetten
...en dat je het daarom extra leuk vind om dat cdtje op te zetten

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 21:31 uur
dat je een tussenuur hebt, en uit verveling maar naar een platenzaak loopt en geheel tegen je zin naar buiten loopt met drie pracht-cd's 

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 22:42 uur
Pruut schreef:
dat je een tussenuur hebt, en uit verveling maar naar een platenzaak loopt en geheel tegen je zin naar buiten loopt met drie pracht-cd's
Vertel,waarmee is je collectie verijkt dat je een tussenuur hebt, en uit verveling maar naar een platenzaak loopt en geheel tegen je zin naar buiten loopt met drie pracht-cd's

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 13:05 uur
Dat je nadat je vanochtend het nieuws hebt gehoord maar hoopt dat Arno niet verzopen is 

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 16:43 uur
Sigur Ros - Agaetis Byrjun
Porcupine Tree - In Absentia
Porcupine Tree - Stupid Dream
Uiteindelijk was ik toch wel blij

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 17:33 uur
Lukas schreef:
Dat je nadat je vanochtend het nieuws hebt gehoord maar hoopt dat Arno niet verzopen is

Still alive
, maar bedankt voor de bezorgdheid.Mijn straat bleef gespaard van waterellende (hoewel we de hele voormiddag zonder elektriciteit zaten), maar een straat verder stond het water haast een meter hoog, en bij familie van mij stond zelfs het hele huis blank, van de achterdeur tot de voordeur. Intussen is het meeste water al weggespoeld, maar er zal in de toekomst toch wat aan die rioleringen moeten gedaan worden.
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:26 uur
dat je even een tussenstop maakt met de metro, de donner induikt en vervolgens na een kwartier met 100 euro lichter, maar 5 boeken rijker weer buiten staat? 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:30 uur
Nee, wel eens dat ik in gedachten op minister Donner in duik.
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 23:55 uur
Arno schreef:
Still alive
, maar bedankt voor de bezorgdheid.
Mijn straat bleef gespaard van waterellende (hoewel we de hele voormiddag zonder elektriciteit zaten), maar een straat verder stond het water haast een meter hoog, en bij familie van mij stond zelfs het hele huis blank, van de achterdeur tot de voordeur. Intussen is het meeste water al weggespoeld, maar er zal in de toekomst toch wat aan die rioleringen moeten gedaan worden.
(quote)
Still alive
, maar bedankt voor de bezorgdheid.Mijn straat bleef gespaard van waterellende (hoewel we de hele voormiddag zonder elektriciteit zaten), maar een straat verder stond het water haast een meter hoog, en bij familie van mij stond zelfs het hele huis blank, van de achterdeur tot de voordeur. Intussen is het meeste water al weggespoeld, maar er zal in de toekomst toch wat aan die rioleringen moeten gedaan worden.
Een pak van mijn hart. Bij mij thuis zat iedereen al om zeven uur aan het ontbijt (bij voorbaat sorry voor typjes als SelmaDuim, maar voor mij is dat vroeg in de vakantie)omdat het onweer vrij hard aan stond

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 23:59 uur
Lukas schreef:
Bij mij thuis zat iedereen al om zeven uur aan het ontbijt (bij voorbaat sorry voor typjes als SelmaDuim, maar voor mij is dat vroeg in de vakantie)omdat het onweer vrij hard aan stond
Bij mij thuis zat iedereen al om zeven uur aan het ontbijt (bij voorbaat sorry voor typjes als SelmaDuim, maar voor mij is dat vroeg in de vakantie)omdat het onweer vrij hard aan stond

Ja het was geen weer voor een begrafenis zeg maar

0
geplaatst: 26 augustus 2006, 20:50 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > Algemeen > Gemiddelde leeftijd van je top10
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 14:43 uur
Dat je naar de Uitmarkt in Amsterdam bent geweest en een gratis voorstelling van het Scapino Ballet uit Rotterdam bijwoont in het muziektheater en daar ineens Johnny Cash ontdekt?
Dat het nummer Hurt heette en dat ik van top tot teen kippenvel had van genot? (Ik kon wel janken, zo mooi vond ik het, die stem, die muziek en die danser daarbij, wat een perfect geheel was dat zeg..)
Dat het nummer Hurt heette en dat ik van top tot teen kippenvel had van genot? (Ik kon wel janken, zo mooi vond ik het, die stem, die muziek en die danser daarbij, wat een perfect geheel was dat zeg..)
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 15:18 uur
musicfriek schreef:
Dat je naar de Uitmarkt in Amsterdam bent geweest en een gratis voorstelling van het Scapino Ballet uit Rotterdam bijwoont in het muziektheater en daar ineens Johnny Cash ontdekt?
Nee, en ik maar denken dat de man dood is

0
geplaatst: 27 augustus 2006, 15:21 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:03 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:04 uur
... dat je twee weken vakantie had, maar morgen weer moet beginnen met werken.
.... om 5:45.
.... om 5:45.

0
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:05 uur
... dat je elf weken vakantie had, maar morgen weer moet beginnen met studeren. 
... om 13:15

... om 13:15
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:09 uur
Dat je voor de artiest-rebus heel lang hebt gezocht naar een geschikt plaatje van een 'porc up in a tree' (A=E). Dat dat uiteindelijk gelukt is, waarna je bij het zoeken voor de eerstvolgende opgave van jouw hand in een zoektocht naar een klok die vier uur aangeeft ineens precies hetzelfde plaatje van een varken in een boom tegenkomt. 

0
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:11 uur
lebowski schreef:
(quote)

Je doelt op die mensen van het fanfarekorps? Wat een tragedie inderdaad.
Voor degene die het niet hebben gelezen: http://www.vwkweb.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=747&Itemid=26
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 13:19 uur
Dat je het erg raar vindt dat de dag nadat je Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth.. heb gekocht er een vliegtuig neerstort.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 13:48 uur
Exfrozen schreef:
Dat je het erg raar vindt dat de dag nadat je Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth.. heb gekocht er een vliegtuig neerstort.
Als ik jou was zou ik voorlopig nog maar even wachten met dit album dan

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 15:11 uur
Zal ik doen, Crimson van Edge of Sanity is wel heel goed
.
Maar voor de mensen die het niet weten.
In het boekje van de cd 'Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth' staat dus een plaatje met een vliegtuig en daarbij de tekst, "this plane will crash tomorrow'.
.Maar voor de mensen die het niet weten.
In het boekje van de cd 'Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth' staat dus een plaatje met een vliegtuig en daarbij de tekst, "this plane will crash tomorrow'.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 15:13 uur
Het zou pas echt raar zijn als dat plaatje ook is van het vliegtuig dat neerstortte. Nu is het toeval en zullen er op de hele wereld wel meer mensen zijn die dat album hebben gekocht en dat er dan de volgende dag een vliegtuig neerstort.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:39 uur
dat je je even laat meeslepen, en keihard mee'zingt' met Dirt van Alice in Chains, en er pas na een minuut of 3 achter komt dat het raam wel érg ver open staat
en de rest van de straat niet direct staat te springen om een handtekening...
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:42 uur
Lin schreef:
dat je je even laat meeslepen, en keihard mee'zingt' met Dirt van Alice in Chains, en er pas na een minuut of 3 achter komt dat het raam wel érg ver open staat
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.