MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:

lambf schreef:
(quote)

Elke maand een ander

Idd

Lin schreef:
tis leuk daar he kas?

Ik kijk wel is ff.

Lin schreef:
tis leuk daar he kas?

Ik geloof in het Soulseekisme! Op soulseek heb ik heel veel stoere vriendjes en vriendinnetjes ontmoet, niet Lin ?

Lin
jaaaaa!!

cath was er al eventjes, maar is snel gevlucht naar de hiphop room geloof ik

Lin schreef:
jaaaaa!!

....dat je je afvraagt wat er mis is gegaan als mensen een hiphop room cooler vinden dan een muziek room

Lin

maar ze komt nog wel terug want wij in de Mume room zijn toch onweerstaanbaar

Lin schreef:

maar ze komt nog wel terug want wij in de Mume room zijn toch onweerstaanbaar

"Bezoek nu de 'Musicmeter Room'. Gratis chatten met mensen die je doen inzien dat je geen muzieksmaak hebt en je graag aan een betere willen helpen"

"Bezoek nu de 'Musicmeter Room'. Gratis chatten met mensen die totaal geen respect voor andermans muziek hebben en je graag gek laat maken met hun eigen flauwe muziek.

Dat je je afvraagt waarom je op zo'n fokking studentencampus bent gaan wonen. Drukke week op school, morgen een lange dag, overmorgen een wedstrijd waar je een beetje een fatsoenlijke tijd hoopt te gaan lopen, staan er voor je raam tientallen van die buitenlandse teringwerkstudenten een feest te houden op een tijdstip dat jij hoopt van je nachtrust te kunnen genieten. De groep is dus zo groot dat je als iel atleetje (1.80 bij 64 kg) niet even boos naar buiten komt lopen om ze het eens even haarfijn uit te leggen, dus zit er weinig anders op dan wachten tot ze Papa Roach, Destiny's Child, Linkin Park en bijbehorende vreugdekreten achter zich laten en je echt je bed in kunt. Ik blijf morgen in elk geval mooi liggen, dan meld ik me wel ziek. Ik ben verdomme eindelijk eens fatsoenlijk in vorm na maanden kloten, en dan dit. Stelletje kloothommels! Bah! Gespuis! Nachtbrakers! Heb ik morgen alle tijd om bij de huisbaas te gaan klagen...

...je eigenlijk gewoon eens naar school moet gaan?

Ik heb een en ander proberen te overstemmen met Washington, The Beatles en Neil Young. Volgende keer toch maar Xanopticon dan .

aslan (crew)
oplossing 3:

(afbeelding)

Ik dacht meer aan zoiets:

(afbeelding)

Dat er opeens een heleboel jongens bijkomen??

Lukas schreef:
! Bah! Gespuis! Nachtbrakers! Heb ik morgen alle tijd om bij de huisbaas te gaan klagen...

dat je als je dit leest eerst:
- denkt dat je oma onder de naam Lucas ook op MuMe zit, en pas later snapt dat het over een studentencampus gaat ipv haar vaste klaagzang over haar aanleunwoning en de buitenlandse medebejaarden
- daarna blij bent voor je ouders dat die in hun wilde jaren 70 mij als dochter hadden ipv een Lucas, want die had dat gespuis/die nachtbrakers allang uit de ouderlijke macht laten ontzetten...

haakje schreef:
(quote)

dat je als je dit leest eerst:
- denkt dat je oma onder de naam Lucas ook op MuMe zit, en pas later snapt dat het over een studentencampus gaat ipv haar vaste klaagzang over haar aanleunwoning en de buitenlandse medebejaarden
- daarna blij bent voor je ouders dat die in hun wilde jaren 70 mij als dochter hadden ipv een Lucas, want die had dat gespuis/die nachtbrakers allang uit de ouderlijke macht laten ontzetten...

Ach ja... opgegroeid in een rustige buitenwijk he... niets gewend... Zal het vast zijn... Maar na drie dagen feesten en partijen onder je raam ga je inderdaad net een bejaarde lijken.

Lin schreef:
jaaaaa!!

Sorry mensen ik heb jullie verraden!.. Maar ik had geen idee waar jullie het over hadden dus vluchtte ik maar.. Ik kom wel trug, ooit.

lambf
Dat het lijkt dat een cd uren duurt terwijl hij nog niet eens de 30 minuten rijkt?

lambf schreef:
Dat het lijkt dat een cd uren duurt terwijl hij nog niet eens de 30 minuten rijkt?

En is dat een goed of een slecht teken?

lambf
lebowski schreef:

En is dat een goed of een slecht teken?

Dat lijkt me een slecht tegen, want anders is de cd zo voorbij en zet je hem nog een paar keer op.

Lukas schreef:
Dat je je afvraagt waarom je op zo'n fokking studentencampus bent gaan wonen. Drukke week op school, morgen een lange dag, overmorgen een wedstrijd waar je een beetje een fatsoenlijke tijd hoopt te gaan lopen, staan er voor je raam tientallen van die buitenlandse teringwerkstudenten een feest te houden op een tijdstip dat jij hoopt van je nachtrust te kunnen genieten. De groep is dus zo groot dat je als iel atleetje (1.80 bij 64 kg) niet even boos naar buiten komt lopen om ze het eens even haarfijn uit te leggen, dus zit er weinig anders op dan wachten tot ze Papa Roach, Destiny's Child, Linkin Park en bijbehorende vreugdekreten achter zich laten en je echt je bed in kunt. Ik blijf morgen in elk geval mooi liggen, dan meld ik me wel ziek. Ik ben verdomme eindelijk eens fatsoenlijk in vorm na maanden kloten, en dan dit. Stelletje kloothommels! Bah! Gespuis! Nachtbrakers! Heb ik morgen alle tijd om bij de huisbaas te gaan klagen...

Mijn baaldagje heeft geholpen, want ik heb voor het eerst dit seizoen een nieuw persoonlijk record gelopen op een fatsoenlijk courant onderdeel

Lukas schreef:
(quote)

Mijn baaldagje heeft geholpen, want ik heb voor het eerst dit seizoen een nieuw persoonlijk record gelopen op een fatsoenlijk courant onderdeel

Mooi zo, op naar de volgende PR

Lin
goed zo!

Dat je de bijdragen van Zachary zo mist?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:59 uur

geplaatst: vandaag om 08:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.