MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
KO(EKOE)K

Kan ook nog dat Jutta alles op alles zet voor goud, zich opblaast in de laatste ronde en 6e wordt

GrafGantz schreef:
Toch niet zo zwaar, dit ijs

Op de 1000 zijn altijd grote verschillen tussen de top 3/4 en de rest. Zijn gewoon een paar vrouwen die er met kop en schouders bovenuit steken.

Jutta voor maximaal zilver. Gewoon de rit winnen.

Wauw! Dit is wel echt ongekend!

johan de witt schreef:
Jutta voor maximaal zilver. Gewoon de rit winnen.

Geen wonder dat Takagi er niets van bakt, met zo'n slechte voorspeller als coach

GrafGantz schreef:
Kan ook nog dat Jutta alles op alles zet voor goud, zich opblaast in de laatste ronde en 6e wordt

Ik heb niks gezegd

Onder druk wordt alles vloeibaar

Als je wint heb je gelijk. Zeer grote klasse dit. Snoert iedereen de mond.

Bizar knap dit, historische taferelen in Milaan.

Historisch sportmoment dit!

Ge-wel-dig!

JUTTAAA, MIJN FAVORIET

Wooooowww... Een-tweetje, en hoe!

Wat laten deze dames een vuurwerk zien zeg, pffff....fantastisch!!

Make-up is niet echt waterproof. Ik zie sponsor mogelijkheden.

Maar na die ronde van 26.1 dacht ik dat ze ging instorten. En dan is de slotronde nog sneller dan die van Kok ook.

500 wordt nog spannend.

harm1985 schreef:
Make-up is niet echt waterproof. Ik zie sponsor mogelijkheden.

Dat is zo bedoeld. Mooiere foto's op Insta

Ook mooi: de emoties van Jake Paul. Hij weet als geen ander wat ze ervoor heeft moeten doen en alle kritiek die ze heeft gekregen, onder andere omdat ze niet met de media wilde praten. Voor iedereen die nog twijfelde: ze houden echt van elkaar.

En ja, ook ik was kritisch. Dat ze af en toe wat onsympathiek overkomt. Maar dat had Kramer ook. Maar nogmaals: als je wint heb je gelijk.

Wat jammer is: nog zullen er mensen zijn die het haar misgunnen 'omdat ze haar niet mogen', maar dat zijn geen sportliefhebbers.

harm1985 schreef:
(quote)

Dat wilde ik net zeggen! Dit is zeker 2 seconden te langzaam.

Had Bert toch gelijk aan het begin van het seizoen. Kunnen we de zuigende vraag ook van de bingokaart afstrepen.

Maak daar maar drie seconden van.

Trouwens Gretz nog de moeite waard om terug te kijken, het dansje dat Kok deed in de opwarmruimte tijdens de eerste helft van deze wedstrijd.

Ik moet eerlijk zeggen dit had ik zo ook wel verwacht

Schiet me nu ineens te binnen dat Leerdam en aanwijsplek kreeg na een val op het OKT.

Stel je voor dat de KNSB dat niet had gedaan. Dan hadden we nu gewoon goud gewonnen!

Oh, wacht.

harm1985 schreef:
Schiet me nu ineens te binnen dat Leerdam en aanwijsplek kreeg na een val op het OKT.

Stel je voor dat de KNSB dat niet had gedaan. Dan hadden we nu gewoon goud gewonnen!

Oh, wacht.

Ja, mooi dat het systeem werkt. En dat Femke Kok dankzij het OKT met haar topvorm de kans krijgt om de 1500 meter te rijden.

Fijn dat er een OKT is!

dix
GrafGantz schreef:

Dat is ook daadwerkelijk gebeurd alleen was ze in de veronderstelling dat vandaag de 1500 werd verreden.

johan de witt schreef:
Historisch sportmoment dit!

BESTE OOOOOOOIT

Stapte direct in de auto na de legendarische race van Jutta, de rest van de beelden kijk ik later wel terug

Ik moest eerst zelf even trainen, maar het is me gelukt het terug te kijken zonder de uitslag al te weten. Ik weet nooit zo goed wat ik van Jutta Leerdam vind; soms is ze een taboedoorbrekend icoon, soms ook een verwende diva met een foute vriend. Maar dat ze onder deze druk op dit moment zó kan pieken, met alle onorthodoxe keuzes die ze gemaakt heeft. En nadat haar grootste concurrente eerst al de beste 1000 meter bij de vrouwen in jaren reed... Dan kun je alleen maar concluderen dat ze haar status waarmaakt en een heel grote sportvrouw is.

Bijzonder knappe prestatie van Leerdam na die "niet te verbeteren" race van Kok. Top prestatie en dus top sport vrouw. Alle onzin er omheen kan me gestolen worden.

Zit nu de herhaling van de teamcombinatie bij het skiën te kijken. Daar doen dus gewoon vier Oostenrijkse teams mee. En bij het schaatsen mogen er dus maar 3 per land meedoen. Bij de 10 zelfs twee, omdat we daar te goed in waren.

Rare jongens bij je IOC.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:08 uur

geplaatst: vandaag om 06:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.