Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2006, 09:13 uur
Dat je al die artiestenrebussen bekijkt en er nooit 1 raad en denkt: 'Pfff ben ik nou zo dom!?' 

0
geplaatst: 6 september 2006, 10:50 uur
HiLL schreef:
Dat je al die artiestenrebussen bekijkt en er nooit 1 raad en denkt: 'Pfff ben ik nou zo dom!?'

ehm.. nee ik weet ze allemaal altijd, wil alleen niet altijd t antwoord geven om jullie ook nog es een kans te geven

0
geplaatst: 6 september 2006, 11:02 uur
HiLL schreef:

Dat er nu een heleboel reacties voor in je mond liggen, maar je uit respect voor Hill deze niet uit.

0
geplaatst: 6 september 2006, 11:20 uur
rayman schreef:
Dat er nu een heleboel reacties voor in je mond liggen, maar je uit respect voor Hill deze niet uit.
(quote)

Nou, ik doe het wel... Bart is niet zo smart.
0
geplaatst: 6 september 2006, 11:36 uur
Lukas schreef:
Dat je nog zo je best doet om Aenima uit te luisteren en vervolgens wordt beschuldigd dat heel je toptien vol staat met softe troep
Dat je nog zo je best doet om Aenima uit te luisteren en vervolgens wordt beschuldigd dat heel je toptien vol staat met softe troep

Beter softe troep dan een overschatte baggerplaat toch?

0
geplaatst: 6 september 2006, 12:05 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

0
geplaatst: 6 september 2006, 12:56 uur
0
geplaatst: 6 september 2006, 13:23 uur
Grapje hoor, ik heb hem ook op 3* staan, dus zo slecht vind ik hem ook weer niet. 

0
geplaatst: 6 september 2006, 13:24 uur
hahaha, welnee, kraak maar af wat je wil hoor, ik zit er niet mee

0
geplaatst: 6 september 2006, 13:27 uur
Lin schreef:
(quote)

Ik ken er een aantal (niet hier op MuMe hoor, al zijn die er wellicht wel) die heel streng in de leer zijn en al kwaad worden als je alleen al suggereert dat je Tool misschien niet helemaal geweldig vindt.
0
geplaatst: 6 september 2006, 13:33 uur
...dat persoon a je naar b stuurt, die je weer naar c stuurt en die je weer naar a stuurt... inderdaad, het verhaal van de kastje en de muur. *zucht*
0
geplaatst: 6 september 2006, 13:33 uur
itchy schreef:
Ik ken er een aantal (niet hier op MuMe hoor, al zijn die er wellicht wel) die heel streng in de leer zijn en al kwaad worden als je alleen al suggereert dat je Tool misschien niet helemaal geweldig vindt.
(quote)
ja dat weet ik inderdaad... dodelijk vermoeiend zulke mensen...
(hier vast ook wel inderdaad
)
0
geplaatst: 6 september 2006, 16:15 uur
Arno schreef:
Is nu 2 maanden geleden, maar ik ben er nog steeds niet over. Maar morgen gaan we eindelijk een en andere bijpraten, dus ik hoop het beste.
(quote)
Is nu 2 maanden geleden, maar ik ben er nog steeds niet over. Maar morgen gaan we eindelijk een en andere bijpraten, dus ik hoop het beste.
Mijn hoop (dat we weer samenkomen) is niet uitgekomen, maar we zijn wel terug dikke maatjes, en zaterdag gaan we zelfs al gaan shotten met een paar vrienden. Al bij al is het dus wel goedgekomen

0
geplaatst: 6 september 2006, 16:24 uur
0
geplaatst: 6 september 2006, 16:24 uur
Lin schreef:
shotten?
shotten?
Je bedoelt natuurlijk:
Wat fijn dat het min of meer goed is gekomen Arno...

Maar wat is shotten eigenlijk

0
geplaatst: 6 september 2006, 16:25 uur
Arno schreef:
Dat is bij ons dialect voor voetballen
(quote)
Dat is bij ons dialect voor voetballen

oke

en uiteraard fijn dat t weer min of meer oke is

0
geplaatst: 6 september 2006, 16:36 uur
Mooi dat het weer min of meer okee is Arno
Veel plezier met het shotten!
Veel plezier met het shotten!
0
geplaatst: 6 september 2006, 17:49 uur
Dat je sinds je een IPOD connector hebt vaker met een big smile in je auto stapt omdat je nu onderweg altijd een gigantische jukebox met lekkere muziek tot je beschikking hebt (momenteel al zo’n 4200 nummers). 

0
geplaatst: 6 september 2006, 20:55 uur
Louis2703 schreef:
...dat je bij alleen maar meisjes in de klas zit?
...dat je bij alleen maar meisjes in de klas zit?

En een heel jaar de tijd om de lekkerste uit te zoeken.
0
geplaatst: 6 september 2006, 21:10 uur
0
geplaatst: 6 september 2006, 21:24 uur
en chat!! dus, kijk eens even hier en we zien je wel verschijnen 

0
geplaatst: 6 september 2006, 21:27 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.